Doğrucu Davut
Zirve
.
@Cthax , sizce bir sakıncası yoksa karavanınız için özel bir başlık açmanızın, benzeri düşüncesi olanlara faydası olurdu.
Çünkü yapım bilgilerinin burada yani alakasız bir başlıkta güme gitme durumu var..
Ağırlığın dağılımı özellikle çekme karavanlarda, yollarda yılanvari hareket tehlikesi yüzünden, monoblok yapılı panelvandan motokaravanlara göre çok daha önemli durumda.
Zaten Avrupa'da çekme karavanların bu yüzden polislerce kontrol yüzdesi daha fazla. Her tatil başında otoban park yerlerinde polislerin çekme karavanları kontrol ettiğini görürsünüz.
Motokaravancılar su depolarını mümkün olduğu kadar aracın altında konumlandırdılarsa daha fazla dikkat etmelerine gerek bile kalmamakta. Çoğu motokaravanda böyle depolara ilaveten, mutfak ile yaşam aküsünü karşılıklı konumlandırmak bile yetebilmekte.
..
Yarı ve tam integre motokaravan planlarken biraz daha fazla dikkat gerekiyor ama bizde bu cinsleri söz konusu değiller.
@Cthax , sizce bir sakıncası yoksa karavanınız için özel bir başlık açmanızın, benzeri düşüncesi olanlara faydası olurdu.
Çünkü yapım bilgilerinin burada yani alakasız bir başlıkta güme gitme durumu var..
Ağırlık sorun, bunların yerleşimine göre aracın dengesinin sağlanması ayrı bir sorun..
Ağırlığın dağılımı özellikle çekme karavanlarda, yollarda yılanvari hareket tehlikesi yüzünden, monoblok yapılı panelvandan motokaravanlara göre çok daha önemli durumda.
Zaten Avrupa'da çekme karavanların bu yüzden polislerce kontrol yüzdesi daha fazla. Her tatil başında otoban park yerlerinde polislerin çekme karavanları kontrol ettiğini görürsünüz.
Motokaravancılar su depolarını mümkün olduğu kadar aracın altında konumlandırdılarsa daha fazla dikkat etmelerine gerek bile kalmamakta. Çoğu motokaravanda böyle depolara ilaveten, mutfak ile yaşam aküsünü karşılıklı konumlandırmak bile yetebilmekte.
..
Yarı ve tam integre motokaravan planlarken biraz daha fazla dikkat gerekiyor ama bizde bu cinsleri söz konusu değiller.
Son düzenleme: