Üniversite sınavı, ev tadilat işleri koştururken uzak kaldık.
Tabanda son kat astar boyamızı bitirdik.
Artık karavancılık oynamaya başlayabiliriz.
Düzce de Eyüp kardeşimizin yanina gittik ahşap tezgah emanetini verdik.
( Youtube: Memleketim Türkiye )
Bizde daha sırası gelmesede ilerde kolaylık sağlayacağı için yan duvarlar, Üst dolap kenarları, Kapılardaki kontra işlemlerinin kalıplarini çıkardım. Ortak yer olacak mı bilmiyoruz ama kenarda durmasinda fayda var.
06.07.2021 ...
Gün’e %90 yağmur uyarısı ile başladığımızda fazla iş yapamayacağımız belli olmuştu. Devamındaki iki günde daha şiddetli yağmur uyarısı ile sabah okumalara ve aldığımız cevapları değerlendirmeye devam ettik.
Üç gün kaybetmemek için araç içi tabana pütür uygulamasından vazgeçtik. Ülkemizde tercih edilen bu uygulama için yapmayan arkadaşlarımızın deneyimlerini okudum. Daha önce yazıştığım Greg Virgoe
https://www.youtube.com/channel/UC1Ewv0kp0Npz2JWtIdhdryw
Anti gravel tercih etmediğini zaten normal yalıtımın bunu sağlayacağını, Taban yalıtımında önemli bir kısım olan iskeletin akıllı vidalarının araç altından çıkan kısımlarına WAXOYL veya HAMMERITE boya uygulayarak sızdırmazlık ve paslanmaya karşı korumanın yeterli olduğunu iletti. Birçok detayını kayıtladığımız ustayı dinlemeye karar verdik.
*** Sabah ilk olarak kantar’a giderek tartılarımızı yaptık.
Aracımızın tavandaki solar paneller ve bağlantı iskeleti dahil boş ağırlığı : 2160kg
Arka aks boşa çıkarılarak yapılan tartı : 1280kg
Ön aks boşa çıkarılarak yapılan tartı : 880kg
Sag iki teker boşa çıkarıldığında : 1060kg
Sol iki teker boşa çıkarıldığında : 1080kg
Artık aracı dengeli bir şekilde dönüştürmek için bilgilerimiz elimizde…
*** Sonrasında 220V rölesi takılmadan gönderilen 12V buzdolabımızı Manisa’ya geri kargoya verirken, kargoya o an ulaşan, 10 Temmuzda gümrükten çıkar 15 Temmuz da elinizde olur dedikleri beklediğimiz Sibirya’dan gelen lambrilerimizi teslim aldık.
Genelde dönüşüm yapanlar 18 / 20mm kullanıyor. 10mm seçip beklemeye karar vermiştik. Bu bize % 50 gibi bir hafiflik sağlayacak. Fakat uygulamada ne tür sıkıntılar çıkar bilemiyoruz…
*** Bahçede çalışma ortamı olmadığı için Düzce merkezdeki evin önünde titreşim önleyici Bitüself uygulamasına başladık. Yağışlı ve yoğun nemli durum sıcağı seven bu uygulama için nasıl etki eder bilmediğimiz için bugün bir deneme yaptık ve bir gün geri atma ve gevşeme olacak mı kontrol edeceğiz. Uygulama sonucu iyi olursa tamamını bitireceğiz.
*** Bu işlem sonrası karavan grubumuzda tanıştığım, Susurluk daki bir etkinliğe giderken arkadaşını ve bizi görmek için Düzce’ye uğrayan Hakaşe Hakan ve eşi Shawosh Demet ile buluştuk. Bereberinde arkadaşları Qurashin Özhan ve Shalakho Nurgül ile de tanıştık. Şirin T4 Camper ile keyifli geziler...