Umut Bey yardım lütfen . Bu gün 130 ps puma motoru ve td5 den çıkma rn 380 şanzımanı tornacıya indirdik. Foruma koyduğunuz fotograflar aklımda olduğu için tornacıya ne yapacağını tarif ediyordum ki motorcu usta geldi , flanşın içinde prizdireği merkezlemek için yatak olması gerektiğini söyledi , fordun şanzıman muhafazasından gösterdi . Onun dediği ford muhafazanın ve ford debriyaj merkezin kullanılması muhafazanın direk rn380 e takılabilmesi için bir küçük bağlantı flanşı ... Hala tam anlayamadım ben , sizin o yüksük gibi flanşın içinde yatak görünmüyor , bilya yı nerde yatakladılar ? debriyaj nasıl çalışıyor ?
- Sizde baskı balata motor tarafında değil mi ?
-Bendeki defender şanzıman muhafazası eski tip , şanzıman yeni tip priz direk uzun , öyle olunca motorcu ya fordun muhafazayı kullanacağız ya da defender rn380 in muhafazasını alacağız demişti , şimdi yazarken anlar gibi oldum , sanırım sizde baskı balata debriyaj tarafında bulunuyor , bende kısa muhafaza ile olmayacak friz direk uzun olduğu için ....