Benim lastikler AT'dir MT değilDuSTeRo' Alıntı:ümit bey vinç denemelerinizi çok güzel olmuş tebrikler ancak benim dikkatimi çeken bf oldu çok fazla çamur topluyor ve orjinal continentallerden iyi bir görüntü göremedim o lastik sanırım bende hayal kırıklıgı oldu daha fazla performans beklerdim açıkçası. gerçi zeminde cam gibi o çamuru iyi bilirim ama nebileyim soğudum o lastikten bir kere aracında yükseltmeye gidenlere bridgestone mt 673 önerirrim
mimar bey ümit bey sürekli off road turlarıyla karşımıza çıkan bir duster'cı yoldaşımız onuda bu şekilde tanıdığım için küçük bir öneride bulundum yani dolayısıyla at nedir mt nedir bilirim ve bilerek konuştum ümit bey asvalt yolu pek kullanıyormu bilmem ancak asvalt yolda vibrasyona mağruz bırakmayan mt lastiklerde var örnek vericek olursak kumho kl71 dir. asvaltta en sessiz ve vibrasyonsuz mt lastik oldugu kanıtlanmıştır ben suzuki samuraide test etme imkanı buldum gerçekten lastik inanılmaz derece sessiz ve vibrasyon yok denecek kadar az. yaklaşık 100km ye çıktık hiçbir sıkıntısına rastlamadım. ama illa at tip tercih edilecekse kl78 de biçilmiş kaftan beğendiğim bir lastiktir. ümit beyi biz bu şekilde tanıdımız için ben kişisel bir öneride bulunmak istedim sadecemimar_ankara' Alıntı:Dustero bey, mt adı üstünde muddy terrain, çamur lastiği..ancak aracını kısmen asfaltta kısmen arazide kullanacaklar içim mt asfaltta tam bir eziyet..biraz offroad yapayım diye şehirlerarası gideyim dediğinizde titreşimden duramıyorsunuz..araçtan yorgun ve vibratörden çıkmış gibi oluyorsunuz. Yakışı önemli miktarda arttırması da cabası..O lastik, ben sadece hafta sonu arazi takılırım, bu araçla işe gitmem, tatil seyahati yapmam diyenler için...
Benim gibi göle, ormana giderim, çamura bulanmam, işe de giderim diyen orta şeker dustercılar için AT lastikler en uygunu..
Zaten araç marka tercihi de, lastik tercihi de, motor ve aksesuar tercihi de kullanıcının aracını kullanma rejimine bağlı şeyler..
Arkadaşın Duster'da KL71 var, oldukça asfaltta seslidir hatırlatırım , hatta bu cumartesi o lastikleri aracını yükselltiği için benim videoda AT lastiklerle zar zorda olsa çıktığım ama standart lastiklerle hiç çıkamayan arkadaşımız satın alacakDuSTeRo' Alıntı:mimar bey ümit bey sürekli off road turlarıyla karşımıza çıkan bir duster'cı yoldaşımız onuda bu şekilde tanıdığım için küçük bir öneride bulundum yani dolayısıyla at nedir mt nedir bilirim ve bilerek konuştum ümit bey asvalt yolu pek kullanıyormu bilmem ancak asvalt yolda vibrasyona mağruz bırakmayan mt lastiklerde var örnek vericek olursak kumho kl71 dir. asvaltta en sessiz ve vibrasyonsuz mt lastik oldugu kanıtlanmıştır ben suzuki samuraide test etme imkanı buldum gerçekten lastik inanılmaz derece sessiz ve vibrasyon yok denecek kadar az. yaklaşık 100km ye çıktık hiçbir sıkıntısına rastlamadım. ama illa at tip tercih edilecekse kl78 de biçilmiş kaftan beğendiğim bir lastiktir. ümit beyi biz bu şekilde tanıdımız için ben kişisel bir öneride bulunmak istedim sadece
bu arada dediğiniz gibi aracımı çok defa bıraktım ama öyle birşeye rastlamadım acaba sizin tahliye deliklerinizde bir sıkıntı olabilirmi yada off road yaptı iseninz aracı yıkarken cam çarçevelerine fazla su tutmamış olupta fitilden içeri giren sulu çamur tahliye deliklerinizde birikim yapmış olabilirmi? kapı döşemesini bi söktürüp kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. iyi akşamlar herkese
burdan araçtan araca lastik farkediyor sonucunu çıkarabiliriz ozaman ümit bey ama sessizlik ve vibrasyon konusunda m/t de lider seçilmiş bir modelin duster'da sese ve virasyona sebep olması çok ilginç aslında. bu arada standart lastikli duster'da daha güçlü bir plotajla oradan çıkabilirdi siz hala bu arada soruma cevap vermediniz aracınızı ordan geçirmeye kalkarken auto moddamıydınız lock'tamı? tekerlekleriniz çok ayrı dönüyor suzuki samuraiden farksız bir görüntü gördüm acaba çeker sisteminizde bir arıza mevcut olabilirmi?ümiterkan' Alıntı:Arkadaşın Duster'da KL71 var, oldukça asfaltta seslidir hatırlatırım , hatta bu cumartesi o lastikleri aracını yükselltiği için benim videoda AT lastiklerle zar zorda olsa çıktığım ama standart lastiklerle hiç çıkamayan arkadaşımız satın alacak
KL71 asfaltta oldukça seslidir, güçlü pilotajla da olsa standart lastiklerle oradan çıkamazdı, lock modundaydı, çekerler sağlam Ayrıca bugün KL71'li Duster ve BF'li Duster ordaydık, güzel malzemeler var.DuSTeRo' Alıntı:burdan araçtan araca lastik farkediyor sonucunu çıkarabiliriz ozaman ümit bey ama sessizlik ve vibrasyon konusunda m/t de lider seçilmiş bir modelin duster'da sese ve virasyona sebep olması çok ilginç aslında. bu arada standart lastikli duster'da daha güçlü bir plotajla oradan çıkabilirdi siz hala bu arada soruma cevap vermediniz aracınızı ordan geçirmeye kalkarken auto moddamıydınız lock'tamı? tekerlekleriniz çok ayrı dönüyor suzuki samuraiden farksız bir görüntü gördüm acaba çeker sisteminizde bir arıza mevcut olabilirmi?
DuSTeRo' Alıntı:allah allah hayret bişey kl71 ile 100 km lere dayandık tık yoktu biryerde bir terslik var ama anlamadım ben olsaydım ordan standart lastiklerle çıkardım ümit bey 8) lock modunda okadar ayrı bir önçeker arka çeker dagılımı olması beni biraz şaşırttı suzuki samurai gibi sürekli çapraza vermiş araç siz sorun olmadığını düşünüyosanız çeker sisteminizde mesele yok tekrardan tebrikler alternatif bağlamalı çok güzel bir vinçleme vidyosu olmuş film tadında.
Ali Bey sizin araç Vitara. Tork yok, çok yakar, sanayiden çıkmaz vs.... ;DAL1820' Alıntı:bende cooper stt var asfaltta ne ses var ne titreşim
elbette yol lastiği gibi değiller ama abartılacak bir durumda
yok