Öncelikle sitedeki herkese merhaba demek istiyorum.Aracımla ilgili ilk ve son olmasını dilediğim 2 problemi sizlerle paylaşmak istedim.Umuyorum ki tecrübeleriniz ve bilgilerinizle bana yol gösterirsiniz.98 model 103.000 km de yaklaşık 10.000 km dir kullandığım zj 5.9 aracımda tartarini marka sıralı lpg sistemi mevcut.Kiti benden önceki sahibi taktırmıştı dolayısıyla hangi serviste ve ne zaman takıldığı ile ilgili bilgi sahibi değilim.2 Problem ise şunlar;
Kış aylarında aracı ilk çalıştırdığım andan motor sıcaklığı normal seviyelere gelene kadar 1. vitesten 2. vitese geçişlerde araba biraz kasılıp gaz yemiyormuş gibi davranıyordu.hem benzinde hemde gaza geçtikten sonra.Jeep garage serviste yaptırmış olduğum bakım sonucunda tüm buji,yağ yağ filitresi,hava filtresi şanzıman yağı gibi sıfırlanmış oldugundan emin olmak istediğim bakımlarını yaptırdım.Hatta birde beyinde program güncellemesi yaptıklarını da söylediler.Daha evelki 94 model 5.2 aracım içinde gittiğim jeep garage servisin profesyonelliğinden ve iyi niyetinden hiçbir kuşkum yok.fakat bakım sonrası aynı sıkıntının devam etmesinin yanında artı olarak lpg sisteminin otoban sürüşlerinde 4. viteste 70-80 km civarında yani 1300-1400 devirlerde (hızlanmak için gaza biraz fazla yüklendiğinizde)arabada tekler gibi kesintiler,yığılmalar başladı.(Bu arada tekleme başlayınca arabayı benzine alırsam sorun tekrarlamıyor)
Bende daha evvel bakım sonrası lpg ye program attırmak için gittiğim okcan oto yusuf ustaya aracı götürüp problemi gösterdim.ilk defada yeniden problem yükledi ama 1 gün sonra sıkıntı tekrarlamaya başladı.ikincisinde ise enjeksiyonlarda pislik olabileceğini ve temizlenmesi gerektiğini söyledi.Bu işlemi yaptırdıktan hemen sonra okcan otodan avrupa yakasına geçerken problem tekrarladı.Aracımdan soğumak istemiyorum.Bana bu 2 konuda yardımcı olabilecek yorumlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler..
1-Motor soğukken arabanın 2. vitese geçişlerinde kasılma olması
2-Lpg sistemindeki can sıkıcı tekleme ve gaz yememe problemi.
Kış aylarında aracı ilk çalıştırdığım andan motor sıcaklığı normal seviyelere gelene kadar 1. vitesten 2. vitese geçişlerde araba biraz kasılıp gaz yemiyormuş gibi davranıyordu.hem benzinde hemde gaza geçtikten sonra.Jeep garage serviste yaptırmış olduğum bakım sonucunda tüm buji,yağ yağ filitresi,hava filtresi şanzıman yağı gibi sıfırlanmış oldugundan emin olmak istediğim bakımlarını yaptırdım.Hatta birde beyinde program güncellemesi yaptıklarını da söylediler.Daha evelki 94 model 5.2 aracım içinde gittiğim jeep garage servisin profesyonelliğinden ve iyi niyetinden hiçbir kuşkum yok.fakat bakım sonrası aynı sıkıntının devam etmesinin yanında artı olarak lpg sisteminin otoban sürüşlerinde 4. viteste 70-80 km civarında yani 1300-1400 devirlerde (hızlanmak için gaza biraz fazla yüklendiğinizde)arabada tekler gibi kesintiler,yığılmalar başladı.(Bu arada tekleme başlayınca arabayı benzine alırsam sorun tekrarlamıyor)
Bende daha evvel bakım sonrası lpg ye program attırmak için gittiğim okcan oto yusuf ustaya aracı götürüp problemi gösterdim.ilk defada yeniden problem yükledi ama 1 gün sonra sıkıntı tekrarlamaya başladı.ikincisinde ise enjeksiyonlarda pislik olabileceğini ve temizlenmesi gerektiğini söyledi.Bu işlemi yaptırdıktan hemen sonra okcan otodan avrupa yakasına geçerken problem tekrarladı.Aracımdan soğumak istemiyorum.Bana bu 2 konuda yardımcı olabilecek yorumlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler..
1-Motor soğukken arabanın 2. vitese geçişlerinde kasılma olması
2-Lpg sistemindeki can sıkıcı tekleme ve gaz yememe problemi.