4,88 kutupta 44" lastik kullanılan araçlardaki ayna mahruti oranıdır. Büyük ihtimalle maksimum sürat 110-120 olacaktır. 80'lerin 4,11 oranı ideal orandır. Tekrar düşünün derimsailor06' Alıntı:Arkadaşlar birşey öğrenmek istiyorum, VX 80 lerde (ön-arka kilidi olanlar) ayna mahruti oranının 4,88 e çıkarılması sonrası kilitlerin fonksiyonu ortadan kalkıyor mu? Uyumsuzluk oluşuyor mu?
Her iki araç ta 2" kitli.XXSİLVERADOXX' Alıntı:tuğsan senin aracın yüksekliği muhteşem, ayarlarını çok güzel yapmışsın, ama belliki çok inceleme sonucu olmuş,bence 80 kasa alanlar sana ve ersuna danışabilirler
OffRoader-EB' Alıntı:4,88 kutupta 44" lastik kullanılan araçlardaki ayna mahruti oranıdır. Büyük ihtimalle maksimum sürat 110-120 olacaktır. 80'lerin 4,11 oranı ideal orandır. Tekrar düşünün derim
tugsan75' Alıntı:Gökhancım,Ersunun demek istediği,böyle birşey yapılamaz deyil,aracın son sürati biter.Zaten fotoğraflar herşeyi anlatıyor,adamlar diff kovanını bile kendileri yapmış.Bu tarz araçlar sözün bittiği noktadır.Benzer uygulamalar diğer bütün markalara yapılabiliyor.Özetle diff ornanıyla standartın dışında oynamak,arazi tamamen asfaltdan uzaklaştırıyor.Bu gördüğümüz araçların çoku yurtdışında Rockcrowler için hazırlanıyor.
sailor06' Alıntı:4,88 oranlı VX100 ler kullanılıyor, 35 inch lastikler ve 2-3 inch lift ile.
Linkdeki araç da bir VX100 (bizim tabirimizle) araçta 39inch lastikler ve 5,29 gear ratio var. 4,88 oran ile 44 inch in uygun olduğundan eminmisiniz?
http://www.sleeoffroad.com/project_vehicles/100SAS/100sas_main.htm
Alttaki linkde sayfaları gezince birçok 4,88 ratio lu 35 inch üzerinde giden araç göreceksiniz.
http://forum.ih8mud.com/100-series-cruisers/Arctic Truck araçların özelliklerinden aldığım bir bilgi bu. Çok kısa bir şanzuman. Benim 4.11 bile modifikasyon sonrasında çok kısa kaldı (maks. sürat 170ten 140'a indi) ama süper tork için değer