1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 408
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 122,219
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


bu modifiyelerin en büyük dezavantajı para harcamış olman ;D

benim araç asfaltta gezmiyor. orjinal kit kullandık. balanslı lastik. boşluksuz direksiyon. boşluksuz makas burçları. çok rahat 120 km ye çıkabiliyorum.

virajlara yüksek olmasından kaynaklı hızlı giremiyorum. asfaltta yüksek süratte izlere kapılırsan stres yaşıyorsun.. lastiklerin melodisini egzozla kapattım. cep telefonu ile konuşmak için 60 km nin altında olmak gerekiyor ;D

ayna mahruti filan aslında aracı ağırlaştırmıyor. Büyük lastik takıldığı için küçük lastikteki oranlara getiriyor. yani standart araçta 1. viteste 5000 devirde 40 km hız yapıyorsan 35-40 lastikli araçta da aynı rakamları yakalaman gerekiyor. Ayna mahruti bu..

şanzıman ise onlarca beygirin geçtiği bir köprü düşünün ona benzer. beygirler tek sıra ve yürüyerek geçince sıkıntı yok. ama 5 şerli gruplar halinde kavga ederek geçmeye çalışırlarsa işler karışıyor.. o zaman köprünün sağlam olması gerek. 10 tane beygirin üzerinde sumo güreşi yapabildiği köprülerden alıyorsunuz sorun bitiyor ;D
 

Etiketler
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

Açık ve net çok teşekkürler göktuğ bey. sayısal terimlerin anlatımı daha başarılı olamazdı..
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


tebrik ediyorum. darısı başıma
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

İYİ GÜNLER

1991-1995 YILLARINDA ADIYAMANDA ÇALIŞTIM İŞİM GEREĞİ ANTEP PİYASASINDA ÇOK İŞ YAPTIRDIM.
SİZİNDE SÖYLEDİĞİNİZ GİBİ YAPILAMAZ DENİLEN PARÇALARI YAPTIRDIĞIMI HATIRLIYORUM (MACK KAMYON VE ÖZEL İŞ MAKİNALARI)
ANTEP USTALARININ USTALIKLARINI ÇOK İYİ BİLİRİM ANCAK SANAT ESERİ KONUSUNDA BUKADAR YETENEKLERİ OLDUĞUNU
FARKEDEMEMİŞİM (ANTEPTE YAPTIRDIĞIM İŞLER SADECE İYİ USTALIK İSTEYEN İŞLER OLDUĞU İÇİN SANATKARLARLA
TANIŞMAK NASİP OLMADI) SANATKARLARI BİR ORKESRTA ŞEFİ GİBİ İDARE EDEREK MUTEŞEM BİR ESER YARATMIŞINIZ TEBRİK EDİYORUM.
KASKO YAPTIRMAK İSTEDİĞİNİZİ YAZMIŞSINIZ BU SANAT ESERİNİ HİÇ BİR HIRSIZ ÇALMAYA CESARET EDEMEZ ÇOK GÖZE BATAR VE HEMEN YAKALANIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

SAYGILAR

BATUHAN TÜTEN

ANKARA
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

ozanyur' Alıntı:
tebrik ediyorum. darısı başıma

Teşekkürler.. silverstone lastik gezmeye meyilli bir lastik.. çamuru mükemel ama.. bogger fabrika çıkışı balanslı olduğu için biraz daha dengeli.. ikinci en önemki konu direksiyon alt pompanın çok iyi sabitlenmesi gezmede çok önemli bir faktör. bende ilave heavy duty kol var, sallantıyı önlemek açısından.. makas küpeleri bazı araçlarda çok uzun, buda gezmeyi artırıcı bir faktör..



canları isterse harikalar yaratabiliyorlar.. canlarını istetmek biraz zor oluyor ;D
 



Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


silverstone gerçekten çok gezdiriyor aracı ama yakında değiştircem 38 bogger yada craply olucak. direksiyon kutusuna ilave bir kol daha yapıcaz. birde makas küpelerini sağlam birşeyler getirtmeyi düşünüyorum. orjinalleri fazla esneme yaptırıyor.
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


38 için diferansiyellerde değişecek o zaman
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

jeep' Alıntı:
38 için diferansiyellerde değişecek o zaman

ön dana 44 arka dana 60 4,88 oran olucak. eğer t176 seri kalırsa onuda T18a yapıcam.tabi jantlarıda az ofsetli 8 bijon bir jantla değiştircem. hala rahatca binemedim cj ye her gün bişey değiştiriyoruz
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

ozanyur' Alıntı:
ön dana 44 arka dana 60 4,88 oran olucak. eğer t176 seri kalırsa onuda T18a yapıcam.tabi jantlarıda az ofsetli 8 bijon bir jantla değiştircem. hala rahatca binemedim cj ye her gün bişey değiştiriyoruz

Gel o zaman danaları kaçırmadan sen REO araştır ivedikten.. elinin altı. karpuzu yere bakanlardan.. 54 e kadar sorunsuz takarsın ;D

[attachment=1][attachment=2][attachment=3]





 




Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)





aha da çıktığı araçlar.. öyle abartı değil hani ;D

çalışma prensibi çok basit

[attachment=1][attachment=2]



 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
abi biz bunu kime yaptırcaz burda, dif çokturda yapıcak usta lazım ciddi uğraş ister

ama sanki senin aklında böyle bişey yapmak var gibi geldi bana
 

Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

ozanyur' Alıntı:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
abi biz bunu kime yaptırcaz burda, dif çokturda yapıcak usta lazım ciddi uğraş ister

ama sanki senin aklında böyle bişey yapmak var gibi geldi bana

hayali bile güzel, boşver, elbet atacağıız 60-70 lastik
 


Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)


Göktuğ Bey eğer CJ-8'i CJ-7 yapsaydınız kupayı mı kescektiniz yoksa orjinal sıfır kupamı alcaktınız.
 



Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)

ByBeRKuTKu' Alıntı:
Göktuğ Bey eğer CJ-8'i CJ-7 yapsaydınız kupayı mı kescektiniz yoksa orjinal sıfır kupamı alcaktınız.

şasiyi de kesmek gerekiyordu. sıfır kupa almaya gerek yok. yan iki sacı aldığınızda otomatik olarak cj7 ölçüsünü elde edersiniz. başlangıç noktası yan iki sac..
 

SON KONULAR - FORUM