AKMühendis
Zirve
Güzel, enteresan bir model ama..
Ben denenmemiş yenilikleri kullanmakta hep çekimser kalırım.
Bilmiyorum bu 49 yıllık mesleki yaşanmışlıktan mı geliyor.. ?
Güzel aydınlık bir model, ama ön cam çok büyük.
Ender Bey ile bir görüşün bakalım,
bu camın yarısı kadar bir nodel çalışması veya üretimi var mı ?
Bir de Ender Bey i yaklaştıramadığımız konu, mdflam konusu..
Gülle gibi ağır bir malzemedir ..
Fakat Ender Bey, uğraştırıcı görüyor bu konuyu..
Şunu deneyebilirsiniz.
İçini boş alıp, havalarda uçmayan bir marangoza (Mobilyacı demiyorum, fiyatları katlarlar)
Bant zımpara ile yüzey pürüzleri hafifçe alınmış ve ardından cilalanmış 12 mm kavak kontra döşetmek..
En az 50-60 Kg. kazanırsınız..
Yurt dışına gitmeyi düşünenler için, ağırlık aşmama önemli bir konu.
Kararınız hayırlı olsun.
Benim TIR ehliyetim olduğu için , O1 konusunu dert edinmiyorum..?
Ben denenmemiş yenilikleri kullanmakta hep çekimser kalırım.
Bilmiyorum bu 49 yıllık mesleki yaşanmışlıktan mı geliyor.. ?
Güzel aydınlık bir model, ama ön cam çok büyük.
Ender Bey ile bir görüşün bakalım,
bu camın yarısı kadar bir nodel çalışması veya üretimi var mı ?
Bir de Ender Bey i yaklaştıramadığımız konu, mdflam konusu..
Gülle gibi ağır bir malzemedir ..
Fakat Ender Bey, uğraştırıcı görüyor bu konuyu..
Şunu deneyebilirsiniz.
İçini boş alıp, havalarda uçmayan bir marangoza (Mobilyacı demiyorum, fiyatları katlarlar)
Bant zımpara ile yüzey pürüzleri hafifçe alınmış ve ardından cilalanmış 12 mm kavak kontra döşetmek..
En az 50-60 Kg. kazanırsınız..
Yurt dışına gitmeyi düşünenler için, ağırlık aşmama önemli bir konu.
Kararınız hayırlı olsun.
Benim TIR ehliyetim olduğu için , O1 konusunu dert edinmiyorum..?