Lütfen Siliniz.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan RamizDAYI Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 10
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,072

Etiketler






Herkese selamlar,

Yaptığım Unimog tasarımından sonra bir tır konsepti üzerine çalışmaya başladım.

Aracı her iki türlüde kullanılabilcek şekilde tasarlıyorum (moto&çekme)

Umarım ilerde şartlar müsait olur ve bu karavanı hayata geçirip üretebilirim.

RS 1360 Actros'u tasarlamak bana çok keyif verdi. Sanki ileride üretebilecekmiş gibi bir hisle modelliyorum.

Tasarım çalışmaları ilerledikçe buradan paylaşmaya devam edeceğim.

Bu arada adını KARAOĞLAN koydum. Yakıştı kerataya 🙂

Ekli dosyayı görüntüle 642807

Ekli dosyayı görüntüle 642808

Ekli dosyayı görüntüle 642809

Ekli dosyayı görüntüle 642810

Bir Dayı klasiği, animasyonsuz olmaz tabi 🙂

İyi seyirler.
Öncelikle arama motoruna "Eroğlu mini TIR" yazar ve görselleri incelerseniz daha efektif farklı çözümler tasarlayabilirsiniz.

ABD'de yoğun kullanılan "kaz boynu" mini çekiciler de size farklı ilhamlar verebilir.

Karayolları yönetmeliğine uygun bir dorse karavanın max ağırlığı kaç ton olabilir?

Bahse konu araç 24 Ton çekiş gücüne sahip. Araç edinim maliyeti, bakım işletme maliyeti, yakıt gideri tüm bunlar hesaba katıldığında kanaatimce çok gereksiz bir tercih.

Bu konsepti IVECO çift teker 7.5 tonluk kamyonetle yapmanız mümkün.

³Yatırım ve işletme maliyeti çok daha düşük olacaktır. Trafikte kullanımı, özellikle manevrası ve park kolaylığını da hesapladığınızda sanki daha rasyonel. Ayrıca bu çekici kamyonet çift kabinli model seçildiğinde dorse çekiciden ayrılıp alışveriş gezme vb ihtiyaçların görülmesinde de kolayca kullanılabilir.

Konu harici belki ama Türkiye'de kaz boynu sistem neden kullanılmaz çok merak ediyorum.
 

Çift kabinli kamyonet ve kaz boynu dorse örnekleri

IMG 20230831 011045


IMG 20230831 011125


IMG 20230831 010829


IMG 20230831 010357
 







Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,457
Mesajlar
1,518,166
Kayıtlı Üye Sayımız
172,112
Kaydolan Son Üyemiz
Ceramos

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst