discovery-V8
A Clean Landrover is the Sign of Sick Mind
Ynt: Bir Land Rover (Yeniden) Doğuyor
Sağolasın Emrah.
Motorun birde arkaya uzanan kısmı var şanzıman , arazi, şaftlar ....
RRC den aldığımız şanzımanın kulesi aynı discolar gibi ,arazi kolu önde, ana vites kolu arkada, Defenderda durum farklı ikisinin yer değiştirmesi gerekiyor.
Şöyle bir yöntem izledik, önce defenderin orjinal kule gövdesi içi yenilenerek alındı, defenderin orjinal şanzıman gövdesi kumlandı ve boyandı, iç kısmına RRC nin şanzımanından çıkan parçaların aynıları tamamı yenilenerek takıldı, RRC nin volan muhfazasıyla birlikte motora bağlandı aynı orjinal v8lerde olduğu gibi, hiç uydurma kaydırma yapmadan tamamen oırjinal parçalarla.
Arazi şanzımanı tamamen söküldü, gövdesi kumlandı, içi yeni model lt230 un yeni iç parçaları konularak topladı, şanzımana bağlandı.
Ön şaft Shortland zırhlı landroverlerin çift kardanlı agırhizmet şafıyla değiştirildi, Arka şaft çok sağlam olması için 3 mm çekme borudan orjinal bağlantı noktalarına argon kaynağıyla kaynatılarak sıfırdan özel olarak imal edildi.
emrahmarti' Alıntı:Yavuz abi ellerine sağlık, çok güzel bir çalışma ama bunu okuyanlar Defender toplamaktan gözleri korkabilir çıtayı en üst noktaya taşıdınız.
Hakan abi dünya üzerinde eşi olmayan bir araç ile gezeceksin aman nazar boncuğunu unutma.
Sağolasın Emrah.
Motorun birde arkaya uzanan kısmı var şanzıman , arazi, şaftlar ....
RRC den aldığımız şanzımanın kulesi aynı discolar gibi ,arazi kolu önde, ana vites kolu arkada, Defenderda durum farklı ikisinin yer değiştirmesi gerekiyor.
Şöyle bir yöntem izledik, önce defenderin orjinal kule gövdesi içi yenilenerek alındı, defenderin orjinal şanzıman gövdesi kumlandı ve boyandı, iç kısmına RRC nin şanzımanından çıkan parçaların aynıları tamamı yenilenerek takıldı, RRC nin volan muhfazasıyla birlikte motora bağlandı aynı orjinal v8lerde olduğu gibi, hiç uydurma kaydırma yapmadan tamamen oırjinal parçalarla.
Arazi şanzımanı tamamen söküldü, gövdesi kumlandı, içi yeni model lt230 un yeni iç parçaları konularak topladı, şanzımana bağlandı.
Ön şaft Shortland zırhlı landroverlerin çift kardanlı agırhizmet şafıyla değiştirildi, Arka şaft çok sağlam olması için 3 mm çekme borudan orjinal bağlantı noktalarına argon kaynağıyla kaynatılarak sıfırdan özel olarak imal edildi.