Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan FARMAX Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 51
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,579
Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

bence v6 2.0 ın tek handı kapı ayna mahrutı takvıyesı yapılmadıgından arazıde asırı serı degıl agırlık olayıda eksısı ama gerı kalan herseyı gayet guzel 2000 cc v6 nın sesı ve gucune o yakıttı gayet normal
 

Etiketler
Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

gokhan5234' Alıntı:
bence v6 2.0 ın tek handı kapı ayna mahrutı takvıyesı yapılmadıgından arazıde asırı serı degıl agırlık olayıda eksısı ama gerı kalan herseyı gayet guzel 2000 cc v6 nın sesı ve gucune o yakıttı gayet normal
Bu konudaki yanılgıyı da düzelteyim.... :smiley:
V6 larda 39/8 yani 4.875 olan oranı 1.6 ların 41/8 yani 5.125 olanıyla değişince lastik büyütmekteki çap farkını aşırı bir güç kaybı yaşamadan tolere edebiliyorsun ve aracın asfaltta da son sürati çok düşmüyor...
Buradan şu sonucu da çıkartabiliriz 1.6 nın ayna mahrutisi 2.0 V6 uyuyorsa 1.6 lara takılabilen bütün ayna mahrutiler V6 lara da takılır.... :smiley:
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

yorumun icin kimse gücenmesin biraz agırr dille konuşucam ben aracımı alırken kimseye danışmadım tiim bir arkaşın 1.6 bindim ve v6 kullandım iki aracı dest ettim baktım kii v6 farklı bir arac güc dersen var surat var donanım var bikere sesi yeter gücünü her türlü hissettiren bir arac v6 tadına varan vaz gecemez v6 dan bence gerisi boş yakıt konusa gelince tamam yakıyor parca biraz sıkıntılı ama ayrıcalıklı bir arac gögsünü gere gere benim aracım 2000 motor 6 silindir hemde v motor demen herşeye deger kim ne dersde desin af buyrun eşşege binen usuruna katlanır yaksın anasını satim 100 km 100 tl yaksın verdigi zevk ayrıcalık yeter canı sag olsun kimseye bakma sen gardaşım iki aracıda kullan öle karar ver ikisinin arasındaki fark 400 cc diger kısımları aynı mekanik olarak pek fark yok parca konusunada gelince isteyipde bulamadıgım bir parca olmadı BİNECEKSEN SUZUKİ VİTARAYA V6 BİN DERİM
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

afatt' Alıntı:
ikisinin arasındaki fark 400 cc diger kısımları aynı mekanik olarak pek fark yok

Yorumunuzun kopyaladığım kısmı hariç zevk meselesi olduğundan sözüm yok.
Ama ikisinin arasındaki fark sadece 400 cc değil. Diğer kısımlarında aynı olan yerler olsa da pek fark yok değil çok fark var. Birçok parça birbirine uymaz.
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

Yakıt için se kullanıcıyla da çok alakalı olmakla beraber 3.5 inç şase,1.5 inç kupa yükseltme 205/80/16 MT lerle şehir içi lpg de 0.30-0.33 (lpg 1 llt 2.24 tl) gaz tüketimi var....
 



Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

ben parca konusunda dememiştim konfor kısmından bahsetmiştim abdullah bey yanlış anlaşılmasın birisi 2000 motor kuvvetine gçre yapılmış agır kupa büyükmoto,birisi 1.6 motoro göre yapılmış hafif tabi farklılıklar olacak parca konusunda 1.6 kupasına v6 motor koy ön kaputu degiş olmazzmı tek fark motor hacmi büyüklügü aynı derken ben bunları bahsetmiştim ön diferansiyeli koy v6 arka diferansiyeli koy v6 ya olmazmı yeterki ugraş zaten vitaracı olmak ayrıcalık helede v6 cı olmak şahane :smiley: en büyük farkı sesi rampada 1.6 yı arkasına baglar sesine bogarım 1.6 arazide pampada düzde karada havada nerde olursa olsun ...... kim ne derse desin v6 cı olmak ayrıcalık bilen bilir kimse yanlış anlamasın yazılamı :smiley:
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

haa bu ara benim canavarın motoru farklı 96 model otomotik v6 2300 motor ben motoru modifiye ettim bilginize
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

afatt' Alıntı:
haa bu ara benim canavarın motoru farklı 96 model otomotik v6 2300 motor ben motoru modifiye ettim bilginize
Bununla uğraşana kadar 2.5 alsaydın keşke en azından difransiyelleri döküm olurdu...
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

arwin' Alıntı:
Bu konudaki yanılgıyı da düzelteyim....
V6 larda 39/8 yani 4.875 olan oranı 1.6 ların 41/8 yani 5.125 olanıyla değişince lastik büyütmekteki çap farkını aşırı bir güç kaybı yaşamadan tolere edebiliyorsun ve aracın asfaltta da son sürati çok düşmüyor...
Buradan şu sonucu da çıkartabiliriz 1.6 nın ayna mahrutisi 2.0 V6 uyuyorsa 1.6 lara takılabilen bütün ayna mahrutiler V6 lara da takılır....

Ahmetim biraderim ben ne zaman yazsam olmuyor diye sen hep aynısını yazıyorsun oluyor diye amaç 5.125 oranlı takmak değil amaç 5,72 yada 5.82 takmak ve bu oranlarda V6 ya kesinlikle uymuyor olmuyor Ne Mehmet Becce abi Nede Suzuki aksiyon Murat abi takarım diyor sebebi V6 ya zamanında murat abi 5.72 oranlı ayna mahruti takmış araç liftten inip güce binince 250 metre ilerde difransiyeli dağıttı ne ayna kaldı ne mahruti kaldı diyor tecrübe ile sabit bu sorun.Senin değişimin sadece iyileştirme ama kesin sonuç tork değil malum V6 güçlü bir araç ama kesinlikle çok güçlü bir araç değil V6 motora bence 2.0 litre motor az geliyor ve gerçek bir 6 silindir performansı alamıyorsun zaten neden 95-98 arası üretildiğide ortada diye düşünüyorum yanlış anlama asla kötülemiyorum eski aracım ve inanılmaz bir şekilde özlüyorum sesini homurdanmasını bu sorunu çözebilseydim herhalde piyasadaki en dolu V6 benimki olurdu ön kilite kadar koyardım emin ol..
Araca 225 70 16 lastik koyduktan sonra 5 vites kayboldu zaten 2500 3000 devirin üstünde performans gösteren motor + aracın 1.6 dan daha ağır olması sebebi ile çamurda 1.6 lar kadar atak değil 1000-3000 devir arası lazım bize çamurda yanlışsam düzelt ama V6 3000 devir dakikadan sonra güçleniyor defalarca Hakanla ışıklarda kalktık 225 70 16 BFG lastik standart ayna mahruti V6 motor 136 beygir karşımda ise 30 9.5 15 federal mt lastik 5.82 ayna mahruti 1.6 motor 97 beygir araç her seferinde eksoz dumanını kokladım 3 vitese geçene kadar 3. vitesten sonra uzadım gittim bumudur V6 şimdi sorarım 2000 motor 4 silindir standart motorlu bir grand olsa birde standart V6 yine 4 silindir grand yer diyorum V6 yı .

Aracımı çamurda az da olsa yetersiz bulsamda 3000 devir altı için çok sevdiğim için bu sıkıntıyı göz ardı edip herkese V6 nın nasıl iyi bir makine olduğunu ve eksiklerininde motor homurtusunu dinlediğinde umrumda bile olmadığını söylüyordum hatta çok konuşan olursa marşa basıp azcık gaz veriyordum bu onlara yetiyordu...Yazmışsın kardeş diske ihtiyacım olmadı diye 900 tl 2 adet disk ve yok orjinali tayvan malı var onuda bulabilirsen 360 tl genç tokelde tam 3 ay boyunca sadece 1 tek vardı yenisi geldimi bilmiyorum ve ben torna yaptırmaktan sıkılmıştım balata bırakmıyordu namussuz hemde o ticari taksiler gibi sesi yokmu öldürtüyordu beni..

Triger zincirine yetkili servis 3000 tl istedi ve ismini boşver anadolu yakasında 1 tanesi bana yazılı teklif verdi malzeme ve işcilik 300 tl diye yetkili servisti bunu diyen ve o kağıdı benden almak için aracın yağını suyunu bujisini hava filtresini yağ filitresini ve balatalarını ücretsiz değiştirdi sebebi ise V6 nın zincir olduğunu bilmiyordu fiyat veren usta kayış sanıp o fiyatı verdi ve teklifte aracın modeli plakası ve motorgücü v6 olduğu yazıyordu herif hiç görmemişki V6 bilmiyor sonrasında anlatınca biz hiç değiştirmedik dedi bana ve ben yetkili servise bırakacaktım aracı ilk kurban benim V6 kimbilir nerde motoru kucağıma alırdım handi dağda hangi ormanda özel servise gelince indi bindi orjinal malzeme 2000 tl ve garantili ama dediğin 450 tl olan tayvan malına garanti yok değiştiririm ama garanti veremem diyor peşinen özel servis işletim gideri olarak V6 1.6 ya göre daha maliyetli fakat ucuz fiyatlara olması insanı cezbediyor benim aldığımda o fiyata 1.6 alabiliyordum ama yıllardan beri büyük motorlu araç kullandığımdan V6 motor beni cezbetti aldım ve asla pişman olmadım sattığım arkadaşda halen kullanıyor ve inan aracıma baktırmadan aldı bindi tur attı noterde satısını verdim geçen sene hemde arife günü 12 satış bitti doğuya yola çıktı sorunsuz gitti...

Gelelim kum olayına aracı tek satış nedenim altında bfg lastik var adı üzerinde baja champion yani toprak kum çöl yarışı yanlışsam düzelt Ben hakan arman şilede denizdeyiz abartıp nerdeyse kalabalığın içine girdik sahile kuma gömüldük brandaları çektik deniz kum güneş mangal keyifler gıcır güneş battı keyfe devam hadi gidelim dedik bastık marşa arman uzadı yürüdü 1.6 3 kapı ile hakan uzadı 1.6 5 kapı ile ben yürüdükçe batmaya başladım sanki kum beni çekiyordu dibe ileri geri sağ sol 1 vites 3000 devirler 4000 devirler abarttım 5000 oldu derken baktım hareket yok V6 motoru alıcaz kucağımıza hoopp bir anaons Hakan yetiş hadi ben acemiyimm dedim V6 ya bok atmayacağızya sen geç direksiyona dedim o geçti adam kaşar suzukinin kitabını yazsa yazar off-road ile ilgili baktı oda yok yemin ederim hayattaki en kötü olay kendi aracını beğenmediğin 1.6 motorlu araçla çekmek evet ben çektim Hakanın araçla kendi aracımı çıkardık kumdan başladık muhabbete neden niçinler arka arkaya uzadı en sonunda Arman'a kardeşim sat şunu bana 1,6 yapalım dedim ve şimdilerde 1,6 ile uğraşıyorum vincimi takmadan önce geçenlerde kızarkadaşım ve köpeğim ile yolumuz şileye düştü balık yiyelim diye dönüşte şeytan dürttü daldım sofular sahile kalırsamda arardım birini gelir alırlardı bırakmazlardı kardeşlerini sahilde sahili yeminle baştan başa gezdim abarttım tepelere bile çıktım yarım yamalak keyfimi yaptım döndüm...

Diyeceğim şu ki ben aracıma güvenirsem ondan zevk alırım bunu V6 da yapamadım çamurdada kumdada 1,6 gibi değil o yüzden tercihimi 1.6 dan yana yaptım ama kaşıntım bitmedi tamamlıyorum 1.6 yı az kaldı onuda yapıp 2.0 4 cyl granda geçeceğim ondan sonra xj yapıcam allah ömür verirse..

Son söz olarak asla yanlış anlama kardeş V6 gerçekten daha kemikli daha agresif ve daha güzel aynı zamanda daha konforlu bir araç hadi bizler yedek parça konusunda rahatız en kötü aksaraya düşer iyi kötü aradığımızı buluruz ama ya anadoludaki arkadaşlar ne yapsın bugun çoğu yerde suzukiden anlayan usta yok geçtim v6 yı nice arkadaşlar var sanayiye götürüp anadoluda bu araç doblonun hangi modeli diye soran ustalar var....

Maliyet
yedek parça bolluğu
Off-road modifikasyonu
anında nakite çevirebilme özelliği vs.....

Bu gibi artılardan dolayı bence seçim 1,6 dan yana olmal derim düşüncelerim bana aittir katılır katılmazsın hiç sorun yok ama dostluğumuza zarar gelsin istemem asla istersen yarışalım ben seni geçerim kardeş:smiley:)))))))))

Saygılarımla
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

ahmet abi aracı aldıgımda motoru ölüydü cook uza aldım komik rakama bir albaydan aldın. Motorunu gitim suriyeden o motor getirdim MOTORU SÖKTÜK PİSTON ÖLCÜLERİNİ DEGİŞTİRDİK ORJİNAL MOTOR ALDIM 78 LİK PİSTONLARI 81 YAPTIK BİYELLERDE OYNAMA YAPTIK YATAKLARDA OYNAMA YAPTIK BOBİNLERİ FARKLI TAKTIK ileri zamanlarda farklı beyin işine bakıcam 2.5 kupası daha agır fark gene aynı cok ucuz aldım komik bir rakama o yüzden bulursam ölü motorlu 2.5 alırım benim icin motor parcası sorun degil ahmet abi alırken kazanclı cıktım bir eksigim yükselteme onuda sıkışkınım biraz böle bineyim senle itibata gecicem o konuda :smiley:
 



Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

cenkcc' Alıntı:
Ahmetim biraderim ben ne zaman yazsam olmuyor diye sen hep aynısını yazıyorsun oluyor diye amaç 5.125 oranlı takmak değil amaç 5,72 yada 5.82 takmak ve bu oranlarda V6 ya kesinlikle uymuyor olmuyor Ne Mehmet Becce abi Nede Suzuki aksiyon Murat abi takarım diyor sebebi V6 ya zamanında murat abi 5.72 oranlı ayna mahruti takmış araç liftten inip güce binince 250 metre ilerde difransiyeli dağıttı ne ayna kaldı ne mahruti kaldı diyor tecrübe ile sabit bu sorun.Senin değişimin sadece iyileştirme ama kesin sonuç tork değil malum V6 güçlü bir araç ama kesinlikle çok güçlü bir araç değil V6 motora bence 2.0 litre motor az geliyor ve gerçek bir 6 silindir performansı alamıyorsun zaten neden 95-98 arası üretildiğide ortada diye düşünüyorum yanlış anlama asla kötülemiyorum eski aracım ve inanılmaz bir şekilde özlüyorum sesini homurdanmasını bu sorunu çözebilseydim herhalde piyasadaki en dolu V6 benimki olurdu ön kilite kadar koyardım emin ol..
Araca 225 70 16 lastik koyduktan sonra 5 vites kayboldu zaten 2500 3000 devirin üstünde performans gösteren motor + aracın 1.6 dan daha ağır olması sebebi ile çamurda 1.6 lar kadar atak değil 1000-3000 devir arası lazım bize çamurda yanlışsam düzelt ama V6 3000 devir dakikadan sonra güçleniyor defalarca Hakanla ışıklarda kalktık 225 70 16 BFG lastik standart ayna mahruti V6 motor 136 beygir karşımda ise 30 9.5 15 federal mt lastik 5.82 ayna mahruti 1.6 motor 97 beygir araç her seferinde eksoz dumanını kokladım 3 vitese geçene kadar 3. vitesten sonra uzadım gittim bumudur V6 şimdi sorarım 2000 motor 4 silindir standart motorlu bir grand olsa birde standart V6 yine 4 silindir grand yer diyorum V6 yı .

Aracımı çamurda az da olsa yetersiz bulsamda 3000 devir altı için çok sevdiğim için bu sıkıntıyı göz ardı edip herkese V6 nın nasıl iyi bir makine olduğunu ve eksiklerininde motor homurtusunu dinlediğinde umrumda bile olmadığını söylüyordum hatta çok konuşan olursa marşa basıp azcık gaz veriyordum bu onlara yetiyordu...Yazmışsın kardeş diske ihtiyacım olmadı diye 900 tl 2 adet disk ve yok orjinali tayvan malı var onuda bulabilirsen 360 tl genç tokelde tam 3 ay boyunca sadece 1 tek vardı yenisi geldimi bilmiyorum ve ben torna yaptırmaktan sıkılmıştım balata bırakmıyordu namussuz hemde o ticari taksiler gibi sesi yokmu öldürtüyordu beni..

Triger zincirine yetkili servis 3000 tl istedi ve ismini boşver anadolu yakasında 1 tanesi bana yazılı teklif verdi malzeme ve işcilik 300 tl diye yetkili servisti bunu diyen ve o kağıdı benden almak için aracın yağını suyunu bujisini hava filtresini yağ filitresini ve balatalarını ücretsiz değiştirdi sebebi ise V6 nın zincir olduğunu bilmiyordu fiyat veren usta kayış sanıp o fiyatı verdi ve teklifte aracın modeli plakası ve motorgücü v6 olduğu yazıyordu herif hiç görmemişki V6 bilmiyor sonrasında anlatınca biz hiç değiştirmedik dedi bana ve ben yetkili servise bırakacaktım aracı ilk kurban benim V6 kimbilir nerde motoru kucağıma alırdım handi dağda hangi ormanda özel servise gelince indi bindi orjinal malzeme 2000 tl ve garantili ama dediğin 450 tl olan tayvan malına garanti yok değiştiririm ama garanti veremem diyor peşinen özel servis işletim gideri olarak V6 1.6 ya göre daha maliyetli fakat ucuz fiyatlara olması insanı cezbediyor benim aldığımda o fiyata 1.6 alabiliyordum ama yıllardan beri büyük motorlu araç kullandığımdan V6 motor beni cezbetti aldım ve asla pişman olmadım sattığım arkadaşda halen kullanıyor ve inan aracıma baktırmadan aldı bindi tur attı noterde satısını verdim geçen sene hemde arife günü 12 satış bitti doğuya yola çıktı sorunsuz gitti...

Gelelim kum olayına aracı tek satış nedenim altında bfg lastik var adı üzerinde baja champion yani toprak kum çöl yarışı yanlışsam düzelt Ben hakan arman şilede denizdeyiz abartıp nerdeyse kalabalığın içine girdik sahile kuma gömüldük brandaları çektik deniz kum güneş mangal keyifler gıcır güneş battı keyfe devam hadi gidelim dedik bastık marşa arman uzadı yürüdü 1.6 3 kapı ile hakan uzadı 1.6 5 kapı ile ben yürüdükçe batmaya başladım sanki kum beni çekiyordu dibe ileri geri sağ sol 1 vites 3000 devirler 4000 devirler abarttım 5000 oldu derken baktım hareket yok V6 motoru alıcaz kucağımıza hoopp bir anaons Hakan yetiş hadi ben acemiyimm dedim V6 ya bok atmayacağızya sen geç direksiyona dedim o geçti adam kaşar suzukinin kitabını yazsa yazar off-road ile ilgili baktı oda yok yemin ederim hayattaki en kötü olay kendi aracını beğenmediğin 1.6 motorlu araçla çekmek evet ben çektim Hakanın araçla kendi aracımı çıkardık kumdan başladık muhabbete neden niçinler arka arkaya uzadı en sonunda Arman'a kardeşim sat şunu bana 1,6 yapalım dedim ve şimdilerde 1,6 ile uğraşıyorum vincimi takmadan önce geçenlerde kızarkadaşım ve köpeğim ile yolumuz şileye düştü balık yiyelim diye dönüşte şeytan dürttü daldım sofular sahile kalırsamda arardım birini gelir alırlardı bırakmazlardı kardeşlerini sahilde sahili yeminle baştan başa gezdim abarttım tepelere bile çıktım yarım yamalak keyfimi yaptım döndüm...

Diyeceğim şu ki ben aracıma güvenirsem ondan zevk alırım bunu V6 da yapamadım çamurdada kumdada 1,6 gibi değil o yüzden tercihimi 1.6 dan yana yaptım ama kaşıntım bitmedi tamamlıyorum 1.6 yı az kaldı onuda yapıp 2.0 4 cyl granda geçeceğim ondan sonra xj yapıcam allah ömür verirse..

Son söz olarak asla yanlış anlama kardeş V6 gerçekten daha kemikli daha agresif ve daha güzel aynı zamanda daha konforlu bir araç hadi bizler yedek parça konusunda rahatız en kötü aksaraya düşer iyi kötü aradığımızı buluruz ama ya anadoludaki arkadaşlar ne yapsın bugun çoğu yerde suzukiden anlayan usta yok geçtim v6 yı nice arkadaşlar var sanayiye götürüp anadoluda bu araç doblonun hangi modeli diye soran ustalar var....

Maliyet
yedek parça bolluğu
Off-road modifikasyonu
anında nakite çevirebilme özelliği vs.....

Bu gibi artılardan dolayı bence seçim 1,6 dan yana olmal derim düşüncelerim bana aittir katılır katılmazsın hiç sorun yok ama dostluğumuza zarar gelsin istemem asla istersen yarışalım ben seni geçerim kardeş:smiley:)))))))))

Saygılarımla
:D
Yaşanmış tecrübeleri inkar etmek büyük hata olur...Ben lastik değiştikten sonra ki verim kaybını böyle çözdüm...Parça konusunda haklı olabilirsin çünkü henüz benim parça ihtiyacım doğmadı...Modifiye kısmını bildiğin gibi kendi çaba ve imalat şekilleriyle çözüyorum.
Geçme konusunda haklısın ben arkadaşlarımla yarışmam zaten... ;D
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

afatt' Alıntı:
ahmet abi aracı aldıgımda motoru ölüydü cook uza aldım komik rakama bir albaydan aldın. Motorunu gitim suriyeden o motor getirdim MOTORU SÖKTÜK PİSTON ÖLCÜLERİNİ DEGİŞTİRDİK ORJİNAL MOTOR ALDIM 78 LİK PİSTONLARI 81 YAPTIK BİYELLERDE OYNAMA YAPTIK YATAKLARDA OYNAMA YAPTIK BOBİNLERİ FARKLI TAKTIK ileri zamanlarda farklı beyin işine bakıcam 2.5 kupası daha agır fark gene aynı cok ucuz aldım komik bir rakama o yüzden bulursam ölü motorlu 2.5 alırım benim icin motor parcası sorun degil ahmet abi alırken kazanclı cıktım bir eksigim yükselteme onuda sıkışkınım biraz böle bineyim senle itibata gecicem o konuda :smiley:
Allah güle güle ağız tadıyla binmek nasip etsin.... :smiley:
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

yani konu başlıgına bakarsak sonuc ne cıktı her iki aracta kendi özellikleri var zevka baglı ahmet abi konunun dışına cıktık icine girelim tekrar her iki aracında artısı eksisi var sonucta bir cuval civata insanlar ne istedigini bildiklerini bilsin :smiley: ben v6 diyorum osuruna katşanıyom eşşegimin allah herkesin gönlüne göre versin kimseyi parasıyla rezil etmesin allah malıyla terbiye vermesin kimseye hangi araca binersek binelim hayırlısı olsun derim ama ;D v6 cı omak ayrıcalık derim genede :smiley: :smiley: :smiley:
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

''2.5 alsaydın keşke en azından difransiyelleri döküm olurdu...''

sadece hıdırlar döküm dür altını cizeyim ...hane şu pejo motorlu mazotlu olanlar...2002<>2003

agır devir takılı ispanyol + %18 tork kazanır..>>>>41/8 takılı v6 da + %10,8 tork kazanır.. arada cok fark yok derim ..

hararetten kapak yada blok catlatan v6 hiç duymadım ..1.6 olanlar nasıl acaba.. ;D
 

Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

adam bir aracı sordu herkes bişe dedi
ben dilim döndügünce anlatayım dedim
kimse bişe anlamadı sanırım
oguz abi
AMA KİM NE DERSE DESİN KELEBEK GİBİ UCARIM ARI GİBİ SOKARIM HER KAFADAN SES CIKIYOR V6 DERİM :smiley: :smiley: :smiley:
 



Ynt: Suzuki Vitara V6'nın Artı ve Eksileri

Sn.Arkadaşlar burada her fikir,tecrübe ve yazılarınız değerlidir biliniz.Sizi izliyoruz /en azından ben) ve katkıda bulunan bütün arkadaşlara teşekür ederim Allah razı olsun sabah sabah .Hayrlı sabahlar ve Günler dilerm.yorum ve paylaşımları bekliyorum.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,808
Mesajlar
1,523,882
Kayıtlı Üye Sayımız
166,612
Kaydolan Son Üyemiz
KAMİL ZEYTUN


Geri
Üst