Sağolsun xxl sayesinde aracımda orjinalde orta kilitin olduğunu öğrendim...
Sadece arazi vites kolunu değiştirerek aktif hale gelebiliyor... Yaparmıyım bilmem zaman...
Arazi şanzumanı şase nosu 41D ve 42D ile başlıyorsa orjinalde ortakilit mevcut demekmiş
Benimki 41D ile başlıyor
Benim araziyle işim yok biliyorsunuz , yani bırak çamuru su birikintisinin kenarından geçerim sokmam arabamı o tip yerlere...
Bu sene kar organizasyonları düşünüyorum , ihtiyaç görürsem takarım , kolu aldıktan sonra basit , orta konsol çıkacak 4 tane vidası var, bana iş değil o ...
Kol ilave telle geliyor mevcut tel yine bu yeni kol üstüne takılıyor...
Eski telin işlevi devam ediyor yani...
Yarın tam emin olmak için arazi şanzumanının öne giden şaft çıkışının üstünde kilit mili varmı diye bakıcam, orjinalde orta kilit olması o milin mevcutta olması anlamına geliyor herhalde...şayet varsa kol bile almaya gerek yok belkide onu takıp çıkarmak için elektrikli veya havalı düğmeyle kumandalı bile bişey yapılabilir.
Orta kiliti devreye sokup çıkartan mil benim arazi şanzumanındada var , teyit etmiş olduk..
Ben bunu yaparsa. Büyük bi ihtimalle düğmeli yaparım, hem maliyet ucuz olur hem düğme daha güzel hart hurt kolla uğraşmaktansa...
Kolun yan sanayisi bile 1500 lira oda yurtdışında , burda 2 lira, orjinalinin fiyatını düşünemiyorum
Yan sanayi kol takacağıma konsolun boş düğme gözlerinden birine düğme takarım , daha iyi değilmi..
Ben hiçbir aracıma orjinal gibi gözükmeyen uyduruk kaydırık bişey yapmam zaten , bakıcaz ordaki düğmelerin aynısından alıp yaparım belki sembolü farklı veya boş olur
Zaten şuan geleceğe yönelik plan yapıyorum , hemen işe koyulcağım diye bişey yok
Arabada bu özellik orijinalde mevcut , sonradan bişey eklemiyoruz olmasa hiç düşünmem bile zaten
Varsa el altına da almalı yani
İncik boncuk işlere devam...
ön davlumbaz ufak parçalarına lastik sürtmüş delmiş daha önceki sahibinde...
Sanayide plastik kaynakçıya götürdüm daha ilkini yaparken bırak delikken daha güzeldi oldum , kendim yaptım 10 numara oldu , üstğnede pütür atıp montajlarım , takımı 500 lira uğraşmaya değer...
Bu davlumbazların tampona montajlanan braket demirleri var onlardan biride yoktu , onun da tanesi 170 lira ingilterede kargo vergi hariç bide yuhhh , hemen onuda imal ettim, alüminyum saçtan üstteki orjinali fark yok görsüğünüz gibi...
Ön davlumbaz ön parçalarınında montaj işi tamam...
Alltta sadece arka paçalıklar kaldı , onların bağlantı saçlarını pazlanmazdan yaptırıcam o yüzden bekliyor...
Yarın daha kapsamlı bakıcam , sorun şuki...
kızaklara zaman içersinde sürülen gress , sertleşmiş ve öbek öbek kanala düşmüş , onlarda hortum giderini tıkayabilir
Onları tamamen temizleyip özel bi gres yağı var denizde kullandığımız onla yağlıyacağım ...