şaban.usta
TÜRKİŞ .TRAXX
Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı
merhaba arkadaşlar bu gün itibarıyla ilk arazi testimizi yaptık test arazisi tam anlamıyla artikilasyonu bol olan bir araziydi 50- 60 derecelik ranpalar tepeler çukurlar tam bizim araç için oluşmuşçasına engebeli bir araziydi ağır takviyde hepsini hiç bir zorlamna hissetmeden geçtik buradan tam not verdim araca yalnız ikinci aşamada seri ye aldık ikinci ranpayı ön lastikler havada geçtik fakat lastikler yerle temasında patinaja kalkınca bizimde ilk kırılmamız burada gerçekleşti ana şaftın ıstavrozunu kopardık ve bu noktanın araç üzerindeki en zayıf halka olduğunu yaşıyarak görmüş olduk ve ana şaftı güçlendirmeye karar verdik buradan edindiğim izlenimlerim bu araç normal off-road araçlarından çok daha üstün manevra kabiliyeti ve tırmanma kabiliyeti olduğunu ve onlarla kıyaslanamıyacak bir adrenalin yaşatacağından eminim ve aracımızın ufak tefek eksiklerini de tamamladıktan sonra söküme geçicez ve kaporta boya işlemini yapıp kullanıma hazırlıyacaz hepinize saygılar
merhaba arkadaşlar bu gün itibarıyla ilk arazi testimizi yaptık test arazisi tam anlamıyla artikilasyonu bol olan bir araziydi 50- 60 derecelik ranpalar tepeler çukurlar tam bizim araç için oluşmuşçasına engebeli bir araziydi ağır takviyde hepsini hiç bir zorlamna hissetmeden geçtik buradan tam not verdim araca yalnız ikinci aşamada seri ye aldık ikinci ranpayı ön lastikler havada geçtik fakat lastikler yerle temasında patinaja kalkınca bizimde ilk kırılmamız burada gerçekleşti ana şaftın ıstavrozunu kopardık ve bu noktanın araç üzerindeki en zayıf halka olduğunu yaşıyarak görmüş olduk ve ana şaftı güçlendirmeye karar verdik buradan edindiğim izlenimlerim bu araç normal off-road araçlarından çok daha üstün manevra kabiliyeti ve tırmanma kabiliyeti olduğunu ve onlarla kıyaslanamıyacak bir adrenalin yaşatacağından eminim ve aracımızın ufak tefek eksiklerini de tamamladıktan sonra söküme geçicez ve kaporta boya işlemini yapıp kullanıma hazırlıyacaz hepinize saygılar