Binde konusunda zaten sınıfta kaldınız
Binde sorunuzu 3. kez cevaplıyorum.
( "alay etmeye çalıştığınız" kişinin verdiği cevabı görmezden gelmeye çalışıyorsunuz)
Bu cevaba itirazınız var ise bildirin. (inşaat mühendisi olduğunuz için cevabı anlamamış olabilirsiniz, anlamadıysanız çekinmeyin size tane tane anlatırım ben)
Binde sorunuzun cevabı:
Yenilenen her motor için değişir bu (motor grubuna göre değil aynı gruptan motorlarında her biri için). Tüm ölçüleri servis manuelindeki ölçülerde bile yapmış olsanız toleransın ne kadarını kullandığınızla bile değişir. Sadece sizin kullandığınız kapak taşlama vs. toleransla da değil, krank mili üreticisinin kullandığı kullandığı tolerans, piston kolu uzunluğu toleransı, piston yataklarının kalınlık toleransı, vb..
Dolayısıyla böyle sabit bir oran vermek, gerçekle alakası olmayan, çok cahilce, aldatıcı bir yaklaşım olur.
Son düzenleme: