CJ5 İle Alakalı Sohbet

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mogzilla Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 200
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 66,630
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bende 33 inch 13.5 mudzilla var o kadar arazide kullandım akslardan problem hiç yaşamadım...
 

Etiketler

Buzda mudzilla ile dikkatli ol ama bol karda çok eğlenirsin :smiley:
 

Jeepcj7' Alıntı:
Buzda mudzilla ile dikkatli ol ama bol karda çok eğlenirsin :smiley:

Düz yoldada panzer kullanıyormuş hissi veriyor, 80 km den sonra araç içindekilere dikkat etmek lazım camdan bacadan atlayıp kaçmaya çalışıyorlar ;D , derin kar ve çamurda çok keyifli, kendini durdurulamaz hissediyorsun.
 




mudzilla ları taktım gaziantep ten erbaa ya geldim. yaklaşık 600 km Asfaltta fena değil birazcık ses fazla o kadar, birde viraja girerken sanki kayacakmış gibi geliyor. Çamurda da çamur toplama sorunu yaşıyorum. Ama fotoğraftaki falkenlere göre %200 tutunma arttı.
 

Arkadaşlar yeni projeye başladım. Adı 1977 cj-5. 3500 e aldım kendisini. O kadar orjinal ki anlatamam. Daha elektrik tesisatı sökülmemiş. Ama tek problem 1995 den beri yatıyor olması. Motor çalıştı problem yok. Hatta bir gezi bile düzenledim kendi çapımda.. Bu proje deki amacım görünüşe önem vermeden, arazide acımayacağım bir boğa yaratmak. Fazla para harcamayı düşünmüyorum. Sessiz olsun güzel dursun demeyeceğim. Zaten öyle bir tane var. Bu arada ustalara mümkün olduğunca dokundurmayacağım. Vaktim bol kendim yapacağım. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
İhtiyaç listesi
1- Kullanılmış vinç 2- Kilitli diff göbeği 3- 2.el bestop çadır 4- Çıkma kafes (bullgage miydi?) 5-Ön ayırıcı aparatlar ve diğer elinizde olan fazla parçalar.
Bir kaç resim
1-1.jpg

7-1.jpg

11-1.jpg

12-1.jpg


ilk işim kaloriferini söktüm, radyatörü su kaçırıyordu, ankaraya gönderdim yapılıp gelecek.
10-1.jpg
 


İhtiyaç listesi
1- Kullanılmış vinç 2- Kilitli diff göbeği 3- 2.el bestop çadır 4- Çıkma kafes (bullgage miydi?) 5-Ön ayırıcı aparatlar ve diğer elinizde olan fazla parçalar.

Birde arkadaşlar bu ön frenler kampana, suya girince hiç tutmuyor. Buna bir çözüm bulanınız oldu mu yoksa disk fren ile değiştirmelimiyiz. Değiştirmelisin derseniz elinde disk fren olan var mı diyeceğim.
 

Disk fren değiştirmelisiniz ama epey pahalıya mal olur, tahminimce çıkma disklerle 1.000ytl'yi bulur.
gördüğüm kadarıyla elektronik ateşleme var, fren merkezi yeni :smiley:
Kolay gelsin, hayırlı olsun :smiley:
 



Evet dün de sordum çıkma disklere 1000 YTL dediler. Şİmdi üzerinde disk fren bulunan hurda bir jeep arayışındayım hem de diğer parçalarını kullanırım..
 

üzerinde disk olan genelde 78 sonrası (bazı 77'lerde hatta 76'larda da çıkar) CJ'lerde olur.fazla bulursanız hurdasından haber verin :smiley:
 

bu araba ile araziye girp kalmamana için 10 bin ytl gibi harcaman lazım
cıkam best top bulman imkasız gıbı bır sey.iyi bir tenteciye yaptırabılırsın
dısklere 1 ytl demısşler normal fiyat esas bulunmayan kalıper tasıyıcıları
balata, dısk, pistonları tamır takımlarının yenılerı satılıyor.
lastık ısnı ne yaptın bunlarla arazıye gırmyeceksın degılmı ?
 

offroad' Alıntı:
bu araba ile araziye girp kalmamana için 10 bin ytl gibi harcaman lazım
cıkam best top bulman imkasız gıbı bır sey.iyi bir tenteciye yaptırabılırsın
dısklere 1 ytl demısşler normal fiyat esas bulunmayan kalıper tasıyıcıları
balata, dısk, pistonları tamır takımlarının yenılerı satılıyor.
lastık ısnı ne yaptın bunlarla arazıye gırmyeceksın degılmı ?
10 milyar harcasında öpsün başına koysun ,o cj ile off road yapmak içim en az 20 gider
 

O CJ le offroad yapmak için 4 tane traktör tekeri, buji hava filitresi,yağ (genel bakım diyelim), şanzıman diferansiyel yağlarını su var mı diye kontrol ettirin, eksikse tamamlatın. kuru yağlamasını yaptırın, kayışları değiştirin, debriyajı kontrol ettiirin (sisteminide), ön takımı bakın (rot,rotil), frenlere baktırın, kupa takozlarını mutlaka sıktırın :smiley: bence 2000ytl yi bulmaz. Sonra gezenbilirin gittiği heryere gidersiniz :smiley:
Çıkma tente en son gezenbilirden bir arkadaşım 750ytl'ye aldı, başka bir arkadaşım 500USD'a... fren merkezleri çok ucuz, tamir takımına gerek, bir kere değiştirdiniz mi unutabilirsiniz :smiley: kolay gelsin
 



offroad' Alıntı:
bu araba ile araziye girp kalmamana için 10 bin ytl gibi harcaman lazım
cıkam best top bulman imkasız gıbı bır sey.iyi bir tenteciye yaptırabılırsın
dısklere 1 ytl demısşler normal fiyat esas bulunmayan kalıper tasıyıcıları
balata, dısk, pistonları tamır takımlarının yenılerı satılıyor.
lastık ısnı ne yaptın bunlarla arazıye gırmyeceksın degılmı ?

Frenler suya girince sıfıra iniyor. Kazık gibi kalıyorum. Tente ise çok acil değil üzerindekini 50 YTL ye tamir ettirdim. Lastikler ise inanın mudzilla dan daha iyi tutunuyor. Ama diff lock şart. Fren merkezini değiştirdim. 80 YTL ama hala su en büyük düşman. Göğüse gelince ana saati söktüm ve tamir ettim. Hararet hariç hepsi çalışıyor. Şimdi ilk hedef kafes Roll bar yaptıracağım. Toplam harcama 4200 YTL.. Devam ediyor ama..
Araziye hafiften girdim. Bu hali ile bile beni şaşırttı.
http://www.youtube.com/watch?v=-GG7rCT6-VA
http://www.youtube.com/watch?v=CCaNxVVlYQM
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst