öztürk bey stepway'ciler donanım haberde oldukça aktif bir şekilde paylaşımlarda bulunuyorlar.ben duster'ı almadan önce stepway düşündüm uzun bir süre.ama bagaj ve iç hacim alanından dolayı tercihimi duster den yana kullandım.hala ara sıra stepway'cilerin donanım haberde paylaştıklarını okuyorum.bende bu gün yokuş kalkış desteğini aktif eden arkadaşları da okuyunca acaba bizimkilerde de oluyor mu diye düşündüm.umarım bizimkilerde aktif hale getiriliyordur.
öztürk bey stepway'ciler donanım haberde oldukça aktif bir şekilde paylaşımlarda bulunuyorlar.ben duster'ı almadan önce stepway düşündüm uzun bir süre.ama bagaj ve iç hacim alanından dolayı tercihimi duster den yana kullandım.hala ara sıra stepway'cilerin donanım haberde paylaştıklarını okuyorum.bende bu gün yokuş kalkış desteğini aktif eden arkadaşları da okuyunca acaba bizimkilerde de oluyor mu diye düşündüm.umarım bizimkilerde aktif hale getiriliyordur.
Servise sordum bu konuyu haberleri var fakat , son eğitimlerde bu konuyla ilgili özellikle uyarmışlar açmayın diye, artık otomatik kitlemeyi bile açmıyorlarmış
Canclip sadece yetkili servislerde yok özel servislerdende halledebilirsiniz
Menüye girilmediği için dusterda varmı yokmu göremedim
Gerekçesi güvenlik sorunuymuş...Servis şefine ben teknik elemanım...bana Hil Holderin açılınca ne gibi güvenlik sorunu çıkaracağını anlatırmısınız dedim...cevap....yok..........................
REN-SER izmir
Açmıyor.En mantıklı gerekçe burada...Firma merkezi izin vermeli diyor.
Şimdi bana düşen...Hakkımı sonuna kadar aramak...Önce DACİA merkezi arayacağım...
Onların gerekçesi şu.Araç satılırken bu özelliğin var olduğu söylenmedi.
Benimde hakkımı savunma argümanımda şu...
1.Yol bilgisayarıda araç satılırken var diye söylenmedi ve sonradan açılabildiği anlaşıldı ve yetkili servisleriniz bu hizmeti vermeye başaldı...
2.Hil Holder özelliği olan bir araç...herhangi bir şekilde bu özelliğin çalışmaması ile ölümlü kaza yaşar ise...Firma burada sorumluluk taşımazmı...Niye var olan birşey(Güvenli araç kullanımı) ticari kaygı ile kapatılıyor...niye açılmıyor...
Bugün itibariyle hakkımı sırasıyla arayacağım...
Başvuracağım yerler...
1.Müşteri Temsilciliği
2.Genel Müdürlük
3.Şikayetim var sitesi.
4.Sanayi ve Ticaret Bakanlığı
Sonucu burada açıklarım...herkes aynı sorumlluluğu taşımalı ve bu işlemleri yapmalıdır...
1.Servislere yol bilgisayarıda dahil hiç bir şey açılmayacak diye kesin talimat gitmiş.
2.Aracı nere den aldığımı ve yol bilgisayarımı ne zaman aktif hale getirdiğimi sordular ve kayıt altına aldılar.
3.Aracın satılırken bu özelliğin olmadığını söylediler..
Sonra bende kendi argümanımı söyledim...
1.Yol bilgisayarıda araç satılırken var diye söylenmedi ve sonradan açılabildiği anlaşıldı ve yetkili servisleriniz bu hizmeti vermeye başaldı...
2.Hil Holder özelliği olan bir araç...herhangi bir şekilde bu özelliğin çalışmaması ile ölümlü kaza yaşar ise...Firma burada sorumluluk taşımazmı...Niye var olan birşey(Güvenli araç kullanımı) ticari kaygı ile kapatılıyor...niye açılmıyor...
3.Sanayi ve Ticaret bakanlığınada müracaat edeceğimi söyledim...
BU konuşmalar neticesinde...Bana Hil Holder özelliğinin aktif edileceğini ve beklemem gerektiğini söyledi.
Neden bekliyorum ..Açtıran nasıl açtırdı diye sorduğumda...Yeni yazılım geleceğini söyledi...
Neyse kısacası beni geri arayacaklarmış...Tüm konuşmalarımı en yetkili Amir/Müdür/CEO kimse lütfen dinletin dedim...
Duster sahibi birininde aynı konuşmayı genel merkezle yapması lazım, ben arayamam çünkü defiransiyel olayında kafalarını çok ağrıttım, başka biri arasın kapı kilitleme olayıyla yokuş kalkış varsa yazılımla açılmasını talep etsin beyler
ben az önce 444 66 22 nolu telefonu aradım ve bu özelliğin duster da var olup olmadığını sordum.merkez bana var olduğunu fakat aktif etmek için yeni yazılım beklediklerini söyledi.yetkili servislere açmamalarını belirtmişler.biz bu özelliği özel servislerden açtırırsak eğer aracın garanti dışı kalacağaını söylediler.kısacası bu özellik bizim araçlarda var olup açmamak için direniyorlar.
ben işin yazılım olduğuna inanmıyorum.telefonda kendilerine de söyledim ama bir cevap veremediler.çünkü 2014 kasalarda yokuş kalkış desteği var.sitesinde öyle yazıyor.o yazılım bizimkilere olmuyor mu.
Az önce aradım genel merkezi duster lar için kesin varda diyemiyor , kesin yokta diyemiyor , kullanma klavuzuna bakkmış efendim yokuş kalkış destek yokmuş zaten bizim arabalarda ben gereken cevabı yapıştırdım tabi
Kapı kilitlemede yok ama açıldı yani
Biraz önce aracı almış olduğum REN-SER servisten aradılar.
Hil Holder konusunda şikayette bulunmuşsunuz.Bu özelliği açamıyoruz.Bilginiz olsun dediler.
bende zaten bu cevabı bana daha önce siz vermişstiniz.Dolayısı ile yeni bir gelişme olmadığı için bu telefonunuzun anlamı yok dedim.
Yine aynı şeyi söyledim.BU konu internette çok yoğun olarak tartışılıyor.
Bir an önce çözüm bulun.Sizin araçta olan bir güvenlik tedbirini kapalıı tutma hakkınız olamaz dedim.
Çünkü var olan sistem tarafımızdan ücreti ödenip alınmış oluyor.Sizin satarken bunu söyleyip söylememeniz önemli değil dedim.Yada bu araçta Hil Holder var..Kapalı o yüzden fiyatta şu indirimi yaparızda demediniz...
Herkes bir şekilde hakkını arasın.Benim stratejim aynen yukarıdaki gibi...Buna mantıklı bir açıklama yapamazlar...Dolayısı ile yazılım ile oyalama yoluna gidiyorlar.
Çünkü benzinli modelde Hil Holder şuan aktif ve kullanılıyor.Yazılım ise aynı şeyi bizede yüklesinler...vs vs vs...
ben az önce 444 66 22 nolu telefonu aradım ve bu özelliğin duster da var olup olmadığını sordum.merkez bana var olduğunu fakat aktif etmek için yeni yazılım beklediklerini söyledi.yetkili servislere açmamalarını belirtmişler.biz bu özelliği özel servislerden açtırırsak eğer aracın garanti dışı kalacağaını söylediler.kısacası bu özellik bizim araçlarda var olup açmamak için direniyorlar.
Bende aradım az önce yazılım beklediklerini söylemediler, bizim araçlarda olmadığını söylediler gereken cevabı verdim de siz kimle konuştunuz herkese farklımı konuşuyorlar ne iş bu yahuu
Şikayetvar sitesine şikayetimi biraz önce bıraktım...Oradan gelecek olan cevap ile strateji belirleyeceğim.
Başvuracağım yerler...
1.Müşteri Temsilciliği .................yapıldı
2.Genel Müdürlük......................yapıldı
3.Şikayetim var sitesi.................yapıldı
4.Sanayi ve Ticaret Bakanlığı
Şikayetvar sitesine şikayetimi biraz önce bıraktım...Oradan gelecek olan cevap ile strateji belirleyeceğim.
Başvuracağım yerler...
1.Müşteri Temsilciliği .................yapıldı
2.Genel Müdürlük......................yapıldı
3.Şikayetim var sitesi.................yapıldı
4.Sanayi ve Ticaret Bakanlığı
Bende aradım az önce yazılım beklediklerini söylemediler, bizim araçlarda olmadığını söylediler gereken cevabı verdim de siz kimle konuştunuz herkese farklımı konuşuyorlar ne iş bu yahuu
ben aradığımda müşteri hizmetlerinden bir bayanla konuştum.bana duster ve stepway iki araçta da yokuş kalkış desteğinin var olduğunu söylediler.zaten stepway de olup duster da olmaması anlamsız bence.bu arada diğer arkadaşlarında bu konu ile yakından ilgilenmeleri iyi olacaktır.