iklil konyalilar
Geziyorum !.. Öyleyse VARım !..
Haftasonu ''Yurtdışında telefon'' konusuna çalıştım (!)...
Faydalı olabilecek bilgiler edindim , özet olarak aktarmaya çalışayım :
1) Yurtdışına çıkmadan ÖNCE ne kadar ayarlamalar falan yapmaya çalışırsanız çalışın , SİSTEM denilen bir CANAVAR(!) var tüm operatörlerde...
Bu SİSTEM , bir sebeple çalışmamaya karar verince , TÜM ayarlamalar falan boşa gidiyor .
Ancak bu SiSTEM'in bir özelliği var ki HiÇ BOZULMUYOR !..
O da ''Fatura'yı şişirme'' özelliği !..
SiSTEM'in aklına yatmayan en ufak bir şey de olsa , EN YÜKSEK bedelden faturayı yerleştiriyor , hiç affetmiyor ...
Kullanıcı sonra işini gücünü bıraksın , itiraz etsin , mahkemeye versin , ödediği fazla bedeli geri almaya uğraşsın varsın !..
SiSTEM bunu hiç umursamıyor .
Bir de operatörlerin MÜJDE(!)si var = Hemen her tarifede , YURTDIŞI KONUŞMA PAKETİ standart olarak M-E-V-C-U-T !..
Yani biz herhangi bir işlem YAPMADAN yurtdışına çıkmaya kalktığımızda BiLE , bu özellik devreye giriyor!..
Ve fatura tutarı kabarmaya başlıyor ...
ŞİKAYET FORUMLARI'nda şu türlü şikayetleri de duymak mümkün : ''....Telefonumu Yurtdışına çıkarken internete kapattım , hücresel veriyi de kapattım , YiNE DE günlük 0.01 kb ve benzeri komik miktarlarda internet kullanımı ile günlük 15 TL'lik ücretler tahsil edildi hesabımdan ....''
Bu tabii ki EN MASUMU (!) ....
Fazla uzatmadan 2 operatörden UYGUN olabilecek seçenekleri alıntılıyorum buraya .
Yurtdışına çıkarken ROAMiNG açık mı?..Kapalı mı?.. İnternet ve SMS servisleri açık mı ? / kapalı mı?
Mutlaka İlgili operatörün müşteri hizmetleriyle görüşmekte fayda var .
Bakalım bizi ne bekliyor ?
Faydalı olabilecek bilgiler edindim , özet olarak aktarmaya çalışayım :
1) Yurtdışına çıkmadan ÖNCE ne kadar ayarlamalar falan yapmaya çalışırsanız çalışın , SİSTEM denilen bir CANAVAR(!) var tüm operatörlerde...
Bu SİSTEM , bir sebeple çalışmamaya karar verince , TÜM ayarlamalar falan boşa gidiyor .
Ancak bu SiSTEM'in bir özelliği var ki HiÇ BOZULMUYOR !..
O da ''Fatura'yı şişirme'' özelliği !..
SiSTEM'in aklına yatmayan en ufak bir şey de olsa , EN YÜKSEK bedelden faturayı yerleştiriyor , hiç affetmiyor ...
Kullanıcı sonra işini gücünü bıraksın , itiraz etsin , mahkemeye versin , ödediği fazla bedeli geri almaya uğraşsın varsın !..
SiSTEM bunu hiç umursamıyor .
Bir de operatörlerin MÜJDE(!)si var = Hemen her tarifede , YURTDIŞI KONUŞMA PAKETİ standart olarak M-E-V-C-U-T !..
Yani biz herhangi bir işlem YAPMADAN yurtdışına çıkmaya kalktığımızda BiLE , bu özellik devreye giriyor!..
Ve fatura tutarı kabarmaya başlıyor ...
ŞİKAYET FORUMLARI'nda şu türlü şikayetleri de duymak mümkün : ''....Telefonumu Yurtdışına çıkarken internete kapattım , hücresel veriyi de kapattım , YiNE DE günlük 0.01 kb ve benzeri komik miktarlarda internet kullanımı ile günlük 15 TL'lik ücretler tahsil edildi hesabımdan ....''
Bu tabii ki EN MASUMU (!) ....
Fazla uzatmadan 2 operatörden UYGUN olabilecek seçenekleri alıntılıyorum buraya .
Yurtdışına çıkarken ROAMiNG açık mı?..Kapalı mı?.. İnternet ve SMS servisleri açık mı ? / kapalı mı?
Mutlaka İlgili operatörün müşteri hizmetleriyle görüşmekte fayda var .
Bakalım bizi ne bekliyor ?