Ynt: D-max İme Yaptığım Değişikler
Sağolun sizede hayırlı bayramlar. Aracın yükseldikçe yana eğim açısının azalıcağını, ağırlık merkezi yukarıya taşınacağından dengesinin bozulacağını unutmamak ve çok daha ve sakin dikkatli kullanmak gerektiğini unutmamamız lazım yani eskiden kamyonların arkasında yazardı 70-80
Elin anahtar tutuyorsa tamam. ilk önce 5cm çapında 4-5 mm et kalınlığı olan 1mt boru ve aynı çapta içinden saplama geçecek kalın pullar işini görür. Boruyu eşit ve düzgün şekilde pulların kalınlığınıda hesaplayarak ( bana kalırsa 5cm yi geçme) 5cm ye denk gelecek şekilde kes, kesilen boruların ağızlarına pulları kaynat, birazda kaynak çapaklarını taşla ,boya takoz işi tamam aracın üzerindeki saplamaların 6 tanesi uzun ön taraftaki 2 adet saplama biraz daha kısa . Takozların yüksekliğini ilave ederek 8 adet saplama al.
Aracın kupadan yükseltme işine radyarör davlumbazının alt kısmındaki pilastik parçasını çıkararak başla.
Sonra sağ veya sol hangi taraftan başlıyacaksan tek tarafın 4 saplamasınıda sök. Aracın kupasını alttan ,sökülen hizaya yakın bir yerden ezilmeyecek şekilde uzun tahta parçasıyla destekleyerek kiriko yardımıyla yapılan takozların sağacağı kadar kaldır. Takozları takoz lastiklerinin üzerine koy ve saplamalarını tak kirikoyu yavaşça indir. Saplamaları sık ,sonra aynı şekilde karşı tarafı yap.
Direksiyon miline bakarsan görürsün üst ve alt tarafındaki mil kelepçelerini gevşetip (3cm civarı uzatma payı var)milleri orta kısımda bulunan frezeye doğru kaydır ve geriye sık.
Vites koluna gelelim. Vites muhtemelen körüğü sıkıştırdığı için geriye geçmiyecektir. Vitesin üzerini içeriden aç ve vites kolunu sök. Vites çubuğunun alt tarafındaki kıvrım yerini hafiften öne doğru düzeltki vites kolu öne doğru biraz gitsin.Ama dikkat et vites kolunun aşağısındaki lastik ve pilastik parçalara hasar verdirme. Kupa yükseltme işlemi iki üç saatini alır.
Arka makasları diferansiyelin üzerine almayı düşünmüyorsan makaslara 5 cm kavis verdirebilirsin.tabi arka amörtisörleri uzatmak gerekebilir.