Marlowski
Yeni Üye
- Mesajlar
- 15
- Tepkime Puanı
- 3
Öncelikle tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin. Su tesisatı için ne tür bir hortum kullandınız, paylaşır mısınız?
Öncelikle tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin. Su tesisatı için ne tür bir hortum kullandınız, paylaşır mısınız?
Ben aracın önceden tamamlanmış olduğunu paylaşımların yeni yapıldığını düşündüm..
Erhan bey, eğer başka katılımcıların tecrübelerine az da olsa önem veriyorsanız, planınızı baştan yükler ve bir sonraki adımınızı önceden yazarsanız, başlığınız alışılmış selfie karakterinden çıktığı gibi, belki sonuçta çok şey kazancınıza bile olabilir ?
Tabi başlığınızı izleyenlerin de..
Bu durumda sadece arkadan takip edilme söz konusu oluyor ve inanın ilgi de maalesef bazen sınırlı kalabilmekte..
Seçim sizin..
.
.....Aylardan şubat ve hava soğuk. Umrumda değil.
Evet arkadaşlar aracın yapımına şubat ayı da başladım ve temmuz ayında sezonu kaçırmamak için ara verdim.
Galiba haklısınız Janberk bey, atlamış olabilirim ?
.
Su tesisatı için 90 bar basınca dayanıklı hortum kullandım ve tüm hortumların izalasyonunu yaptım.Öncelikle tekrar hayırlı olsun ve kolay gelsin. Su tesisatı için ne tür bir hortum kullandınız, paylaşır mısınız?
Çok teşekkürler detaylı cevabınız ve fotolar içinSu tesisatı için 90 bar basınca dayanıklı hortum kullandım ve tüm hortumların izalasyonunu yaptım.
Depo , hidrafor , kollektör kolay erişelebilecek bir bölgeye konumlandı. Kollektörden mutfak lavabosuna şofbene dış duşa ve banyoya dağıtım yaptım. Şofbenden banyo dış duş ve mutfak lavobasına sıcak su hattı çekşp izalasyonunu yaptım.Ekli dosyayı görüntüle 520837Ekli dosyayı görüntüle 520838Ekli dosyayı görüntüle 520839Ekli dosyayı görüntüle 520840Ekli dosyayı görüntüle 520841Ekli dosyayı görüntüle 520842
Kutu kutu pense...Ekli dosyayı görüntüle 520836
Yatak altının bölmesiz olmasının faydaları çok ama, resimde görülen düzeni (bana göre ) kurabilmek için bölmek zorunda kaldım. Sağ tarafta temiz ve atık su bidonları ile sandelyeler ve masa. Araçla ilgili ne varsa sol tarafta. Sol tarafın ilerisi üç katlı, uzun balık malzemelerini fazla yer kaplamadan yerleștirebilmek için. Ortada 6 adet kutu var. Bu kutularda önde yer bulamayan her șey var.
Bu küçük araçta kaybedip aylar sonra bulduklarım olur.
Çok sık kullanılan eșyaların (sandelye, masa gibi) kolay erișilebilecek yerde olması önemli. Gezilerimizde bir yerde kısa bir mola versek genellikle ilk ișim sandelyeleri çıkarmak olur.
Güzel bir aracınız var. Bașarılar.
MerhabalarMerakıma ve bilgisizliğime verin lütfen; Taban ve tavan izolasyonu için tabanda ve tavanda ahşap karkastan kot oluşturuluyor ve arasına izolasyon uygulanıp üstü genelde ahşap kaplanıyor. Yan duvar izolasyonu da benzer bir şekilde yapılıyor.
Dikkatimi çeken detay ise; gaz su ve elektrik tesisatlarının genelde yan panel üzerinden taşınıyor olması. Sanırım çok kaliteli ve sorun çıkarmayan malzeme ile inşa ediliyorlar ve bir daha arıza vs nedenlerle müdahale etme gereği hissedilmiyor. Aksi takdirde tüm mobilyanın sökülmesi gerekir.
Öngörülemeyen aksaklıklar, yenilemeler gerektiğinde sanırım ek tesisat “sıvaüstü” taşınarak yapılıyor olsa gerek.
Tüm tesisatın karavan tabanında yürüme koridorunun altında özel bir kanal içinden geçirilip ilgili ünitenin uygun yerinden dağıtımının yapılması, tavandan inmesi gereken tesisatın taşıyıcı direkler içinden tabana indirilmesi ve tüm tesisata gerektiğinde müdahale etmeye izin veren teknelerdeki gibi “farş kapakları” konması daha efektif olmaz mı?
Gaz tesisatının bakır boru ile çekilmesi en emniyetli ve doğru bir çözüm olduğu tartışılmaz. Peki kombilerin radyatörlere su taşıyan tesisatında olduğu gibi karavanda sıcak soğuk su tesisatlarında neden bakır boru tercih edilmez? Araçta olası burkulmada gerekli elastikliğe sahip olmaması mıdır? O zaman benzer sakınca gaz tesisatı için tehdit oluşturmamakta mıdır.