tugsan75' Alıntı:Resimlerde gözüken 235/85/16 ları sattım ufak geldi.
Lastik olarak 285/75/16 taktım şuan yani 33 e denk geliyor daha fazla büyütmem,jant olarakda 80 kasa Lexus jantlarını taktım. Ama uyugun bir ayna mahruti ayarlarsam o zaman bakarız duruma.
Booger için henüz vakit var,enazından öncelik listesini tamamlamam gerekiyor ;D Sonra Erkancığımla özel bir gece geçireceğiz tabiki ;D ;D ;D
ict3055' Alıntı:Erkan'cığınla kampta beraberdik hastaydı.
Dün gecede Bolu'da kaldı abi.
Tam kıvımında özel gece için.
Bence bu fırsat kaçmaz, kafası karışıkken al sen Boggerları heheheh
35'e ayna mahruti gerekiyor mu bu araçta ?
Bende durma soru soruyorum ama bilgili birini bulmuşken ne öğrenirsek kar diye
Belki bir gün lazım olur bu bilgiler
RedlinE' Alıntı:Dostum hoş geldin
scrambler' Alıntı:ya ben çok şanslı bi adamım sendede 100 var artık. kork benden ben aracımı tanımıyorum kafanı biraz şişiricem artık D
vadili' Alıntı:Tuğsan kardeşim,
eline ,emeğine sağlık,harika olacağı kesin
Güzel günlerde kullanman nasip olur inşallah
MOBİDİK' Alıntı:TAKİP..
scrambler' Alıntı:makina ne durumda ne zaman turluycaz
tugsan75' Alıntı:Valla herkez kafasına göre büyük ebat lastikleri takıyor ama bana göre çok ama çok yanlış,biraz yurtdışı sitelerine üye olup muhabbetlerde yer alsalar doğrusunun ayna mahruti takmak olduğunu öğrenirler. Orjinal ebatın 1 kademe üstü ok ama 2 veya 3 kademe herşeye zarar. Makinayı yormaktan tut,aktarma organlarının zorlanmasına,alttakım falan yani zincirleme zarar.
Bu tarz bilgileri söyleyincede,ukala-çok bilmiş oluyorsun zaten artık bende bu tarz teknik bilgilere bir yorum yazmıyorum.
Mesela kilit konusuda var,hiç kimse aracına kilit takarken akslarını deyiştirmiyor,sonra zaman geçince aks kesince,ahh-vahh.Standart aks hiçbirzaman kilitli diferansiyele uzun süre dayanamaz.Bu iş birbire bağlı bir sistem,eksik yaparsan zayıf yerden patlak verir.