Ynt: D-max İme Yaptığım Değişikler
Ön yükseltmede 4-5 cm çalışma payının kalması iyidir. torsiyondan 6-7 cm yükseldiği zaman bu mesafe kalıyor fazlasına kaçmamak lazım , daha fazla yükseltme yapıldığında akisler ve direksiyon rotlarının fazla açılı olması parçaları zorlayacaktır diye düşünüyorum. Ben 8 cm kaldırdım sıkıntı yaşatmadı ama lastiklerin şasiye sürtmemesi ve aks bilyelerinin fazla açılı çalışmaması için direksiyon manevrasını bir miktar kıstım. Arka makasları üste almak aracı 15 cm yükseltecektir,ben makaslara 2 cm ters kavis vererek ve alt sert makası ters monte ederek esnekliği artırdım ve zıplamayı azalttım yüksekliği 12 cm civarına çektim. yalnız manuel d max lerde şaftın 2 parça olmasından kaynaklanan, ilk kalkışlarda hafif sallanma problemi olacaktır göz önünde bulundurmak gerekir. ben şaft askısını aşağı alarak sallanmayı azalttım. orjinal makas keplerini kullanmadığım için bağlantılarını amartisör boylarına göre ayarlı yaptım. Kupa yükseltmede 5-6 cm yükseldiğinde sıkıntıları vites kolunun aşağı düşmesi , radyatör davlumbazına fanın sürtmesi ( davlumbazı aşağı çekmek gerekir ) ve yakıt deposu girişinin uzatılması. Daha fazla yükseldiğinde direksiyon milinin uzatılması vites kolunun uzatılıp ayarlanması vs. uzar gider. 315 lastiklerle 75000km gittim, aracı ağırlaştırması ve yakıtı atırması dışında sıkıntı yok . arka difransiyeller yeterince güçlü,ön difransiyelde 7.64 inch çapında oda arazi kullanımı dışında kullanılmadığı için pek aşınma olacağını sanmıyorum . Ama niyetimde bulabilirsem 35-37 inç ama dar tabanlı bir lastiğe geçmek var. Saygılar.