sabri yucel
2009 kyron
Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi
az once polenezkoy de her zaman gittigim orta derece zorlukta camurlu parkur var ilk iş aracı standart halıyle oraya soktum
tahmini 40 derece rampayı bile cok rahat cıktım ve indim bir kac, kez normal 10 cm camurlu yolda 2 ceker de bile yol alıyor onden cekışili olmanın avantajı ortaya cıkıyor , bir takım bf good rıch at lastıkle daha ıyı ışler cıkaracagı kesin .
asfalt otabanda 6 vites 3000 devirde arac 130 km ye gelıyor fakat cok nazlı ivmelenıyor , aracın icinde motor difransiyel sanzıaman sesi ve ruzgar sesi bana fazla geldi cok fazla surat olmamasına ragmen hız 130 km iken
yakıt şu an yuz km de 8 litre gosterıyor umarım 6.5 lara iner henuz 70 km yol yaptım , 1.5 motorun bu kadar yakması cok yuksek , aynı motora sahip latıtude ve quaşhıde 6 .5 civarlaraında gezıyor sehir ici kullanımında ..
bekledigim kadar seri bir arac degil asfalt performansı olarak ama arazide iş gorur artık gerisini yaşayıp gorecegim ..
az once polenezkoy de her zaman gittigim orta derece zorlukta camurlu parkur var ilk iş aracı standart halıyle oraya soktum
tahmini 40 derece rampayı bile cok rahat cıktım ve indim bir kac, kez normal 10 cm camurlu yolda 2 ceker de bile yol alıyor onden cekışili olmanın avantajı ortaya cıkıyor , bir takım bf good rıch at lastıkle daha ıyı ışler cıkaracagı kesin .
asfalt otabanda 6 vites 3000 devirde arac 130 km ye gelıyor fakat cok nazlı ivmelenıyor , aracın icinde motor difransiyel sanzıaman sesi ve ruzgar sesi bana fazla geldi cok fazla surat olmamasına ragmen hız 130 km iken
yakıt şu an yuz km de 8 litre gosterıyor umarım 6.5 lara iner henuz 70 km yol yaptım , 1.5 motorun bu kadar yakması cok yuksek , aynı motora sahip latıtude ve quaşhıde 6 .5 civarlaraında gezıyor sehir ici kullanımında ..
bekledigim kadar seri bir arac degil asfalt performansı olarak ama arazide iş gorur artık gerisini yaşayıp gorecegim ..