Bir 54'ü Daha Kurtardık.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan HAKKI BABALIK Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 143
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 67,912

Etiketler


Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

Helal olsun. Rabbim bana da bu günleri görmeyi nasip eder inşallah.
 

Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

Hakkı bey,konuyu yeni farkettim.Allah tekerine taş değdirmesin diye bir laf vardır,vermeye çalıştığı mesaj malum . O anlamda dileğim o dur.Öte yandan tekerine taş değmeyen Willys Willys değildir.
Çok emek verilen,çok para harcanan bir çok araç var ancak restorasyon için burada sergilenen yaklaşım ve anlayış eşi bulunmaz nitelikte.Size bunun için herkesin huzurunda çok teşekkür ediyor ve şapka çıkarıyorum.İnanıyorum ki bu yaklaşım başkaları içinde örnek oluşturacaktır.Keşke bu tarz çalışmalar topluma bu araçların soyları acımasızca yok edilmeden önce sunulabilseydi diye düşünüyorum.
Şu anda bu CJ 3B Türkiye'de Museum Quality sınıfındadır.Hurricane motorun 1. vites iniltisi kulaklarından eksik olmasın.
 



Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

Merhaba Seyit Hocam,
İnan dört gözle senin yorumunu bekliyordum. Çünkü Willys konusundaki engin bilgilerin göz ardı edilemez.
Senin değerlendirmelerin çok önemli. Bu işe başladığım ilk andan itibaren söylediklerin hep aklımda ve bana rehberlik etti. Bu 54'ün ABD'deki üretim bandından çıktığı günden, şu gün itibari ile 2 farkı bulunmaktadır. Bunlar şarj ve marş dinamolarıdır. Bunun nedeni de 12 volt olarak elektrik düzeni yapılmıştır. Orjinali 6 volt olan elektrik sisteminin ustası artık kalmadı. Herhangi bir elektrik arızası durumunda zor durumlara düşebileceğim den 12 volt olarak bu aracı kullanacağım. Diğer tüm aksam 1954 yılında fabrika çıkışı ne ise aynı duruma getirildi. Museum Quality sınıfına girer mi bilemiyorum ama güzel bir araç oldu.
Biraz sonra yeni resimler geliyor.
 

Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

Tebrik ederim ; çok iyi bir iş çıkartmışsınız . Bundan sonraki fotoğraflarda yeni bir direksiyon simidi görmeyi temenni ediyorum ;D
 

Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

Koltuklar aslına uygun olarak Çine'de döşendi. Arka koltuk elimde yoktu. Koltuk ölçülerini inç olarak buldum. Cm ' çevirerek bir borucuya ölçüleri tek tek tarif ederek (oradan kıvır, buradan kes gibi.) kıvırttım. Borucu hayatında böyle bir koltuk iskeleti görmeden orjinal ölçüleriyle bir Willys arka koltuk iskeleti üretmiş oldu.

IMG-20140501-00113.jpg


IMG-20140501-00114.jpg


IMG-20140501-00115.jpg


IMG-20140501-00116.jpg
 









Ynt: Bir 54'ü Daha Kurtardık.

HAKKI BABALIK' Alıntı:
Merhaba Seyit Hocam,
İnan dört gözle senin yorumunu bekliyordum. Çünkü Willys konusundaki engin bilgilerin göz ardı edilemez.
Senin değerlendirmelerin çok önemli. Bu işe başladığım ilk andan itibaren söylediklerin hep aklımda ve bana rehberlik etti. Bu 54'ün ABD'deki üretim bandından çıktığı günden, şu gün itibari ile 2 farkı bulunmaktadır. Bunlar şarj ve marş dinamolarıdır. Bunun nedeni de 12 volt olarak elektrik düzeni yapılmıştır. Orjinali 6 volt olan elektrik sisteminin ustası artık kalmadı. Herhangi bir elektrik arızası durumunda zor durumlara düşebileceğim den 12 volt olarak bu aracı kullanacağım. Diğer tüm aksam 1954 yılında fabrika çıkışı ne ise aynı duruma getirildi. Museum Quality sınıfına girer mi bilemiyorum ama güzel bir araç oldu.
Biraz sonra yeni resimler geliyor.

( Kimse duymasın diye parantezin içine yazıyorum; Hele biraz bin de sonra bir ara ön siperi siyaha boyat)
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,523,001
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

SON KONULAR



Geri
Üst