Diğer videoları izlemedim ama görebildiğim kadarıyla Q7'de 4 tekerin 4'ü de dönüyor. Çekiş sistemi üzerine düşeni yapmış. Şöförün akıl edip lastikleri değiştirmesi lazım. Aracın üzerindekiler performans tipi tabir edilen yüksek hız lastikleri. Kumla uzaktan yakından ilgisi yok.
Benim araçta 4low yok, sadece dişli oranı aracın amacına göre seçilmiş bir 1. vites var, ve o videodaki komik duruma hiçbir zaman düşmedim. Araç sürekli 4x4 değil önden çekişli olsa gene düşmezdim. Şöförün biraz kafayı çalıştırması lazım. Yüzeyi ayna gibi pürüssüz yüksek hız lastiği ile kumda gaza asılacaksın ve çekecek.. yok öyle birşey
Ynt: Bmw x5 -Cayenne - Q7 ile offroad yapılırsa ne olur ???
olasiliksiz' Alıntı:
Diğer videoları izlemedim ama görebildiğim kadarıyla Q7'de 4 tekerin 4'ü de dönüyor. Çekiş sistemi üzerine düşeni yapmış. Şöförün akıl edip lastikleri değiştirmesi lazım. Aracın üzerindekiler performans tipi tabir edilen yüksek hız lastikleri. Kumla uzaktan yakından ilgisi yok.
Düz lastik kumu kazıp batmamak için avantaj olabilir, ama çekiş için avantaj değil. Adam gömülmeden kumda olduğu yerde patinaj yapıyor. Dişleri olmayan lastiğin avantajını yaşamış ama yerinden de kımıldadığı yok.
Ynt: Bmw x5 -Cayenne - Q7 ile offroad yapılırsa ne olur ???
olasiliksiz' Alıntı:
Düz lastik kuma batmamak için avantaj olabilir, ama çekiş için avantaj değil. Adam batmadan kumda olduğu yerde patinaj yapıyor. Dişleri olmayan lastiğin avantajını yaşamış ama yerinden de kımıldadığı yok.
Sanki aynı çizgide gidip gelmesi takılmasına sebeb olmuş gibi ! Farklı yerden yani kumu aracın önünde biriktirmediği yerden deneseymiş daha erken çıkarmış gibi gözüküyor.
Ynt: Bmw x5 -Cayenne - Q7 ile offroad yapılırsa ne olur ???
Sanki aynı çizgide gidip gelmesi takılmasına sebeb olmuş gibi ! Farklı yerden yani kumu aracın önünde biriktirmediği yerden deneseymiş daha erken çıkarmış gibi gözüküyor