Ynt: Off Road Donanımlı Land Rover Discovery V8
vx80 e sataşmayın tartışmasız harika araçtır. gelmiş geçmiş o sınıf ve kasa ebatlarında üretilmiş en iyi araçdır. tek kötü yanı ülkemizde az olması ve piyasasının suni olarak şişirilmesidir. Artık vx80 lere 37 lastik takmaya başladık. Disco 1 in yürür aksamı 33 üstünde çok zorlanır ve kırmaya başlar. İki araç arasında sınıf ve büyük malzeme kalitesi farkı var.
Disco 1 v8 ler ise daha dar ve kısa, v8 motor, 100" şasi ile ormanlıka razide ve off roadda ebat itibarı ile vx80 e göre avantajlıdır. Vx80 e göre alım maliyeti , modifiye maliyeti ucuzdur. Her parçasını ve her modifiye ekipmanını 1 saat içinde temin edebilirnisiz. Vx80 için yurtdışından ısmarlarsınız beklersiniz 1-3 ay.
iki aracında avantajları dezavantajları var. iki aracada sahip oldum iksinide modifiye ettim ikisinide arazide kullandım
30 000 tl param varsa ve sert off roadda yapayım diyorsan disco 1 v8 ideal araçdır. Benzer işleri yapıcak bir vx80 için 60 000 tl leri gözden çıkartmak gerekir.
vx80 e sataşmayın tartışmasız harika araçtır. gelmiş geçmiş o sınıf ve kasa ebatlarında üretilmiş en iyi araçdır. tek kötü yanı ülkemizde az olması ve piyasasının suni olarak şişirilmesidir. Artık vx80 lere 37 lastik takmaya başladık. Disco 1 in yürür aksamı 33 üstünde çok zorlanır ve kırmaya başlar. İki araç arasında sınıf ve büyük malzeme kalitesi farkı var.
Disco 1 v8 ler ise daha dar ve kısa, v8 motor, 100" şasi ile ormanlıka razide ve off roadda ebat itibarı ile vx80 e göre avantajlıdır. Vx80 e göre alım maliyeti , modifiye maliyeti ucuzdur. Her parçasını ve her modifiye ekipmanını 1 saat içinde temin edebilirnisiz. Vx80 için yurtdışından ısmarlarsınız beklersiniz 1-3 ay.
iki aracında avantajları dezavantajları var. iki aracada sahip oldum iksinide modifiye ettim ikisinide arazide kullandım
30 000 tl param varsa ve sert off roadda yapayım diyorsan disco 1 v8 ideal araçdır. Benzer işleri yapıcak bir vx80 için 60 000 tl leri gözden çıkartmak gerekir.