Korktuğum başıma gelmedi umut abi
Umut abi idolum burak abi
Ağırlıklı asfalttayim bundan sonra
Yol boyunca durdukça arabanın genel durumunu kontrol ettim ama eve 4 5 km mesafe kala arkadaşlardan ayrılmak için durduğumda arabanın altında yoğun bi yağ damlamasi gördüm. Şanzıman çevresinde. Şanzıman yapilali 1 ay oldu keceler değişti böyle birşeyi neden yapar ki ?
Ben Seriesimle Hakkari de dağları tepeleri aştım yollar o kadar da kötüydü o tepelerde hangisinde kalsaydım Kıbrıs taki beş parmak dağlarındaki tank gibi orda kalırdım ancak askeri helikopter kurtarırdı o kadarda zorladım hiç sıkıntı yaşamadım o geziden sonra seriesimi daha çok sevdim dağ tepe arazi hiç birşey dinlemedi geçtiğim yollar tepelerden buldozer yol açmış ondan sonra hiç araç geçmemiş ilk ben geçtim o yollardan hakkarini dağ ve tepelerini aşarak şırnak Beytüşşebap geçtim sonra ki günde aynı yoldan tekrar hakkariye geçtim sadece bi yeri hatırlıyorum tepeyi çıkarken ön iki tekerin bi ara havada kaldığını fark ettim biraz korku dan sonra tepeyi aştım ama çok zevkli bi geziydi şarjım olmadığı için fotoğraf çekemedim bence Series iyi bir yol arkadaşı
Korktuğum başıma gelmedi umut abi
Umut abi idolum burak abi
Ağırlıklı asfalttayim bundan sonra
Yol boyunca durdukça arabanın genel durumunu kontrol ettim ama eve 4 5 km mesafe kala arkadaşlardan ayrılmak için durduğumda arabanın altında yoğun bi yağ damlamasi gördüm. Şanzıman çevresinde. Şanzıman yapilali 1 ay oldu keceler değişti böyle birşeyi neden yapar ki ?
Korktuğum başıma gelmedi umut abi
Umut abi idolum burak abi
Ağırlıklı asfalttayim bundan sonra
Yol boyunca durdukça arabanın genel durumunu kontrol ettim ama eve 4 5 km mesafe kala arkadaşlardan ayrılmak için durduğumda arabanın altında yoğun bi yağ damlamasi gördüm. Şanzıman çevresinde. Şanzıman yapilali 1 ay oldu keceler değişti böyle birşeyi neden yapar ki ?
evet kaçırmayan ingiliz değil buna bende katılıyorum bende de şanzımandan akıtmalar oluyordu ve garajda durduğu için akmasını istemiyordum ve komple contalar değişti ve yine yağ geldi bu gelen tek yer vites dişlisinin olduğu bölge ve km telinin olduğu yer vites değiştirmede her harekette yağ geliyor oradaki oringlerin değişmesi gerekiyor bunun içinde motor ve ana şanzımanı birbirinden ayırmak ve ana şanzımanı elden geçirip o lastik keçeleri değişmesi lazım benim gözüm kesmedi ve bu durumda o şekilde biraktim ancak km telinden gelen yağı kestim vires hareketinden gelen yağı kesmek uzun ince bir yol bu yüzden detaylı restorasyona girdiğinde bunu halletmeyi düşünüyorum sonuçta ingiliz altına kaçıracak biraz...