Felice
''bal her ağıza tatlılık verir'' Mevlana
- Mesajlar
- 975
- Tepkime Puanı
- 0
Geçtiğimiz günlerde benim kocaoğlana çoktandır düşündüğüm vinç montajı işine soyundum,
bu çalışmalar sırasında başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.
vinç konusunda t-max ta karar kıldıktan sonra e-mail ile hüma oto dan teklif istedim
fiyat makul oluncada banka havalesi ile ödemeyi yaptıktan sonra kendileride vinci kargo ile gönderdiler
vinç bende ~10 gün kadar kutusu tamamen açılmadan bekledi.
Bu arada tamponu yapacak ustayıda bulduk
nihayetinde aracımla birlikte vinci tamponu yapacak ustaya bıraktım
akşam iş çıkışı kendilerine uğradığımda, usta vincin kenarında bir parçanın kopuk olarak kutusundan çıktığını beyan edince işin bütün şevki kaçtı bir anda moreller sıfır, vs.
gerçi kopan parça vincin çalışmasına engel bir parça değildi ama yinede daha hiç kullanmadan vincin başına bunun gelmesi hoş olmamıştı.
ertesi gün konuyu e-mail yardımı le hüma otoya açtım,
aşağıda benim onlara yazdığım e-mail ve onların cevabı yer almakta;
Kimden: Akkoc Mesut, TR [mailto:mesut.akkoc@pirelli.com]
Tarih: 10 Eylül 2008 Çarşamba 12:17
Kime: adnan@humaoto.com
Bilgi: KORAY
Konu: Vinç hk.
Adnan bey;
vinç i monte etmesi için dün aracımla birlikte ustama bıraktım, akşam uğradığımda vinç in resimde görünen kısmının kırık olduğunu gösterdi.
vinç i ustamı kırdı, yoksa ambalajından öylemi çıktı %100 emin değilim.
bu aşamada vinç in burası için yapabileceğimiz bir şey varmıdır?
selamlar.
Mesut Akkoç
From: Adnan Çetinel [mailto:adnan@humaoto.com]
Sent: Wednesday, September 10, 2008 12:49
To: Akkoc Mesut, TR
Cc: 'KORAY'
Subject: YNT: Vinç hk.
Mesut Bey,
Bunlar kalite kontroldan geçiriliyor, bu şekilde çıkma olasılığı çok zayıf, 1000 adedin üzerinde vinç sattık ve hiçbir sorunla karşılaşmadık, ama daha kullanmadan böyle bir problemle karşı karşıya kalmanıza gerçekten çok üzüldük, bugün yenisini kargo ile gönderiyoruz, lütfen siz de onu tekrar ambalajına koyarak tüm parçalarıyla bize geri gönderiniz.
Selamlar
Adnan Çetinel
bu cevap karşısında tahmin edersinizki çok mutlu oldum,
yeni vincimi aldım ve eskisini kendilerine iade ettim, kargo ücreti dışında da hiç bir ücret ödemedim.
ben kendilerini şahsen tanımıyorum, telefonla bile görüşmedik, tüm iletişim e-mail yoluyla olmuştur
müşteri memnuniyetini ön planda tutan Hüma oto ya bir kez daha teşekkür ederim.
Mesut
Bu arada kocaoğlanın vinç ve tampon takıldıktan sonraki hali;
bu çalışmalar sırasında başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.
vinç konusunda t-max ta karar kıldıktan sonra e-mail ile hüma oto dan teklif istedim
fiyat makul oluncada banka havalesi ile ödemeyi yaptıktan sonra kendileride vinci kargo ile gönderdiler
vinç bende ~10 gün kadar kutusu tamamen açılmadan bekledi.
Bu arada tamponu yapacak ustayıda bulduk
nihayetinde aracımla birlikte vinci tamponu yapacak ustaya bıraktım
akşam iş çıkışı kendilerine uğradığımda, usta vincin kenarında bir parçanın kopuk olarak kutusundan çıktığını beyan edince işin bütün şevki kaçtı bir anda moreller sıfır, vs.
gerçi kopan parça vincin çalışmasına engel bir parça değildi ama yinede daha hiç kullanmadan vincin başına bunun gelmesi hoş olmamıştı.
ertesi gün konuyu e-mail yardımı le hüma otoya açtım,
aşağıda benim onlara yazdığım e-mail ve onların cevabı yer almakta;
Kimden: Akkoc Mesut, TR [mailto:mesut.akkoc@pirelli.com]
Tarih: 10 Eylül 2008 Çarşamba 12:17
Kime: adnan@humaoto.com
Bilgi: KORAY
Konu: Vinç hk.
Adnan bey;
vinç i monte etmesi için dün aracımla birlikte ustama bıraktım, akşam uğradığımda vinç in resimde görünen kısmının kırık olduğunu gösterdi.
vinç i ustamı kırdı, yoksa ambalajından öylemi çıktı %100 emin değilim.
bu aşamada vinç in burası için yapabileceğimiz bir şey varmıdır?
selamlar.
Mesut Akkoç
From: Adnan Çetinel [mailto:adnan@humaoto.com]
Sent: Wednesday, September 10, 2008 12:49
To: Akkoc Mesut, TR
Cc: 'KORAY'
Subject: YNT: Vinç hk.
Mesut Bey,
Bunlar kalite kontroldan geçiriliyor, bu şekilde çıkma olasılığı çok zayıf, 1000 adedin üzerinde vinç sattık ve hiçbir sorunla karşılaşmadık, ama daha kullanmadan böyle bir problemle karşı karşıya kalmanıza gerçekten çok üzüldük, bugün yenisini kargo ile gönderiyoruz, lütfen siz de onu tekrar ambalajına koyarak tüm parçalarıyla bize geri gönderiniz.
Selamlar
Adnan Çetinel
bu cevap karşısında tahmin edersinizki çok mutlu oldum,
yeni vincimi aldım ve eskisini kendilerine iade ettim, kargo ücreti dışında da hiç bir ücret ödemedim.
ben kendilerini şahsen tanımıyorum, telefonla bile görüşmedik, tüm iletişim e-mail yoluyla olmuştur
müşteri memnuniyetini ön planda tutan Hüma oto ya bir kez daha teşekkür ederim.
Mesut
Bu arada kocaoğlanın vinç ve tampon takıldıktan sonraki hali;