Umut, konuyu onceden bilmeme ragmen senin bu basligi maalesef yeni okudum ..oncelikle hayirli olsun .. isin cogu eziyet ve masrafini geride birakmissin..forumdaki deneyimli arkadaslardan faydalanman gercekten cok iyi ... gerektigi ve uygulanabildigi kadarinida zaten kendine aldigindan eminim ..
Senin birkac defa endiseni dile getirdigin priz direk mili konusunda,eger cok gec degilse bende gorusumu paylasmak isterim;
benim arac bi tarihte benden once benzinliden TDI a donusturulmus ve motor degisince Tdi motorun orjinali olan sanzuman RN380 yapilmayip LT 77 ile kalinca prizdirek miline ek yaparak mesafeyi kapatmislar.. bu anlasilan cok yaygin bir uygulama ancak orjinal mile ek yapmak demek 2 EK yeri demek ( 2 bastaki frezeleri korumak icin ..) ve asagida Yunus beyin soyledigi gerekli ozel ISIL islemi yapabilen yada yaptiran kimse ne yazikki pek olmadigindan kaynaktaki malzeme uyumsuzluguydu..belki kismen balanssizlik sorunuydu..kaynak kalitesiydi gibi sorunlar nedeniyle benim priz direk mili biraz ciddi zorlama neticesinde Arazide KIRILDI .. servise gittigimde araya ne LT 77 nin nede Rn380 nin prizdirekleri uymuyordu..yinede tek Ek yeri olsun diye uzun olan RN380 e uygun (uzun olan) prizdirek milini kullanip KISALTARAK kullandik ve butun ozenime ragmen, acikcasi kaynak kalitesi ve balansindan emin degilim .. artik arazide hep aklimda her an tekrar bisey olabilir diye .. araya kullandiginiz Flanslar nasildir ne kadar hayatidir bilemiyorum tabii sonucta ana guc aktarimindaki tum elemanlar hayatidir.. prizdirek mili fazla zorlanmaz diyen kisi size kimse .. ( ustelik 130 HP e artiriyorsunuz )bence konstruksiyonu bidaha incelesin derim ..
bu konuyla ilgili diger konu ise .. ( pumanin olculeri ekseni nasildir ayni sorun olurmu bilemiyorum ..) motor sogutma pervanesi ekseni ve dolayisiylada radyator-davlumbaz iliskileri .. benim motorun pervane ekseni benzinliye gore daha asagiya inmis (motorda geride kalmis ) ama radyator sasi konstruksiyonundan dolayi inememis .. o yuzden davlumbaza birazda ozensiz bicimde tadilat yapilmis .. davlumbaz uzatilmadigindan pervane merkezi kacmis ayrica yarisi acikta kalmis .. pervane etrafindaki bosluklardan dolayida yaz mevsiminde ciddi sorunlar yasadim..
Sonucta sizin aracta ilk DEFENSiT
olmayacak .. eminim uygun cozumler uretiyorsunuzdur ..
tekrar kolay gelsin ... bir an once aracina kavusman dilegiyle..
Ertugrul