Ynt: 1977 CJ5'in A'dan Z'ye Yeniden Doğuşu
Selamlar Arkadaslar,
CJ 5 in bugunki kesip bicme ve uyarlama islemlerinden goruntuler.
Lomen Dayi kapi giris bolumleri kesilip genisletilerek yerine kaynaklandiktan sonraki giris bolumunu olcuyor kapi direginden S kivrimin bittigi nokta planladigimiz gibi tam 100 cm dir.
Boyacimiz Celil Usta arabanin rengini degistirmeyi teklif etti ve resimde goruldugu gibi renk denemeleriyle ugrasiyor sonucunda kalin sedefli patlican moru rengini uygun gordu bende Ustaya karisilmaz deyip kararina Saygi duyarak OK dedim İns sonucu guzel olur.
Celil Usta kesilip 8 cm kucultuldukten sonra kaynaklanan cam cercevesinin yerine uygunlugunu ve gorselligi deniyor sonuc muhtesem cam cerceve kucultulunce CJ sanki daha genis ve hircin bir goruntuye sahip oldu.
Nuri Usta kapi diregindeki curumeye baslayan zayif bolume yeni sac kesip kaynakladi.
Arka bolume gecerken engel olusturan arka koltugun yanlarindaki teker cikintilarini S seklinde kesmistik Nuri Usta bu bolume yeni saclari kaynakliyor.
Bu islerin arasinda direksiyonuda sokup mobilyaciya gonderdik zimparalanip verniklenmesi icin CJ 5 in bugunki son halinden bir goruntu.
Alinik; Yeni veya cikma uygun fiyatlarda asagidaki malzemeler aranmaktadir,
Egri pitman kol.
Elektronik atesleme distributor ve beyin.
Krom on radyator panjuru ( cizik veya yamur olmasi onemli degil )
On cam cerceve uzerine gecen hardtop ve softtopun baglanti profiliyle lastikleri.
On tekerlekleride camurluklardan disari genisletmek icin 3.5 veya 5 er cm lik 2 adet bijon flansi,
Jeep krikosu ( Hi - lift jack )
vs, vs.
Saygilarimla,
Ali Gulcer.