Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,510
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

sadece meraktan soruyorum , bu modifiye işlemleri bittikten sonra komple soyulup kaporta-boya yapılacakmı araç ???
 

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

darktreys' Alıntı:
sadece meraktan soruyorum , bu modifiye işlemleri bittikten sonra komple soyulup kaporta-boya yapılacakmı araç ???

Cok istiyorum ancak su an butcem musait degil ilerleyen zamanlarda yapilacaklar arasinda
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Bugün Erkan usta samsuna araba bakmaya gitti yani arabaya birşey yapamadık, ama ben boşluğu fırsat bilip ne zamandır aklımda olan direksiyonun içindeki dağılan bilyelerin yerine kestamitten burç yaptırma işine başladım.


Dağılan bilyeler biraz farklı plastik üzerine dizilmiş yatakları milin üzerinde değişik bir bilye, buralarda bulamamıştım, amerikadan sipariş vermiştim daha önce ancak diğer malzemelerle beraber gümrükte takılmıştı bende almamıştım.Son olarak tek çare bilyelerin yerine kestamitten burç yaptırmaktı.


Direksiyonu söküp ölçüleri aldıktan sonra tornacıda burçları yaptırdım ve azap başladı.Kaç defa toplayıp dağıttığımı bilmiyorum, her seferinde bir parça artıyor hazır direksiyonu dağıtmışken kontak çevirince emniyet kemerinin ikaz sesini veren sistemi de iptal ettim, en sonunda herşey tamam tüm parçaları topladım derken korna çalışmadı, tekrar dağıttım baktım bir sorun yok o arada korna çalıştı tekrar topladım yine çalışmıyor.Allahım kafayı yiyecem, yok çözemedim bir türlü.Tekrar dağıttım topladım derken en son sistem çalıştı ancak nedense direksiyonu çevirirken de korna çalıyor Bir yerlerde bir kısa devre var ama çözemedim.


Bir de korna ortadaki milden şase alıyor ancak, o mil artık direk olarak şase veremiyor zannedersem çünkü bilyelerin yerine kestamit koyduk yani sıkıntı ordan da kaynaklanabilir.Çok canımı sıktı öylece bıraktım yarın tekrar bakarım



Bu konu hakkında söylemem gereken birşey varsa eğer bir blazer direksiyonunu alt bilyeye kadar tamamen dağıtacaksanız bir daha düşünün, yine de dağıtacaksanız neyin nerden çıktığına çok iyi dikkat edin.


Zira böyle teorikte basit ancak pratikte komplex bir sistem olamaz.Direksiyon içerisindeki herşey mekanik basit gibi gözüküyor ancak neyin nere takılacağını çok iyi bilmiyorsanız haliniz harap.


Bu arada direksiyonla boğuşurken sinirden fotoğrafta çekmeyi unutmuşum.İlk sökerken 2 fotoğraf çekmişim sonrası yok



 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Allah sabır versin, zor işler.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

İşler azaldıkça iyice yavaşladı, bugün akşam üstü uğrayabildim arka jantların beadlock halkalarını kaynattık işim vardı çıkmam gerekiyordu erkenden ayrıldım.Fotoğrafta çekmemişim.Arka tamponun şekli konusunda da erkan ustayla epeyce tartıştık ben farklı şekil tarif ettim o farklı bıraktık en son baktık kavga edecez yarına kalsın dedim
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

ALLAH yardımcın olsun arkadaş,ustaya dikkat et hiç yüzü gülmüyor umarım emeklerinizin sonunda aradığını bulursun yorgunluğun çıkar başarılar dilerim büyük emek veriyorsunuz takip ediyorum dualarım sizinle selamlar
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

dediğim gibi 2-3 gün ara verin başka şeylerle uğraşın kafayı toplayın.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası



Çok teşekkür ederim.İş stressli olunca sona doğru ikimizinde sinirleri gerildi doğal olarak.


bayayhan' Alıntı:
dediğim gibi 2-3 gün ara verin başka şeylerle uğraşın kafayı toplayın.


Söylediğiniz gibi biraz ara vermek en iyisi olacak galiba.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Benim arabam Ağustosdan beri toplanıyor 15 günde bir gidip bakıyordum asabim bozulmasın diye. Hergün giderseniz o iş bitmez
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Tempus' Alıntı:
Benim arabam Ağustosdan beri toplanıyor 15 günde bir gidip bakıyordum asabim bozulmasın diye. Hergün giderseniz o iş bitmez


Aksine ben hergün gitmezsem bitmez gidip bir fiil tulumumu giyip çalışıyorum.Ellerim yara bere içinde hatta geçen bacağıma diferansiyeli düşürdüm boydan boya bacağımı sıyırdı attı yürürken bile zorlanıyorum.


Fiziki olarak çalışmanın yanında ben şurası böyle burası böyle olsun demezsem, hergün şablonlar çıkarıp çizimler yapmazsam, yanında durup da ustayı yönlendirmezsem hiçbirşey istediğim gibi olmaz.
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası



Vallahi ben gidip anlattım bir kere şükür herşeyi istediğim gibi yaptılar, arada 15 günde bir tekrar hatırlatıp üstüne bastım önemli konuların. 6 aydır araba toplamama rağmen ruh sağlığım yerinde Hergün giderseniz ruh sağlığınız fazla dayanmaz size tavsiye
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası



) Valla benimkisi değişik bir psikoloji, hani derler ya ne onla ne onsuz diye.Bir nevi Gülazerle ruhum eşleşmiş gibi.O yarım ben yarım.Arabanın yanına gitsem sürekli huzursuzum aklım işte kalıyor.Birşeyleri aksattığımın huzursuzluğu var üstümde hep.Gitmesem aklım hep arabada ne iş yapabiliyorum ne başka birşey.Yarım kaldım anlayacağınız.Bir an önce arabayı toparlayıp çıkarsam kafam rahat edecek öbür türlü çöküşe doğru gidiyorum.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Dün akşam biraz ara verme fikrini uygulamaya alarak kar, soğuk dinlemeden kamp atmaya gittik )


Gece 3 gibi üşümeyle uyandım, tulumun içinde rahat durmadığım için tulumun fermuarını patlatmışım yarım saat kadar fermuarla uğraştıktan sonra en son fermuar elimde kaldı, son çare fermuar kısmını altıma alıp yüzüstü yattım.


sabah kalktığımda da fermuarlardan yana pek şansım yoktu, zira biz yattıktan sonra sabaha kadar 30cm kadar daha kar yağmıştı ve çadırın fermuarı donmuş o da elimde kaldı Yani fermuarlardan yana sıkıntılı bir geziydi benim için.


Ancak gece kar yağarken ateş başındaki muhabbet hiçbirşeye değişilmezdi, benim için çok iyi oldu.Pazartesi arabaya kaldığımız yerden devam







 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

la uşaklar nerde attıniz hau kampi???

sanki de bizim köyün oralara benziyi : ))

ya da ben memleketi çok özlemişim bu aralar ama görüntü bile muhteşem, eminim ruhlar ve kafalarda o havada muhteşem rahatlamıştır... bol keyifler...
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası



Aynen öyle oldu, Asıl kamp yerimize ulaşamadık Sümelanın yukarısında Camiboğazı ayrımında bizim adını ayıdüzü koyduğumuz bir tarafımızda orman, diğer tarafımızda derenin kaldığı bir kamp yerimiz vardı ancak kepçeler yolu kapatmış gidemedik.


Bizde Sümela Manastırının orda kamp attık.
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


Cam(e)i boğazı bizim yaylamız : )) zaten Maçka vadisi olduğunu tahmin etmiştim, ben de bu gurbet ellerde bulamadım kafama göre bir ekip, az birşey daha havalar ısınsıda biz de buradan Şavşat milli parklar yolu üzerinde Karagöl'e kamp atmaya gideceğiz inşallah 3-4 araç, muhtemelen Rize ekibi de bize katılacak...

şimdilik sizlere kolay gelsin, Kars'tan selamlar...
 

SON KONULAR - FORUM