Ynt: Toyota'ların İstanbul Buluşması (22 Mart 2009)
4 L' Alıntı:
...işte ormanların taçsız kralları ! çok güzel gezmişsiniz toyotaya yakışırcasına hakkını vererek...Tuğsan ve emeği geçen katılan ayağı çamurlanan herkes: emeğinize sağlık
bilen arkadaşlar vardır belki, faaliyet alanım avrupa grubu araçlardır ama bugüne dek çoğunlukla kendimce mantıklı nedenlerden dolayı japon markaları tercih ettim ve halen bir japon aracım var. Bunların arasında toyotanın her zaman farklı bir yeri oldu. Şu an dahi gerek binek araç grubunda gerek 4x4 grubunda toyota çok farklıdır gözümde. Birde modifiyesi ve parça bulunabilriliği kolay olup kolay ulaşabilsek, büyük dörtçeker sınıfında tek geçeceğim land criuser'i... ve son olarak cahilliğime verin, popülaritisinden dolayı 80 ve 100 serilerini tanıyorum ama 60,fj,bj,40 ... bunları acaba bir resimde belirtmek mümkün mü ?
40 serisi avatarımda benim aracım, ön kısmı aynı olmak koşuluyla 40,43 ,45 gibi tipleri var. (B kodlu araçlar dizel)
70 serisi çok daha fazla çeşitlilik gösteriyor. 70,72,73,74,75, bunların herbirinin kısa şase hard top, troop carrier, pick up, station, ambulance door, soft top, safari roof, high roof gibi modelleri ve üçer beşer adet motor seçenekleri ayrıca sayısız donanım çeşitliliği var. Buna bir de coğrafyaya özel imalatları eklerseniz sonsuz varyasyon çıkıyor. Araplara özel çift klima, soğutucu vs. (Afrika, Güney Amerika vs.) Standart şantiye araçları, ön,arka, ön+arka kilit,mekanik vinçli modeller etc.
LandCruiser' de inanılmaz model çeşitliiği var her an ummadığınız bir araçta ilginç bir motor ve donanım karşınıza çıkabiliyor.
80 serisi sevgili Ersun ve Tuğsan'ın aracı, 100serisi Heytem'in bej aracı, 90 serisi Prado adıyla maruf, 200 serisi şu anda biinen ve üretilen
en lüks model.
Tacoma,Tundra,Highlander,Sequoia,4runner,Rav4,Hilux gibi modeller LandCruiser konusunun dışında olduğu için hiç bahsetmiyorum.
Başınızı ağrıttımsa bağışlayın.
BJ 74 (Fibre top,Kilitli diferansiyelli)
[attachment=1][attachment=2]
60 VE 62
[attachment=5]
LJ 70
[attachment=4]