CJ'in en güzel yanı makaslı olmasıdır, aracın yüksekliği ve sertliği ile istediğiniz gibi oynayabilirsiniz. "daha büyük lastik takamayız helezonların takozları çok büyük zaten" gibi dertleriniz olmaz. En kötü makaslara biraz kavis verdirir, 33 inch lastik takar diferansiyel yüksekliğinizi 30 cm'e çıkarırsınız... Lastik büyümeden diff yüksekliği artmaz. ah tabi ki CJ esasen şans, sevgi, biraz takıntılı olma meselesidir. Kimse CJ'in luks olduğunu söyleyemez, asfaltta yada arazide helezonlu arabalar gibi gittiğinide....biranızı içip, klimanızı açıkken bir yandan müzik dinleyip offroad yapamazsınız... bence bu offroadda değildir zaten.. ama sınırsız şanzıman şeçenekleri, sınırsız diferansiyel seçenekleri, sınırsız lastik seçenekleri bütçe dahilinde istediğiniz arabayı yapmanızı sağlar.
Sertlik konusunda da ABD'de hala makaslı araçları tercih ediyorlar. Ağır offroad ve güçlü makine şartlarında makas daha iyi ve basit bir sistem. Hatta TJ'leri (95 sonrası Wrangler) makaslıya bile çeviriyorlar...
CJ'i helezona çevirenlerde oldu, özellikle çok bulunduğu ve ucuz olduğu için defender helezonu kullandılar, ama bu seferde yere basmayan fazla hareketli dingiller oldu ve çok iyi neticeler alınamadı. CJ alırken şans dedim birazda araçları tanıyıp doğru arabayı almak lazım, kaporta ile uğraşmamak için düzgün kaportalı camı çerçevesi kapalı aksesuarları üzerinde bir araba alıp.... tanıyana kadar hastalıklarını öğrenene kadar tatlı-sert kullanmak lazım...
Herşey tercihle ve bütçe ile alakalı. Benim canavara 2 sene'de 20.000YTL para harcamışımdır, harcamaya da devam ediyorum, şimdi kanun değişirse V8 motor atmak istiyorum. Bu kar amaçlı bir proje değil, kar edemem zaten ama benim kar ettiğim nokta otoparka her gidişimde ilk günki gibi heyecan duymam. Marşa her basışımda sanki onu ilk çalıştırmamdaki gibi kalbimin kütür kütür atması... Seviyoruz işte...aşk bu....
Sertlik konusunda da ABD'de hala makaslı araçları tercih ediyorlar. Ağır offroad ve güçlü makine şartlarında makas daha iyi ve basit bir sistem. Hatta TJ'leri (95 sonrası Wrangler) makaslıya bile çeviriyorlar...
CJ'i helezona çevirenlerde oldu, özellikle çok bulunduğu ve ucuz olduğu için defender helezonu kullandılar, ama bu seferde yere basmayan fazla hareketli dingiller oldu ve çok iyi neticeler alınamadı. CJ alırken şans dedim birazda araçları tanıyıp doğru arabayı almak lazım, kaporta ile uğraşmamak için düzgün kaportalı camı çerçevesi kapalı aksesuarları üzerinde bir araba alıp.... tanıyana kadar hastalıklarını öğrenene kadar tatlı-sert kullanmak lazım...
Herşey tercihle ve bütçe ile alakalı. Benim canavara 2 sene'de 20.000YTL para harcamışımdır, harcamaya da devam ediyorum, şimdi kanun değişirse V8 motor atmak istiyorum. Bu kar amaçlı bir proje değil, kar edemem zaten ama benim kar ettiğim nokta otoparka her gidişimde ilk günki gibi heyecan duymam. Marşa her basışımda sanki onu ilk çalıştırmamdaki gibi kalbimin kütür kütür atması... Seviyoruz işte...aşk bu....