Düzce ye geldikten sonra ( Bir hafta düşünülen ayrılık hastalık nednibile 52 gün olunca) biriken işlerimiz, karavan sürecine ortak oldu.
Araç üzerindeki bir kaç kaporta ve boya işlerimizi hallettik.
Alt takım iyi bir bakıma girdi , el freni kontrolden gecti, arka aynalar tornalandı, balatalar değişti, tüm alt aksam kontrolleri tamamlandı.
Araç içi tüm yapılanlar temizlendi, zemini avuç taşlama ile pas ve yapışkanlardan temizlemeye başladım. Sonrasın da yüzey temizliği ve endüstriyel astar yapacağım. Kaportacı ve boyacılar ile yaptığım sohbetlerde
1. Araç içinde pütür işleminin gerekli bir ihtiyaç olmadığını ek maliyet dışında getirisi olmayacağı bilgisi
2. Araç altı uygulamalarda da iyi bir ustanın yapmasını, yanlış işlemde aralarda kalacak boşluklardan sızıntıların uzun süre kalacağı ve korozyonu arttırabileceği
dinledim. Konuyu düşünüyoruz.
Araç da farklı yerleşimleri maketler ile denemeye de başladık , " Ne kadar karavan "
NE KADAR KARAVAN ?... | MOTOKARAVAN FORUM
yazısındaki karavanın 15m3 dönüşümleri de hep bir kenarda hazır bekliyor.
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
adresteki uygulama en baştaki plânlarımızdan bir tanesi..
Karavan sürecin de acele etmediğimiz için keyifle farklı ilgi alanlarımıza giriyoruz...
60 günlük bahçemizin bakımı, uzun otların kesilip bahçenin adam edilmesi, yarim kalan ve bizi bekleyen inşaat alanına dönüş ve üç gündür güneşi görüp kendine gelen meyvelerimizin tadına kavuştuk. Bu arada birkaç güne Mini Cooper aracımızda kaporta ve motor için yolculuguna başlıyor.
🖐🖐🖐