Ynt: Ben ve Defenderim aranıza katıldık, kabul ediyormusuzun.
İlk olarak aracınız hayırlı olsun.
Yaklaşık bir senedir araştırıyorum ve hala araç almadım.
Benimde biraz tavsiyelerim olucak.
1.İlk olarak Tüpü nereye nasıl koyduğunuzu bilmiyorum bagaja koytuysanız etrafını dolap gibi yaptırın. Balta ve bazı araç gereçlerinizi içine koyarsınız ki defender kullanan bence tamir takımları bulunması gerek.
2.En önemlisi bence bu aracı ne amaçla kullanıcaksınız ona göre tasarlayın ve modifiye olayına fazla girmeyin. Cünkü 70 bin tl gibi bir fiyat harcayıp aracını 30 bine satamayan bir çok değerli abilerim var. Fazlaya kaçmayın çünkü altınızdaki araçla günlük işleri halletmeniz cok zor cunku en kotu 0.50 krş yakan bir araç artı bulunduğunuz semtte cok trafik sizi yoracaktır. Dediğim gibi bence aracınızın yürürü güven versin yeter.
3.Aracınıza büyük lastik takmayın. 2.5 motor + araç ağır + lastiklerle iyiyce hamtallaşacaktır. sonra motor düşünürsünüz onu takarsınız. sonra sürekli aks keser.
araştırıcaksınız ve %100 kilit taktırıcaksınız. birde bakmışsınız araç size 50 bine mal olmuş. Bu konulara dikkat edin. Satarken hayal kırıklıgına uğramayın.
4. son olarak aracınıza sadece bunları yaptırın. Port bagajınız zaten var. 4 tane sis ama aldığınız sisin kapaklarını atmayın şehir içi kullanımlarda üzerinde takılı dursun. önemli etken lastikleriniz. winç. Bagaj tarafına güzel bir yere corum kalorifer taktırın arkadan cok soğuk geliyor kışın. ucuzlardan mesela önlere suzukı maruti kultuğu arkalar orjinaller kalabilir. Aracın ıcınıde zevkinize göre döşeme işlerini halledin. 2 bin tl civarı bir fiyat almışsınız eğer doğru hatırlıyorsam sakaryada sürekli defender işini yapan bir usta 1.500 e hallediyor diye biliyorum.
Araç seçiminiz konusunda doğa güzelliği sonra iş stresini hafta sonu atabileceğiniz güzel bir araç. bence dizel olsa daha iyi olurdu ama piyasada dizellerle benzinli arasında ortalama 4 bin tl fark var bu fiyatada aracınızı bir takım eksiklerini yapabilirsiniz.