KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Bu usta, daha evvel bahsettiğim Niva ustası, adı Orhan, eski sanayide, hatta yükseltilmiş geniş lastikli koyu yeşil bir LR seri 3 ü var, yarışlarda mutlaka görmüşünüzdür, en son Şile Wrangler cupta da vardı.
son offroad gezimiz sonrası vinç seçimi konusunu tekrar gündeme taşımakta fayda var, 9500 lük vinç 2.5 tonluk Disco için yeterli deniyor ama ekstrem koşullarda ne kadar iş görür? örneğin kanala düşmüştük ve bayır yukarı çekememişti 9500lük. En iyisi arpayı bol tutmakmıdır?
Makara ile çekiş gücünü 2 katına çıkarma imkanı var. Sadece hız düşer.. YArışmadığımıza göre en önce kim çıkacak diye...
Bence senin disco için T-max 9500lbs biçilmiş kaftan
Ama tabi bir de tampon alman lazım ?
Vinç tablası dersen benimkinin kopyasını yapabiliriz.
Tamponu Oktay ayarladı Onun yedek parça yaptığı RR nin çelik tamponunu takıcak
zaten güçleri aynı 11.000 de hız düşüyormuş sadece, dişlileri farklı olduğu için
Skarabacak' Alıntı:
Makara ile çekiş gücünü 2 katına çıkarma imkanı var. Sadece hız düşer.. YArışmadığımıza göre en önce kim çıkacak diye...
Bence senin disco için T-max 9500lbs biçilmiş kaftan
Ama tabi bir de tampon alman lazım ?
Vinç tablası dersen benimkinin kopyasını yapabiliriz.
t max ile warnı kıyaslamak isterseniz teknik bilgi warn 12000 lbr 5400 kg kapasite çekerken sürati 0.90 santimetre dakika dır.400 amp çeker ama son hacminde 3600 kg çekerken 1,5 metre çeker 302 amp harcar daha hızlısı yok aküyle eş orantılıdır ama dinlendirmeden 60 metresi rahatdır.
Vincin hayırlı olsun güle güle kullan, yalnız bu vinçle ilgili şöyle bir sıkıntı var malesef: bende de T-max 11.000 modeli var ve fabrikanın verdiği bilgiye göre halat çapı 8.2 mm. olması gerekiyor ancak yenisinin 9.5 mm civarı, kullandıkça 8.8 mm civarına geliyor. 9500 modelinde ise 7.5mm. kullandıkça 7 mm. ye düşüyor. Sıkıntı ise şurada: halat gereğinden fazla kalın, yuvası 9500 ile aynı ancak halat kalın bu sebepten üst üste bindiğinde hemen dış demire dayanıyor ve farketmezsen demir kırılıyor. Uzun mesafe vinçlemelerde durdurup boşaltıp tekrar vinçlemek gerek yoksa benim gibi dış demirini kırarsın.
Asıl problem T-max neden fabrika datalarının çok dışında bir halat veriyor? Anıl otodan Adnan bey gereken yazıyı yazdı ama bakalım bu iş nasıl çözülecek?
söylediginiz iyi oldu .Vinçleme sırasında dikkatli olmamız gerekecek. Bu arada deep senin araban bakımdan çıkınca gelin kocaeliye yapalım bir macera. Sogucak yaylasına gidelim sapancanın tepesinde.Çamurlu ve birazda karlı olabilir şu sıralar ama zevkli olur elbet İsterseniz kamplı yaparız. Selamlar.