Range Rover P38 Kullanıcıları Lütfen Bu Başlıkta Tanışalım Parça Desteği veTakas

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan 2019 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 131
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 101,480
İyi akşamlar aranıza yeni katıldım. 1999-2001 modellerde p38 arıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı?
 

Etiketler


Merhaba araca baktım güzel duruyor CD changer vs duruyor eas sistemi de çalışıyor yazıyor burada adem bey var bende gitme fırsatı bulamadım ama p38 ile ilgili iyi bir usta olduğunu çok duydum anlamayan ustalara gösterme derim burada adem karnucu ismi numarası da mevcut burada ona ulaşıp götürebilirsin iyi günler.
 

Hayırlı olsun. Orman içi asfalt virajlı yollarda kullanıyorum, arkamda trafik birikiyor. Bırak otomobilleri ticari van ve minibüsler bile sıkıştırıyorlar. Otobanda ani hareketlerden, sağa sola kırmaktan sakınıyorum. Araç kayık gibi yalpalıyor ve benim aracımda Bilstein HD amortisörler ve EAS havalı süspansiyon var. Standart amortisörler veya yayla bu aracın nasıl kontröl edilebileceğini düşünemiyorum. Bu aracı eşime otobanda kullanmak için vermem, yüksek süratte ani bir durumdan nasıl çıkılır düşünemiyorum.

2002de üretilen Lassa Competus ATleri, 2014e kadar kullandım. Bu aracı çok kullanmıyorum, yolda kalmamak, yanakların çatlamaması, dağ yollarında taşların, şehirde kaldırımların lastiği yarmaması gibi önceliklerim olduğu için Lassa Competus AT aldım, ama HL almadığıma biraz pişman oldum. Range Roverın ses izolasyonu çok iyi olduğu için ses ancak camı açınca biraz geliyor.

BF Goodrich daha da agresif, ve eski teknoloji. Bir de Michelin markası olduğu için benim kullandığım sürede yanak çatlama vs. problemleri yaşama ihtimali daha fazla. Siz bir de 255 65 16 yerine 245 70 16 taktınız, viraj hakimiyetinizi etkileecektir.

Yolda kullanmak için belki 255 55 18 daha uygun. Bazen L322 RR3 den çıkma 255 60 18 jant lastik takımı almayı da düşünüyorum ama onun için jant göbek adaptörü ve yeni bijonlar gerekecek.

Atiker Safefast OBD2 bağlantısı ile takılsın. Atiker Gold da daha üst seviye enjektör takıyorlar ama bence bu araba için gerek yok.
Internette nozulların nereye saplanması konusunda bilgi var. Benim 1995 modelde GEMS manifoldu var, sol tarafta enjektörler blok halinde olursa hortumların bazıları çok uzun oluyor. Sol tarafta (sürücü tarafı) iki adet ikili Valtek/Atiker kırmızı enjektör kullanıldı ki, hortumlar yeterince kısa olsun. Benzin enjektörleri 10 yaşında iken işeme yapıyordu, onları da Mustang çıkması Bosch enjektörlerle değiştirmiştim. Hem benzinde hem LPGde performansı çok iyi.

Tavsiyem Atikerin 89 lt simit deposu. 2013te taktırdım, bir kere gaz ayarı yaptırmadım. Yakıt tüketimi uzun yolda 20litre lpg, 16 litre benzine tekabül ediyor. En son arazi şanzımanındı sıfır taktık. Ondan önce biraz daha fazla yakıyordu.







 

Arkadaşlar iyi günler herkese. Ben ankaradan Berke. 2 yıldır p38 kullanıcısıyım. 99 model 4.6 hse var bende. Önceki aldığım sahibi herşeyini bitik halde verdi bana 2 senedir bi ton masraf yaptım motorundan bujilerine vs vs. Çok şükür bir kaç sene götürür bu beni. Lakin öğrenciyim ve bana biraz ağır kaçıyor açıkçası. Daha spor tek kapılı bir araba istiyorum. Aracımda hiç kaza yoktur değişende yoktur. Tramer kaydo yok zaten o derece temizdir. Her özelliği çalışıyor. Ankaranın en temiz p38 i olduğunu iddia ediyorum. Zaten sanayide ki range ustalarıda aynısını söylüyor. Lastikler 3 aylık üzerine yeni jant aldım spor jant 6 ay önce cam filmi çektirdim. Anlayacağınız araba cillop gibi p38 düşünen arkadaşlarım bu yazıma yorum yaparak ulaşırsa daha detaylı konuşabiliriz. Tekrar herkese hayırlı günler..
 



merhaba.bendede 1998 4.6 hse var..bi ara yurtdışından 2 adet abs pompası getirttim.birini taktırdım.öteki boşta almak
isteyen olursa aldığım fiyata veririm.0 536 7138135..teşekkürler.
 


Aracın bilgilerini resimlerini gönderebilir misin?
 


Selam beyler,

Sonunda RR P38 sahibi oldum. Daha önce 2 defa ZJ almıştım ancak hep aklımda P38 vardı, nedense hep caydırdılar.

99 model, 4x4 Garaj / Cemafer de bakımları yapılmış, 15 binlira motor ve şanzunan onarım faturaları var. Performans çok iyi.

Körükleri iptal edip yaylı sisteme geçmeyi düşünüyorum, eas güzel çalışıyor ama güvenmiyorum.

Problem yaşadıkça tecrübe edeceğiz sanırım ☺
 



Merhaba ben bir p38 hayraniyim ve sahibinden de bir ilan var uzun zamandir takip ediyorum benzinli ama ilerde tup e gececegim. Sadece ilandan bakarak bilgi verebilirmisiniz az da olsa. Nasil? Sonrada ankarada tavsiye bir usta gerekli araci gosterebilecegim. Tesekkurler. Ilan no 343342211. Simdiden tesekkurler
 

Her türlü soru ve sorunlarınız için bana ulaşabilirsiniz 7/24 hizmetinizdeyiz Adem Karnuçu 0536 287 75 56
 


Ankara 'da Sena Jeep var, Ahmet usta iyidir. Ben de P38 sahibiyim, oraya gidiyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Ankara 'da Sena Jeep var, Ahmet usta iyidir. Ben de P38 sahibiyim, oraya gidiyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
CEVAP İÇİN TEŞEKKUR EDERIM ... BEN ILK DEFA P38 ALACAGIM ... TEK KORKUM EAS SORUNU ... CIDDEN SOYLEDIKLERI KADAR KORKUTUCU BIR ARIZA MI ? COK SIK SORUN CIKARIYORMU ? BAKIMLARI YAPILDIKTAN SONRA SORUN CIKARMASI ANLAMSIZ GELIYORDA..
 

CEVAP İÇİN TEŞEKKUR EDERIM ... BEN ILK DEFA P38 ALACAGIM ... TEK KORKUM EAS SORUNU ... CIDDEN SOYLEDIKLERI KADAR KORKUTUCU BIR ARIZA MI ? COK SIK SORUN CIKARIYORMU ? BAKIMLARI YAPILDIKTAN SONRA SORUN CIKARMASI ANLAMSIZ GELIYORDA..
Sorun çıkartıyor tabi ki. Ama şu var körükler 200TL ve genelde arızayı bunlar yapıyor. Ancak komprasör ve beyin çok maliyetli.

Uzun yolda veya çok kritik bir vakitte EAS arızası verirse maalesef seni madur eder. Beyin ve komprasörün ne zaman arıza yapabileceğini kestiremezsiniz.

Ben geçtiğimiz hafta tüm EAS sistemini iptal ettim. 2 inç yükseltme kiti uyguladım. Çıkan parçaların tamamını şimdi satışa çıkartacağım.
Aracımın resimlerini ekliyorum inceleyebilirsin.
 
Son düzenleme: