jeep
Zirve
Ynt: 1977 CJ5'in A'dan Z'ye Yeniden Doğuşu
Öncelikle aklıma takılan LPG tankının aracın en arkasında ve dik iniş çıkışlarda yere temas konusunda tehlikeli gibi durduğu. Makas konusuna gelirsek eski hali ile yeni hali arasında esneklik farkının olmaması gerekir diye düşünüyorum. Makaslardan yaprak çıkarmak daha çabuk kırılmasını sağlayacaktır. Ama ilave esneklik için makas küpelerini revolver küpeler var. Sanayide yaptırabilirsin. Ayrıca amortisör bağlantılarını nasıl yaptın. Makas tablalarını ters çevirip aynı yerlerden bağlantı yaptıysan, mesafe çok kısalıyor ve amortisörler çok kısa mesafede çalışıyor. Üst şasi bağlantısını iptal edip CJ-8 amortisör ayağına benzeyen bir sistem o mesafeyi sağlayabilir. Esneklik amortisörlerin kısa çalışmasından da olabilir.
[attachment=1]
Öncelikle aklıma takılan LPG tankının aracın en arkasında ve dik iniş çıkışlarda yere temas konusunda tehlikeli gibi durduğu. Makas konusuna gelirsek eski hali ile yeni hali arasında esneklik farkının olmaması gerekir diye düşünüyorum. Makaslardan yaprak çıkarmak daha çabuk kırılmasını sağlayacaktır. Ama ilave esneklik için makas küpelerini revolver küpeler var. Sanayide yaptırabilirsin. Ayrıca amortisör bağlantılarını nasıl yaptın. Makas tablalarını ters çevirip aynı yerlerden bağlantı yaptıysan, mesafe çok kısalıyor ve amortisörler çok kısa mesafede çalışıyor. Üst şasi bağlantısını iptal edip CJ-8 amortisör ayağına benzeyen bir sistem o mesafeyi sağlayabilir. Esneklik amortisörlerin kısa çalışmasından da olabilir.
[attachment=1]