sevgili bülent aytemiz kardeşim. amacım polemik yaratmak , konuyu uzatmak değil . lakin ağzını payını vereyim de gör tarzında yanıtına kayıtsız kalamadım. gıdıklıyan üslübun beni mecbur etti diyelim. """ başlığı ve yazılanları sonuna kadar okudum. belki öğrenecek veya keyifle yaptıklarımı samimiyetle paylaşacak birileri ile tanışabilirim diye." konuların enine boyuna heyecanla paylaşıldığı sayfalarda var sonlara doğru 2 , 3 kişinin chat'i ne dönen sayfalar da. ayrıca senin de yaptıklarını kıskançlık duygularıyla okuduk hakkını verelim. eleştiri sadece chat'e dönmesinden duyduğumuz rahatsızlıktır. tanış'ı tanışma olarak düzeltmen ayrıca hoş olmuş. ortaokulda hem dilbilgisi hem de müzik derisine giren kafamda flüt kırmış hocamı hatırlattın.red34' Alıntı:vede tanış platformu değil ..TANIŞMA PLATMORMU ....!!!
Merhabalar hayırlı olsun öncelikle d den direk 1 e geçmek sağlıklı olmıyacaktır 3 e daha sonra 2 ye ve hızınız durumuna göre 1 e geçebilirsiniz ama aracınız manuelde olsa 5 den 1 e yada 2 ye geçmek uygun değildir ....... 4x4 modundada aynı şey değişen bişey yokplatinserkan' Alıntı:selam herkese.bende navaralananlardanım.daha çömezim aracım 4x4 at. otomatik vites hakkında birsorum olacaktı ilk defa at kullanan biri olarak.vites d de seyir halindeyken yokuş iniş-çıkışlarında 3-2 veya 1e geçiş yaparken direk geçebilirmiyim.yani d den r ye geçişteki gibi aracı durdurmaya gerek varmı.konuyu tam bilmeyen biri olarak şanzımanı elime almaktan çekindiğim için soruyorum.ayrıca devamı olarak bu dediğimi 4x4 modundada yapabilirmiyim.teşekkürler.