Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan 4WD Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 210
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 184,055

Etiketler


Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

takip. çentik atim lazım olabilir.
 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)


hayırlısı olsun merakla bekliyoruz kolay gelsin....
 




Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

4WD' Alıntı:
Muteşem hatta muhteşem ötesi. Yüksek tork oranlı cer dişli sistemi. İmza yine Rusya menşeili.
Tork sağlıyacağından şüpem yok bizim traktörün ön sistemiyle aynı ses çok fazla oluyor arazi aracında hiç çekilmez
aynı sistem gene pazarlarda ucuza satılan küçük şarjlı vidalama larda var 6 voltluk motordan sonra bu sistemi 3 kere ard arda sıralamışlar enson tornavida ağzı mükemmel kuvvetli seside bir okadar fazla şöyle bir teori oluştu nekadar çok dişli okadar çok ses peki unimoglarda neden portal aks terse çalışır sizce çok basit geri yüksek hızda dönen akisde tork yoktur bunedenle zarar görmez akisden aktarma tek büyük dişliyle olup torkun portal içinde meydana gelmesi sağlanmış iki dişli olduğu içinde ses yok. sonuç ruslar yapamamış almanlar yapmış

 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Sevgili arkadaşlar konuyla hiç alakam yokken konu başlıklarında gezninirken gözüme takıldı ve tek tek bütün konuyu okudum.1990 yılında liseyle üniversite arasında 4 ay gibi bir süre Pankurt redüktör ve dişli çark fabrikasında çalıştım.Burada nerdeyse türkiyede üretilen bütün araba fabrikalarına şanzıman.,yağ pomba ,ayna mahruti ve özel sipariş redüktör sistemleri yapıyorduk.bazı arkadaşların dediği gibi dişli ve redüktör sanayide tornacıya yaptırılacak bir iş değildir .ha sabit bir makina için yaptırılabilir,en fazla dişli kırar yatak ,rulman bozulur, yenisi yaptırılır.Fakat kendimizin ve çocuklarımızın bineceği bir araca sana yide tornacıya yaptırılmış bir sistem takamayız.çünkü redüktör ve dişli işi mühendislik işidir.Dişlileri milleri rulmanları hazır satılan türlerden bulabiliriz,fakat redüklerdeki en önemli faktörlerden biride dişli mil ve yatakların takılacağı gövde kısmıdır .BÜtün bu saydığım parçalar özel malzemelerden yapılır ve hepsi ayrı ayrı ısıl işlemlerden geçirilir.size şöyle bir örnek vereyim benim çalıştığım makinada dişlilerin son yüzey taşlamalarını yapıyordum ve tolerans aralığımız% 0.2 % 0.4 (mm olarak binde 2 ,binde 4) aralığı idi binde 5 gelenler direk hurdaya gidiyordu.sanayide bu oranları ve ısıl işlemleri yakalamak çok zor.siz siz olun aman sanayide yaptırdık taktık demeyin.uzun vadede astarı yüzünü geçer.varsa orjinali tüm testleri yapılmış onaylanmış onlar takalım ..herkese saygılarımla....
 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Almanın yaptığının muhteşem olduğunu kabul ediyorum ama Rus bunu kendi atölyesinde kendi yapıyor çokta mükemmel sonuç alıyor http://www.pirate4x4.com/forum/mercedes/840928-custom-portal-axles-self-made.html
 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Arkadaşlar resim çok net değil ama yakında portal Patrol sahalara çıkar...


selamlar



 





Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Takip..
 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Takip...
 

Ynt: Arazi Araçlarına Portal Aks Yapımı (İmal Etme)

Allahını seven ilgilendiği konuya takip nokta virgül yazmasın.her yazılan karakter için sistem mail yolluyor.haberdar et i seçin bizide şişirmeyin bizahmet.takip yazanlar yüzünden sitede konu takibinden soğuyacaz
 



Ynt: Arazi Araçlarına P konuortal Aks Yapımı (İmal Etme)

Alanyada bu konuda çalışmalar yapılıyor irtibata geçerseniz konu hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz

tel: 0539 231 08 61



http://b1302.hizliresim.com/16/r/kdwm6.jpg