Volkswagen - Amarok

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TezMertek Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 432
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 276,241
Ynt: Volkswagen - Amarok

ben hususi olarak düşündüm ondan böyle oldu. en azından kombisi bu fiyatlara gelecek kamyonet olarak ele aldığımızda bazı 35,000 euro civarında gelecek muhteşem bir performansı olmazsa şahsi görüşüm bizim insanımız 70,000 tl ye pick-up almaz gibime geliyor birde baz versiyonu :S bu hesabıda sıradan bir kapalı kasa kamyonetten yaptım...
 

Etiketler
Ynt: Volkswagen - Amarok

valla 80000 bin verip nav ara alan 70000 bini verir ama be o fiyatlar olacağını düşünmüyorum l 200 fiyatlarıyla aynı olur gibi , combisi dadından yinmez gibi.
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

Pickup versiyonun fiyatı 2000 cc olacağı için 2500'lük pikaplarla benzer olur. Muhtemelen en üst seviyedeki Toyota Hilux'tan biraz daha yukarıda fiyat belirlerler. Yani Navara ile yakın olur fiyatları. Ama Kombi'si ticari araç sınıfına girmeyeceği için fiyatı da dadından yinmez olacaktır :eek:

VW-Amarok_kombi_big.jpg
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

kombisi tadından yinemeyeceği için müthiş türk zekası devreye giriyor ve kombiyle birebir olacak şekilde ayarlanıyor akdeniz fibersan tarafından :D aracı sanayideki türk ustalara emanet edip amarok olarak bırakılan araç amarok kombi olarak hayatına devam ediyor :D
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

Araca 65-75 bin lira arası para vereceksin ama otabanda en fazla 95 km/saat hız yapabileceksin.163 beygirlik aracın en fazla 63 beygirini kullanacaksın.4*4 pikap araçlar kamyonet sınıfında gözüküyormuş. Ama aracın yıllık motorlu taşıt vergisi 1793 TL olacak.Kamyonet vergisi değil yani. Bu tip araçları almanın ne anlamı kaldı ? :mad:
 



Ynt: Volkswagen - Amarok

eski c4 arabamla edirne istanbul otabanında kapatmışım 170--180 km. gidiyorum, arkamdan bir l 200 magnum sellektör yapıyor, ohaa lan ne oluyor falan dedim , benim gaza bira daha yüklendim ama l 200 sağımdan beni solladı , vayy be dedim .
anlayacağınız 95 km. falan hikaye kimse uymuyor hocam.makinada kaçıyor hani.
 


Ynt: Volkswagen - Amarok

Dün Almanya Nurnberg havaalanına giderken bir vw bayisi var orada gördüm siyah rengini... Inanın çok çekici bir araç... Ama belirtildiği gibi Brezilya yapımı olacaksa mutlaka bir veya birkaç kronik sorunu olacaktır.
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

4x4 pikapların ruhsatında arazi taşıtı dışında araç sınıf kodu olarak N1G mi yoksa M1G mi yazıyor bilen var mı?
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

Arkadaşlar dün akşam AutoShow 2010 fuarına giderek Doğuş Standındaki Amaoruk'u yakından görme şansını elde ettim sonunda. Genel izlenimlerim aracın resimlerindeki kadar güzel görünmediği yönünde. İçine girdiğiniz zaman oldukça geniş bir iç mekan sizleri karşılıyor. Arka koltuklarda diz mesafesi de yeterli sayılır. İç mekan genel olarak ferah. VW grubundan tanıdığımız ekipmanlar (tavanda gözlük kabı, teyp, butonlar vs) ile donatılmış. Donanım seviyesi yeterli.

İşçilik ve malzeme kalitesi konusunda ise benim kriterlerime göre araç sınıfta kaldı. Kullanılan malzemenin kalitesi bırakın Caddy'i, Skoda Fabia'daki malzemelerle bile karşılaştırılamayacak seviyede. Çok ince plastik parçalar kullanılmış ve yumuşaklık hissi yok. Ön panel ve orta konsolda kullanılan plastik malzeme de aynı şekilde.

Araçla ilgili benim mi bekletim yüksek acaba diye düşünerek Hilux, Navara ve L200'leri de tekrar incelemeye gittiğimizde Amarok'un işçilik kalitesinin bu araçların gerisinde kaldığını rahatlıkla görebildik. Yaklaşık 80.000 TL ödeyeceğiniz bir araçta (ticari de olsa) VW kaltesini arıyorsunuz.

Sonuç olarak, bence Türk tüketicisi araca benim baktığım gözle değil, markası VW diye bakacak ve bu araca da diğer VW modellerinde olduğu gibi gerçek değerinden daha fazla değer verecektir.

Evet, benim görüşlerim böyle. Fuarı ziyaret edip aracı gören diğer arkadaşların yorumlarını da alabilir miyim?
 



Ynt: Volkswagen - Amarok

İşte sorun asıl burada. VW kalitesi diye bize yutturulan şey aslında araçlarını daha pahalı satmak için bir satış stratejisi.VW grubu kaliteli araç olarak Audiyi üretiyor. VW'i premium marka olarak gören iki büyük pazar var sadece: Türkiye ve Çin. Vw'nin ingilterede hyundai ile aynı fiyata satılan 1,4 90bg golf modeli var.İnsanlara ikinci araç için alternatif sunuyorlar.Ama türkiyede doğuş oto sadece üst paketleri getiriyor ve onları da aşırı kar paylarıyla satıyor.Dünyada araç başına kar da türkiye muhtemelen ilk 5tedir.Ve de milletimiz gelir düzeyine göre en çok araç alan 1. topluluktur muhtemelen.
1,4 140 bg passat 1,4 170 bg skoda superbden 10bin tl daha pahalıysa burada bir problem var demektir.Vwnin en ucuz otomobili 30bin tlden başlıyorsa bir sorun var demektir, vw golf volvo c30'dan, jetta s40'tan pahalıysa bir sorun vardır. Söylediklerim aynen toyota ve honda için de geçerlidir. Toyotanın distribütörlüğünü satın alan suudi firması millete resmen geçiriyor. Hele honda; 1,4 civic hb 47000tl. jazz 33 civarında. Neyse bu konuda çok doluyum.
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

CİNCİN' Alıntı:
Arkadaşlar dün akşam AutoShow 2010 fuarına giderek Doğuş Standındaki Amaoruk'u yakından görme şansını elde ettim sonunda. Genel izlenimlerim aracın resimlerindeki kadar güzel görünmediği yönünde. İçine girdiğiniz zaman oldukça geniş bir iç mekan sizleri karşılıyor. Arka koltuklarda diz mesafesi de yeterli sayılır. İç mekan genel olarak ferah. VW grubundan tanıdığımız ekipmanlar (tavanda gözlük kabı, teyp, butonlar vs) ile donatılmış. Donanım seviyesi yeterli.

İşçilik ve malzeme kalitesi konusunda ise benim kriterlerime göre araç sınıfta kaldı. Kullanılan malzemenin kalitesi bırakın Caddy'i, Skoda Fabia'daki malzemelerle bile karşılaştırılamayacak seviyede. Çok ince plastik parçalar kullanılmış ve yumuşaklık hissi yok. Ön panel ve orta konsolda kullanılan plastik malzeme de aynı şekilde.

Araçla ilgili benim mi bekletim yüksek acaba diye düşünerek Hilux, Navara ve L200'leri de tekrar incelemeye gittiğimizde Amarok'un işçilik kalitesinin bu araçların gerisinde kaldığını rahatlıkla görebildik. Yaklaşık 80.000 TL ödeyeceğiniz bir araçta (ticari de olsa) VW kaltesini arıyorsunuz.

Sonuç olarak, bence Türk tüketicisi araca benim baktığım gözle değil, markası VW diye bakacak ve bu araca da diğer VW modellerinde olduğu gibi gerçek değerinden daha fazla değer verecektir.

Evet, benim görüşlerim böyle. Fuarı ziyaret edip aracı gören diğer arkadaşların yorumlarını da alabilir miyim?

size kesinlikle katılıyorum aracın kalitesi beklentileri karsılamayacak seviyede ve kesinlikle bu kalitede bir aracın olması gerekenden cok daha yüksek fiyatta belki haksızlık yapıcam biraz ama inanın songyoung pikap bundan daha iyi
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

alpino' Alıntı:
size kesinlikle katılıyorum aracın kalitesi beklentileri karsılamayacak seviyede ve kesinlikle bu kalitede bir aracın olması gerekenden cok daha yüksek fiyatta belki haksızlık yapıcam biraz ama inanın songyoung pikap bundan daha iyi
Lafı parmaklarımdan aldınız :smiley: Size aynen katılıyorum. SsangYong Action Sport Pickup'ın tek problemi bence dizaynı ve arkadaki zıplama problemi. İmajını zamanla toparlayacaktır. Boşken diğer araçlarda olmadığı kadar zıplama sorunu var. Ama içinde elektrikli koltuğa varıncaya kadar her şeyi vardı ve işçiliği de hiç fena değildi. Kısıtlı bütçe ile en yüksek donanım SsangYong'da. Amarok'taki işçilik kalitesinin SsangYong kadar olmaması hayal kırıklığı yarattı.
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

mephamd' Alıntı:
İşte sorun asıl burada. VW kalitesi diye bize yutturulan şey aslında araçlarını daha pahalı satmak için bir satış stratejisi.VW grubu kaliteli araç olarak Audiyi üretiyor. VW'i premium marka olarak gören iki büyük pazar var sadece: Türkiye ve Çin. Vw'nin ingilterede hyundai ile aynı fiyata satılan 1,4 90bg golf modeli var.İnsanlara ikinci araç için alternatif sunuyorlar.Ama türkiyede doğuş oto sadece üst paketleri getiriyor ve onları da aşırı kar paylarıyla satıyor.Dünyada araç başına kar da türkiye muhtemelen ilk 5tedir.Ve de milletimiz gelir düzeyine göre en çok araç alan 1. topluluktur muhtemelen.
1,4 140 bg passat 1,4 170 bg skoda superbden 10bin tl daha pahalıysa burada bir problem var demektir.Vwnin en ucuz otomobili 30bin tlden başlıyorsa bir sorun var demektir, vw golf volvo c30'dan, jetta s40'tan pahalıysa bir sorun vardır. Söylediklerim aynen toyota ve honda için de geçerlidir. Toyotanın distribütörlüğünü satın alan suudi firması millete resmen geçiriyor. Hele honda; 1,4 civic hb 47000tl. jazz 33 civarında. Neyse bu konuda çok doluyum.
Talep doğrultusunda fiyat belirlenerek arz gerçekleşmekte. Yani üreticiler veya ithalatçılar bir aracı tüketicinin ne kadar talep ettiğine göre fiyat politikası belirledikleri için bu araçlara Türk tüketicisi hakettiğinden fazla değer verdiği sürece fiyatları yüksek olacaktır maalesef :mad:
 

Ynt: Volkswagen - Amarok

slm arkadaşlar 200 otomatik 4x4 kullanıyorum türkiyede bu aracı kullanan birkaç insandan biriyim. bende amaroku hecanla beklemiştim ama sürdükten sonra hüsrana uğradım
vw nasıl böyle bir araç üretmiş hayret birşey şimdi test sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum

1-araç gaza basdığınızda 1. viteste sanki el fireni yarım cekilmiş gibi araç kendini kasıyor.

2-1.vites sadece kalkış için kullanılabilir.hemen 2. vitesi istiyor 4x4 modunda bu daha belirgin oluyor

3 -iç mekan fena degil

4-bu araç için özel imal edilmiş bir şası yok.sıkı durun şasi transporter şasisi kasa pcup. yani navara veya l200 ün yanından bile gecemez

5-dakardaki başarısı kanıtlanmış paşeronun şasisine sahip l200 arazide vw yi kırıp gecer

6-eger niyetiniz hava atmak ise amaroktan şaşmayın

7-ben otomatik vitesini bekliyorum unada bakmakta faydavar

8-kısacası amarok sizi heycanladırmasın kasadan başka birşey yok
 



Ynt: Volkswagen - Amarok

sıkı durun diye başlayan bi cümle okuyunca ölümsüzlüğün sırrını okuycam herhalde diye düşündüm.
fuarda gayet düz olanını gördüğüm aracı batıataşehir de yakından gördüm.gelecek yılın üçüncü ayında gelecek demişlerdi fuarda ama gayet yakışıklı çelik jantlı,havuz içi kaplamalı
insanın baktıkça bakasını getiren düzgünlükte bir araçtı.bir iki üç diye sıraladıklarınızı da zaman gösterecek bence .ww gibi bir firmanın ssang yaung tata ile kıyas edilecek bi araç yapacağını hiç sanmıyorum.ki geçmişte toyota ile yapılmış bir pickup deneyimide var.fuarda sırayla nissan ford mazda ssang ve amarok a binme şansım oldu.önkoltuğu 185 lik arkadaşım max geri çektiğinde bile arka koltuğa gayet rahat oturulabilen tek araç amaroktu.ssang ı açarken ölçüyü kaçırırsanız kapı kolu elinizde kalabilir.arkaya girrmek içinde bi, formül geliştirmek zorundasınız arka teker dolayısıyla kabinden azalan alan dolayısıyla içeri girmek eziyet.fuarın en yakışıklısı dış görüntü olarak amarok tu ama yiğidin hakkını vermek lazım ford altimetresi dash board u döşemesi ile ikizi mazdadan da yakışıklıydı.nostaljik el ile sürücünün devreye aldığı arazi vitesi l 200 ü ister istemez kendine baktırıyor.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,099
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst