Prado Almaya Adım Adım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan arcamenel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 560
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,705
2nd düğmesi kar camur gibi durumlarda kullanıyor 2. Viteste kalma durumu diyelim.fazla ihtiyacınız olmayacak diye düşünüyorum.
Araç sürekli dört çeker 2l yok
D den 3 3den 2 ye 2den L alabiliyorsunuz.Yine fazla ihtiyacınız olmayacak.
Yokuş çıkarken kimi durumlarda 4den 3 3 den 4 kısa periyodiklerle geçiş yaptıgında D den 3 alıp devam ederseniz daha iyi olur.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
araç çok
Lastik konusu bir hayli geniş.Sehir içi kullanım noktadında kumho lassa ön plana cıkıyor izlenimlerim.
Falkene de bakabilirsiniz uygun fiyatlıdır.
Kumho at 51 olması lazım.
Ben kışlık lastik kullanıyorum 1 yıldır yaz kış bitireyin dedim bitmedi
Yeni lastik alacağum zaman kış sembollü olan marka modellere yöneleceğim.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

2nd fonksiyonu low viteste iken mi devreye girebiliyor ? Aynı şekilde 2 ve L vitesi low pozisyonundayken mi kullanılabiliyor ? 3 ten sonrasını göremedim Aslında dediğiniz gibi çokta ihtiyaç olmayacak ama bilmek lazım yinede . Shift lock bulunduğumuz viteste mi kalmamızı sağlıyor ? Lastik işi bencede geniş bu tarz araçlarda . Benim gibi günlük kullanana 3 takım lastik lazım . Yazlık , kışlık , birde çamur yada çamurumsu . Tabi bunların sök tak olayları var birde . Binek araçtayken hiç böyle güzel dertlerim yoktu
 

Merhaba, bahsettiğiniz konular aracın kitapçığında resimli ve detaylı olarak anlatılmıştır, incelemenizi öneririm. Ancak şu konuyu bilmekte fayda var. L konumdan kastınız ,sağ öndeki arazi vitesi ise, bu vites yalnızca ,sorunlu durumlarda veya off road kullanımda L pozisyonunda olmalıdır. Normal vitesteki L ise, en düşük vitestir, sürüş koşullarına göre kullanılabilir.
Bir de lastik konusundaki fikrimi yazayım; Benim tercihim iyi marka bir AT lastikten yanadır. Her mevsimde ve her yol koşulunda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yaz, kış ve arazi diye 3 takım almak yerine bir takım AT lastik işinizi görür, maddi kazancınız da cabası. Ancak ciddi anlamda offroad yapıyorsanız veya ağırlıklı asfalt kullanımınız varsa, ayrıca bir asfalt lastiği de almanız gerekebilir.
 

Teşekkürler Selim Bey . Dediğiniz gibi kitapçığı iyice okumak gerek . L den kastım arazi vitesi low konumda ikenmi normal vites 2 veya L konumuna geçirilebiliyor . Lastik konusuna dışardan bakınca banada en ideali sadece bir takım at geliyor aslında .
 



Lastik konusunda %50 %50 BF işinizi görür.
Agır sanzumana aldığınızda 2 ve L alabilirsiniz.
H konumundaykende aynı sekilde 3 2 L alabilirsiniz.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Teşekkürler . Bu kışı kışlık lastiklerle geçiririm seneye bakalım hayırlısı .
 

Ben yaz kış kullandım kışlık lastikleri gözle görülür bir fark hissedemedim.
Lastiklerim toyo bitene kadar devam

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Tek lastik fikrine iyice ısınmaya başladım . Bende elimdekileri hemen bitireyim
 

Yokohoma Geolander AT-S. Asfalt, asfaltdışı ve kar kullanımında uygun çözüm.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 



Çamurda verim alamazsınız. Belirtmek isterim.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
 

Teşekkürler . Yokohama kafama yatan lastik benimde . Tek lastikle geçiştirebilmek güzel olurdu ama zor gerçekten . Kullanım şartlarına göre yazlık lastik - yokohama ats ya da yokohama ats - çamur lastiği ikililerinden birini seçmek lazım .
 

Belki ben tam ifade edemedim. Yokohama Geolander AT-S latik, çamura girmeyecekseniz sizin için uygun olabilecek lastik türlerinden biridir.
Çamur harici yollarda sizi üzmez. Asfaltta ses durumu diğer AT lastiklere göre kabul edilebilinir sınırlar dahilindedir. "S" kısmı snow içinde uygun olduğunu ifade eder. Ben şahsen karda ve buzda da kullandım gene de yolda bırakmadı. Benim kullanım tarzım kesinlikler "extreme" değil. O yüzden ben son derece memnunum. Tavsiye de ederim.
 

WILDPEAK A/T3W TIRE

Tr gelmesi halinde ciddi olarak düşündüğüm bir model.Şu an piyasa da bir önceki modeli f/p olarak mevcut.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Lassa competus da değerlendirilebilir bence. F/p açısından güzel bir ürün. Servis sorunu da yaşamazsınız, her yerde bayisi var !
 



At lastik fiyat dayanıklılık beceri ve özellikleri göz ününde bulundurulduğunda ben kesinlikle cooper derim bf ye o parayı vermeye gerek yok diğerleri birbirinin aynısı zaten lassa competus en berbat olanıdır


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi