Suzuki İçin Port Bagaj

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ilyasfb Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 135
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 45,170
Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

oguz1134' Alıntı:
Thule ve Hapro nam yapmış markalı ürünler 1500 tl üzeri fiyatları var.?

firstbag ve bahaus ta satılanlar ise 250 -300 tl aralıgında . çarpı 6 misli fiyatın bir acıklaması olması lazım .

plastik & naylon türevi bir malzemeden üretilen bu ürünlerin farkı nedir.

marka merakı olan kişilere hitap ediyor sanırım . ;D

'' abigu '' nikli üyemiz sadece bu forumu satışını yaptıgı ürünleri tanıtmak amacı ile kullanıyor . ;)

dogru cevap bı o arkadaş verebilir derim. :smiley:

Doğru söylüyorsunuz Hapro satıyoruz. Ama ordaki yanlış bilgiyi düzeltmek için cevap verdim arkadaşa. Fiyat farkına gelince sizin 250-300 TL. dediğiniz modeller bizde 500-550 TL. Aradaki fark marka tabiî ki ama sizin anladığınız anlamda değil.

Hapro bagajlar ABS/ASA ve ABS/PMMA plastik kullanır, bahsettiğiniz ürünlerin malzemesinden tamamen farklı ve pahalıdır. Günüşte,yağmurda solmaz, renk değiştirmez ve ilk günkü gibi kalır.

Bağlantı aparatları sadece plastiğe bağlanmaz, komple alüminyum desteklenmiştir. Master fit gibi özel bağlantı aparatları vardır.

Menteşeler, kilitler o ürünler gibi plastik değildir. Ve bunun gibi daha bir çok detay var tabii. En önemli olanı ise güvenlik. 80 km den sonra bagaj uçup gidiyorsa düşünmek lazım. Bize bagajım uçtu diye o kadar çok insan geliyorki inanamazsınız.

Umarım aydınlatıcı olmuştur.
 

Etiketler
Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Yanıtınız için teşekkürler.
Web sitenizin tanıtımı için forumda her konuya link atmak yerine Profiliniz de ki İmza Bölümüne kısa bir tanıtıcı yazı yazarak link ekleyemez misiniz.?
Kendinizi de Gezenbilir İstanbul Grubunda tanıtabilirseniz çok memnun olurum.
Ziyaret etmeniz gereken link;

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=9739.0

İyi Çalışamalar.
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Araca standart harici konan her extra ekipman aerodinamiği bozar ve yakıtı az yada çok olsada arttırır sanırım bu bilimsel bir gerçektir.Bagaj olayının kopmasına gelince o iş sakat bir durum genelde araçlarımızı off-road için kullanıyoruz buda mukavemetin haddinden daha fazla olmasını gerektirir düşüncesindeyim.

Zaten plastik bagajlar sağlam bir parkurda aşırı derecede dallardan zarar görecektir zannedersem.Amaç sadece eşya taşımaksa bence ormana girilecekse muhakkak sökülmelidir plastikler markası ne olursa olsun.

Ayrıca off-road amaçlı yapılmış bir tavan sepeti muhakkak metal ve açık olmalıdır.Hi-jack kriko halat kürek kazma gerekiyorsa yedek yakıt hatta 2.bir stepne bile konulabilmelidir.Ayrıca tavan delici ve sürücü arka çalışma lambalarınıda takabilmenize olanak sağlamalıdır buda malumunuz plastik olanlarla imkansız...

Son olarakta sağlamlık dayanıklılık önemli kesinlikle orjinal olan barlara yapıştırma olmayan yada kanallara yada birleşim yerine monte edilmelidir .Benim monte şeklim vitara için tavandaki sacın birleşim terine vidalamak oldu tavana yada yan sacı delmeden sadece birleştiği yerden ayak başına 2 adet paslanmaz civata ve somun ile yapıldı 150 kiloya kadar taşıyor sorunsuz hatta şirketin otoparkındaki havalandırmaları bile parçaladı lastiklerin çapını değiştirince ve inanın sadece boyası çizildi...[attachment=1][attachment=2][attachment=3]

17022010407.jpg


26052010534.jpg


26052010532.jpg
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

TezzMertek' Alıntı:
Yanıtınız için teşekkürler.
Web sitenizin tanıtımı için forumda her konuya link atmak yerine Profiliniz de ki İmza Bölümüne kısa bir tanıtıcı yazı yazarak link ekleyemez misiniz.?
Kendinizi de Gezenbilir İstanbul Grubunda tanıtabilirseniz çok memnun olurum.
Ziyaret etmeniz gereken link;

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=9739.0

İyi Çalışamalar.

Bilgi ve davet için teşekkürler. İstanbul ve Ankara grubunuza kendimi tanıttım ve söylediğiniz imzayı yaptım.


İlginize teşekkürler.
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Günüşte,yağmurda solmaz, renk değiştirmez ve ilk günkü gibi kalır.

bu dogrudur katılıyorum 3. seneden sonra sararma oldu cifle ugraştım biraz baktım fayda yok bıraktım sararmış olarak kullanıyorum. :smiley:

kilit tede hafif bir cıvıtma söz konusu arasıra kafasına bir yumruk istiyor . ;)

kapak amortisörü yayıda biri vazife yapmamaya başladı indirirsem bir göz atacam.

İtalyan olanlardan ama sanırım üretim uzakdogu made in şurası burası diye belirtilmemiş .1 bilemedin 2 sene daha idare eder sonrası demire dönicez demektir.

yükseltilmiş aracların dengesi zaten kacıyor ,bu kutuyuda alırken bari büyük olsun içi fazla eşya alsın amacı ile en babasını aldım ..bu son derece yanlış ..mış..

yarı captan 1 inc lastik ,,3 inc süspansiyon ,,1 inc kupa dan yükseltme var toplam 12,5 cm = oldukca dengesiz aerodinamigi bozuk bir arac anlamına geliyor.
üstünede plastik kocaman bir kutu ile asvaltta rüzgarda hoş olmayan durumlar ortaya cıkarıyor yan rüzgara karşı cok dengesiz hale geliyor.

cenk arkadaşıma katılıyorum off road da dogrusu demir sepet tir.

kutuyu tercih sebebim derli toplu olsun içindeki belli olmasın aracı her yere park ediyoruz malzemeleri hırsıza esmer abilere vs kaptırmıyalım diye düşünmüştüm .

illede kutu alıcam diyen arkadaşlara ince ,yassı, uzun olan modelleri tercih etsinler derim tecrübe ile sabittir.bu tipleri rüzgardan az etkilenir fazla yakmayı azaltır .

300-500 litre vs ne kadar büyük olursa olsun icindeki etikette max 50 kg diyor bu da cok agır hizmet için üretilmiyorlar demektir ..pamuk taşımıyacagız ki .. ;D

100-150 kg gibi de yükle binlerce km yaptım tık yok .Almancılardan görmüştüm uzun yolda bide gergi atıyor baglıyorum .bunu dogru yapıyormuşum.. ;) bilmeden tabii.. ucanı kacanı da oluyormuş.. :smiley:
 



Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Bende arkadaşımızın cevabından sonra araştırdım. Reklam amacı hisettiğim için böyle bu şekilde bir soru sordum. Objektif olarak değerlendirecek olursak sepet tipi veya bavul tipi bagajların yakıt tüketiminde yaklaşık % kaçlık bir artış olur? Veya hangisi daha az yakıt tüketimi sağlar?
Boş sepet bagaj %?
Yüklü sepet bagaj %?
Bavul tipi sepet bagaj %?
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Merhaba arkadaşlar
1 YIL ÖNCEKİ PORT BAGAJ PROJEMİ İLK SAYFADAKİ 3KAPI ARACIMDA GÖREBİLRİSİNİZ BU SEFERDE AYNI PROJEYİ YENİ ALDIGIM 5 KAPI ARACIMDA YAPTIM DİGER ARACIMA BAGAJI TAKANI 1 YIL OLDU 6 KERE UZUN YOL YAPTIM VE ŞEHİR İÇİNDEDE KULLANDIM HİÇ ARAÇTAN ÇIKARMADIM ANLICAGINIZ VE ÇOK BAŞARILI OLDU ŞUANDA DA YENİDEN BU PROJEYİ 5 KAPI ARACIMDA UYGULAMAYA KARAR VERDİM VE ARACI ALDIKTAN 2 HAFTA DİREK UYGULADIM VE SİZLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BU PORT BAGAJ SATAN VE ÖZELLİKLE AYAK SİSTEMİNİ PORT BAGAJIN 2 KATINA SATAN KALİTESİZ ESNAFLARLA MUAHATAP OLMAYIN DİYE SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BEN GEÇEN SENE BU İŞİ 2 AY ARAŞTIRDIM GİTMEDİGİM PORT BAGAJCI KALMADI DESEM YERİDİR HELE ANKARADA OTS DİYE BİR YER AMAN ALLAHIM KENDİSİNDEN BAGAJ ALMAZSAK OLACAKLARI ANLATIYO YOK UÇAR YOK 90 GEÇERSEN HAVA AKIŞINDAN PATLAR SICAKTA ÇATLAR VSVS BU ARAKDAŞLAR PORT BAGAJ İŞİ YAYGIN OLMADIGINDAN O KADAR AHLAKSIZCA RAKAMLARA BU EKİPMANLARI SATIYOLARKI YURT DIŞINDA BU İŞİN DÜNYACA 1 NUMARASI OLAN THULE FİRMASINDAN DAHA İYİ ÜRÜN YAPTIKLARINI SÖYLEYECEK KADARDA GÖZLERİ DÖNMÜŞ İNSANLARI ENAYİMİ ZANNEDİYOLAR ANLAMADIM HATTA THULE FİRMASIYLA NEREDEYSE AYNI FİYATI İSTİYOLAR AYIPTIR YAZIKTIR BU ARKADAŞLAR YÜZÜNDEN SİNİRLENİP KENDİ PROJEMİ KENDİM YAPTIM VE BAZI TESTLEREDE TUTTUM ÇÜNKÜ CİDDİ BİR MESELE VE BU YÜZDEN KARAVANCILIKTAN OLAN EL YATKINLIGIMLA AMATÖR ATÖLYEMDE YANİ KAPALI GARAJIMDA YAPITIGIM PROJE BUYRUN İNCELEYİN DETAYLAR İÇİN İLK SAYFADAKİ YAZIMDAKİNİN AYNISIDIR
sizlere kısaca yapılan işlemi yazıyım 4 tana düz lama mengenede eyip açı verilir sonra içi boş kutu profil agzı 3 gen şekilde kesilir aracın su oluklarına işaretlenen yerlerden port bagajla üstünde prova yapıldıktan sonra ayak yerleri tespit edilip hassas bir şekilde önce iz yapılarak kayıp tavana zarar vermemek için iz yapıldıktan sonra diger ölcüdeki matkap ucu takılıp deilkler açılır sonra boyama işlemi yapılır ardından üst barlara basacak şekilde monte edilip bu deldigimiz deliklere( paslanmaz civatalar) kullanılır.
Arka tarafına ise CONTALI 2 TANE SOMUN takılarak kontra yapılmış olunur yani gevşeme şansı yoktur tek kullanımlıktır ve çok önemlibir ayrıntıdır sonrada aracın fitili iç kısımdan maket bıcagı ile belirlene yerlerden kesilir içindeki demirler dışa bükülerek kesilip tıraşlanır sonrada çürüme ve gevşeme imkansız olmasına ragmen hem civata kafasına hemde somunlara şeffaf silikon sürülüp plastik takoz çekiçle aracın üzerinde işlem yapılan yerlere az tıklamak kaidiyle işlem sonlandırılır çok çok güvenli hatta satılan uyduruk ayaklardan daha güvenlidir tecrübemle sabittir aman arabanın orjinalligi gider bilmemne vsvs gibi sözlere itibar etmeyin araca 8 tene delik açılıyo tüm işlem bu hepsinin matametiksel hesabı yapılmış rüzgar testleri yapılıp ona göre bu işlem yapılmıştır yok efendim illa orjinali olsun diyen varsa buyursun araştırsın 750tl filan belki bulur oda yan sanayi herkese selamlar

IMG_1001.jpg


IMG_1002.jpg


IMG_1003.jpg


IMG_1004.jpg


IMG_1005.jpg
 






Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

Selam Arkadaşlar;

7 sayfalık konuyu baştan tekrar okudum. Amacım konu ile ilgili sorunları tespit etmek ve çözüme en ekonomik ve güvenli nasıl ulaşılırın cevabını bulmak ve sizlerle paylaşmak.
Gezenbilir üyesi birçok arkadaş beni tanır. Alışveriş yapanda olmuştur, fikir danışanda. Hepsine elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
Portbagajlarla ilgili sorulan ve yaşanan problemleri şöyle sıralayabiliriz.

1. Rüzgara maruz kalacak bir ürün olduğundan; ön kapak arasından rüzgar almamalı, kilitleri sağlam tutmalı ki kapak uçmasın. Küçük boy bagajlarda menteşeler önde yapılarak bu sorun çözülüyor fakat 150 cm den uzun olan bagajlarda arkadan açılan kapak yapılamıyor. Bu modellerde birden fazla noktadan kilit sistemi olması gerekiyor. Tabiki dizayn çok önemli. Rüzgarı içeri almamalı, iki kapak arasında boşluk asla olmamalı.
2. Araca bağlandığı yer mutlaka profil destekli olmalı. Sadece plastiğe bağlanan bagaj ters rüzgara karşı giderken ve özellikle boşsa plastiği kırabilir ve uçar gider.
3. Kapakta amortisör artık kullanılmıyor. Sebebi amortisör gazının ömrünün 2-3 sene olması. Şimdi kullanılan sistemler sadece açılırken ve kapanırken devereye girer, kapatıldıktan sonra basınç uygulamaz dolayısıyla kambur olmaz. Bu yaylı sistemlerde de geçerlidir. Kapak kapatıldıldıktan sonra basıncın ortadan kalması gerekir, hem kambur yapmaması hem de o aradan rüzgar almaması için.
4. Kaliteli plastikten(ABS) üretilmeyen bagaj, sıcağa ve soğuğa maruz kaldığında renk değiştirir ve sertleşerek en ufak darbelerde çatlar, kırılır.
5. Bu bagajlar yapılırken Arge çalışanları tarafından özellikle sürtünme oranları hesaplanarak yapılmalıdır. Yoksa burada çok bahsedilen yakıt artışı, ses yapması gibi sorunlarla karşılaşmanız muhtemel. Ve tabiki üretim sonrası vibrasyon rüzgar,su...vs gibi testlerden geçebilmeli ve onayını almalıdır. Sitemizde bununla ilgili test videolarını inceleyebilirsiniz.
6. Kullanılan malzeme kalitesi. Kilitler, menteşeler, açma-kapama mekanizmaları ve garanti süreleri dikkate alınmalı.

Sağlık bakanlığının kurtarma araçlarına verdiğimiz ikinci parti portbagajların resimlerini örnek olarak koyuyorum.

Bu yazdıklarım açık bagaj sistemleri için de geçerli.

Bu vesile ile yakında çıkacak off-road bagajımızın haberini vermek istiyorum. Şu an fazla bilgi veremiyorum ürün bitmiş değil. Ama ölçüleri 135 x 105 cm ve lamba takma yerleri olacak. Bitiiği zaman resimlerini koyacağım. Bu konu ile ilgili önerileriniz olur, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Umarım sorularınıza cevap olmuştur.

Selamlar.

Fotoğraf1991.jpg


ambulans2011.jpg
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

arkadaslar her marka ofroat aracına pot bağaj yapıyorum yeni aldıgım ikinci aracım olan vitaraya ilk olarak bagajla basladım bunu ön arka celik tanpon ve yukseltme kitiyle devam edicem simdilik bagajı yapım asaması fotolarını sizlere sunuyorum ölcüleride ve agırlıgı resimlerde yazıcam ilgilenen arkadaslara kendi beyendiyı veya amaca uygun calışabilirim saygılar

SAM_1037.jpg
 

Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

arkadaslar her marka ofroat aracına pot bağaj yapıyorum yeni aldıgım ikinci aracım olan vitaraya ilk olarak bagajla basladım bunu ön arka celik tanpon ve yukseltme kitiyle devam edicem simdilik bagajı yapım asaması fotolarını sizlere sunuyorum ölcüleride ve agırlıgı resimlerde yazıcam ilgilenen arkadaslara kendi beyendiyı veya amaca uygun calışabilirim saygılar

SAM_1083.JPG


SAM_1084.JPG


SAM_1085.JPG
 


Ynt: Suzuki İçin Port Bagaj

>>>http://www.gezenbilir.com/index.php?board=255.0

reklamlarınızı buraya verseniz daha cok müşteriye ulaşırsınız.. ;)

forum içindeki konularda kirlenmemiş olur..bu arada.. ;)
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,828
Mesajlar
1,524,067
Kayıtlı Üye Sayımız
166,622
Kaydolan Son Üyemiz
mustgok

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst