Arkadaşlar planınızın gerçekleşmesi hepimizi mutlu eder. Belki de gelenekselleşir, her 5 yılda bir böyle organizasyonlar olur sitede.
Toyota Motor Corp. gibi bir şirketi sponsor olarak istiyorsunuz. Niye? "10-20 kadar toyota türkiye'den yola çıkıp japonya fabrikasına gidecek" diye... Peki Toyota şirketi bundan ne kazanacak? Ün? Prestij? Sağlamlık ispatı? Bunların hepsi zaten var fazlasıyla Toyota'da. İşin içine biraz sosyal sorumluluk projesi (büyüklüğü sponsor şirketin büyüklüğü ile orantılı olması avantaj) katmanızı tavsiye ederim ki, Toyota bundan nasiplensin. (Toyota'nın gözünden bakın olaya)
Böyle büyük firmaların sponsor olması için öncelikle gezinizin her detayını en ince ayrıntısına kadar hesaplayıp, bir klasör haline getirmelisiniz, bir etüt yaparak burada şirketin kazanacağı değerleri belirtmeniz gerekir.
Ayrıca hazırlayacağınız klasörde
- İkmal ve lojistik destek ile ilgili ayrıntılar
- Konaklama yerleri ve şekli,
- Kullanılacak olan medya ile ilgili ayrıntılar (Gezi yazısının çıkacağı gazetelerden tutun da, o gazetelerin tirajları, yanınıza alacağınız çekim ekibi, kullanılacak kamera, ışık, ses masası ekipmanları ile bunları barındıracak bir araç)
- Toplamda masraf ve bunların dağılımı
gibi bir çok detayı hazırlamanızı öneririm.
Umarım söylediklerimi yanlış anlamazsınız. Keşke izin sürem yeterli olsa da ben de aranızda olsam.
Saygılar...
Sertan USTAOĞLU