Üstadlardan Bilgi V8 Defender

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan limankalesi Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 35
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,268
Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender



metin bey çok teşekkür ederim ilginize..ilandaki lastikler kaçlık ? bu lastiklerle bu motor lpg de ne yakar? yakıt konusunda amacım dizel kadar yakması tabiki değil,dizel 300-400 krş yakıyorsa v8 de lpg de bende 550-600 krş a razıyım en azından uzun yolda,zaten arazide 1 tl yakması sorun değil ayda 2 defa çıkacağız off roada,,,o zaman yakıtı benzine alır vururuz çamura dimi?

motor çıkma olarak bu araca takılmış sizi yanıltmasın orjinal motoru değil aracın,,

murat

syg
 

Etiketler
defender
Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

Dünkü gezide çekilmiş bir kare panjurun önünü kapatmadım distribütörde hiçbir koruma yok standart hali ile geçtikten sonra biraz tekledi birkaç sefer çalışması uzun sürdü sonra yola devam vd40 ın etkisini atlamamak gerek tabiki ;D sonuç olarak suyla çok oynayacaksanız kesinlikle dizel derim



 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

özgür bey bu kadar suya girmeyeceğim sorun yok
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

arkadaşlar ilandaki araç sahibine motor ruhsata işlimi diye sordum yazdığı cevap ekde..2495 cc yazıyormuş ama numarası işliymiş ,,bu nedemek? muayene yenilemesinde sorun olurmu? birde 2495 cc olarak nasıl muayeneden geçmişki?

İyi günler motor numarası şasa numarası işli motor silindir hacmi 2495 yazıyo bunlarda ve cj 5 lerde vergi az çıksındiye düşük yazılıyo tüp işli muayne 11.9.2014 iki yilda bir trafik sigortası 14.03.2015 yol yardım içinde aracın fazlası var eksigi yok
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

O iş bana göre biraz karışık gibi. forumdan biri aynı şekilde ruhsata yazılan düşük motor hacmi yüzünden geçmiş yılların vergi cezası ile karşılaştığını yazmıştı diye hatırlıyorum. ??? ama emin olamadım şimdi. muayenede sorun çıkartmaması lazım. sonuçta aracın yakıt cinsi değişmediyse motorla çok fazla ilgilenmiyorlar.

ondan önce ambulans kasa dan koltukluya nasıl çevrilmiş onu öğrenin bence. koltuk sayısı tüv de benim en çok karşılaştığım "ağır "kusur nedeni. şasi numarasından aracın fabrika çıkış bilgilerine ulaşabiliniyor. alabilirseniz araştıralım
 



Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender


Uzerindeki lastikler 32 - 32,5" civarinda gibi gorunuyor. Bu lastikle, LPG ile gaza da abanmadan bence ancak 750-800 kurus gorursunuz.

Ruhsatta motor hacminin yanlis yazili olmasi sorun cikarir. Siz kullanirken kacak kocek kullansaniz da satarken sorun yasarsiniz. Bence bulasmayin.

Benzin ve su gecisi konusu icin ise cok dert ermeyin. Sorun yasamazsiniz. Distributor ve induksiyon bobinini koruyun (kiliflari var), bir de elektrikli fan takabilirseniz, su gecisinde fani kapatin sonra normal 'wading' kurallari icinde kaput seviyesinin birkac cm alti seviyesine kadar sudan rahatlikla gecebilirsiniz. Daha derin sudan gecmek icin dizel araba degil, kano yada sandal alin.

Selamlar,

Metin
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

Kaputun üstü seviyelerde su dizel içinde sıkıntılı zaten. Normal şartlarda Defender kullanan kimse oralara girmez. Kaputun üstü şöför koltuğunun seviyesi demek.2-3 saniyelik dere geçişleri o derinlikte olabilir iyi yalıtımla benzinde de oradan geçersiniz.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender


metin bey teşekürler 700 800 krş çok fazla bir değer benim için ,,birde sizin uyardığınız ruhsattaki sorun eklenince iyice soğudum
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

Derya bey
LH1120092774 şase numarasıymış
 





Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

dturan' Alıntı:
Gibi olması lazım.


Sent from my iPhone using Tapatalk

derya bey araçtan vazgeçtim,,ruhsatta y2500 cc yazması sorun olacağı için içime sinmedi,, muayeneye korkarak girmek istemiyorum. paramızla rezil olmayalım ,,orjinal V8 motorlu bulursam alacağım.,o zaman size şase numarası ile danışırım,,,ilgilenen buraya yazıp zaman ayıran herkese teşekkürler,,iyiki varsınız
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

Murat bey aracın duruşu diri.
Şu teklifi yapabilirsiniz:

Aracı alırım 5000-TL fiyat düşersen. Motorunu da al senin olsun. Siz zaten o fiyatlara faturalı motor takarsınız hem motorunuz yeni olmuş olur hem de güzel bir cihaza sahip olmuş olursunuz. Zaten kaç aydır satamamış aracı sebebi de budur sanırım. Derya bey ve diğer üstadlar bu teklifim hakkında da olumlu yada olumsuz fikirlerini söylerler herhalde. En azından ileride ben de bu duruma göre kendime değerlendirme yapabilirim.
 

Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

2.5 lt motoru 3-5 yapamazsınız. sanırım % 30 hacim artırılabiliyor du.
 



Ynt: Üstadlardan Bilgi V8 Defender

selamlar.bir süredir forumu takip ediyorum.ilk mesajı yazmak bu başlığa kısmet oldu.benim de niyetim aslında 3.5 v8 motora sahip bir defender almak.konunun ilk mesajında omvl marka lpg sorulmuş.bununla ilgili bilgi edinebildiniz mi acaba?