Sebu elbette istemediğimiz bir durum. Tomurcuk Bursa tank montajı öncesi, stepne askı aparatlarını benim onayımla söktü, bu malesef gH
Selim bey merhaba, bahsettiğiniz resimde tankın konumu benimde dikkatimi çekti. Sanırım arka diferansiyelin de aşağısına konumlanmış, bu elbette istemediğimiz bir durum. Tomurcuk Bursa tank montajı öncesi, stepne askı aparatlarını benim onayımla söktü, bu malesef geri dönüşü olmayan bir işlem ancak epey alan kazandırıyor. Koruma sacı olmadan lpg sistemi onaylanmıyor, araç muayeneden geçemiyor, koruma sacını araya sünger benzeri ince bir dolgu kullanarak tankın yüzeyine bitişik yaptılar, arada boşluk yok, son tahlilde toplam depo yüksekliği 27-28 cm civarlarında oldu. Tankın konumundan memnunum, stepne konumuyla ya aynı yada daha yukarıda duruyor. Selim bey, ben uzun yol kullanımında çok zorunlu olmadıkça 95 km/saat hızı ve 1700 d/dk geçmiyorum. Dört kişi ve bagajlar ile 12-13 lt/100km civarı ortalama tüketim değeri (pompa dolum ölçümü) ölçebiliyorum. Araca seyir halinde etki eden direnç kuvvetleri, sürtünme, rüzgar direnci, motor ve aktarma organlarının sürtünmeleri vs.hıza bağlı olarak katlanarak artacak ve aracınız bu kuvvetlerle mücadele ederken 90 km/s de olduğundan çok daha fazla güce dolayısı ile enerjiye ihtiyaç duyacaktır. Lafı fazla uzatmayayım sizin aracınız 140-160 km bandında uzun yolda 350 - 380 km menzile ulaşıyorsa yakıt tüketimlerimiz aynı demektir, eğer 380 i geçiyorsa sizin aracınızın görece daha ekonomik olduğunu söyleyebilirim. Keyifli sürüşler.
eri dönüşü olmayan bir işlem ancak epey alan kazandırıyor. Koruma sacı olmadan lpg sistemi onaylanmıyor, araç muayeneden geçemiyor, koruma sacını araya sünger benzeri ince bir dolgu kullanarak tankın yüzeyine bitişik yaptılar, arada boşluk yok, son tahlilde toplam depo yüksekliği 27-28 cm civarlarında oldu. Tankın konumundan memnunum, stepne konumuyla ya aynı yada daha yukarıda duruyor. Selim bey, ben uzun yol kullanımında çok zorunlu olmadıkça 95 km/saat hızı ve 1700 d/dk geçmiyorum. Dört kişi ve bagajlar ile 12-13 lt/100km civarı ortalama tüketim değeri (pompa dolum ölçümü) ölçebiliyorum. Araca seyir halinde etki eden direnç kuvvetleri, sürtünme, rüzgar direnci, motor ve aktarma organlarının sürtünmeleri vs.hıza bağlı olarak katlanarak artacak ve aracınız bu kuvvetlerle mücadele ederken 90 km/s de olduğundan çok daha fazla güce dolayısı ile enerjiye ihtiyaç duyacaktır. Lafı fazla uzatmayayım sizin aracınız 140-160 km bandında uzun yolda 350 - 380 km menzile ulaşıyorsa yakıt tüketimlerimiz aynı demektir, eğer 380 i geçiyorsa sizin aracınızın görece daha ekonomik olduğunu söyleyebilirim. Keyifli sürüşler.