bana da tek parçalı aksı önerdiler bu yüzden birde tek parçayı deneyeceğim benim disko 1 de de arka akis sıkıntım vardı onlarda tek parça şapkalı olandandı bende onları parçalı olarak değiştım ascroft marka sağlam çelikten poryalarda pirinçten ayrı şimdilik bir sıkıntı yok kullanıyorum asıl sorun şanzımanı açınca ortaya çıktıizrafeel' Alıntı:Abi indirilen şanzıman candır. Elden geçmesi iyi olmuş. Bir daha kolay kolay sorun çıkarmaz umarım.
Ayrıca sol porya bende de sıyırdı. Çözümü şapkalı aksta buldum. Bu seferde biltanem dağıttı. Şimdi tekrar çift parçalı orjinal aksa döneceğim.
merhaba esrafeel bey cj7-8 gibi aksesuarlı 2 tonun üzerindeki araçlarda kullanıyorlar şapkalı aks kitlerini 35 lastik + flanş v.s. ve sorun yaşayanı duymadım cj5 hafif olduğu için bir sorun çıkarmaması gerekiyor çift parçalı akslarda sağlam ama ustalık faktörü var porya sıyırmada sizin şapkalıda bilya dağıtmanız çelik flanşlardan olabilir bir arkadaşında başına geliyordu ordan aklıma takıldı , saygılar ...izrafeel' Alıntı:Tek parça akslar bilindiği gibi sağlam kovan istiyor. Eğer arka diff sağlam dişlileri yoksa tüm yük oraya binecektir. Mutlaka bunu gm önünde bulundurun. Şanzıman da ne gibi sorunlar çıktı?
evet baskı balataya baktırdık ve balatanın değişmesi gerektiğini gördük orjinal alıp yerine taktık artı çatal bilyasınıda bir milim büyük taktıkizrafeel' Alıntı:Üstad güzel ilerliyorsunuz
baskı balataya baktırdınız mı ?