.
* Başvuru; belirsiz olduğu düşünülen bir yönetmelik durumunun açıklanmasına ne kadar ihtiyaç olduğuna sadece işaret etmek için örnek vermekte. Yani örneği gerekçe olarak vermiyor.
Üstelik konu örnek verilmese de zaten açıklanmaya muhtaç.
* Başvuruyu yapanlardan sadece bir elin parmakları kadar sayıda olanları önlerindeki müracaat için açıklık beklemekte. Başvuranların aralarında karavanının şöför mahalli arkasındaki koltuklarının şu andaki haliyle kabulünü hayal eden kimse olmadığı gibi, Petiation çoğunluğunun ise sadece başvuruyu destekleyenler olduğu yazılarından biliniyor. Profilimiz bu.
* Başvuru
burada anlatılan ve yönetmelik değişimini gerektiren ikileme bilerek girmiyor.
* Başvurunun teoride bu şekliyle sonuca ulaşmamasıyla ilgili bir kural yok.
CİMER’de zaten bunun için buradayım demekte.
* Başlıkta süreci başlatacak yetkili mühendisi bulmaktaki zorluktan bahsedilmekte. Süreç içinde karavancının konumu ise zaten belli.
* Yetkisiz çizimin bir işlevi olmamalı.
* Tabi ki resmen yazılı red edilmiş bir müracaatı İdare Mahkemesine taşımak en tesirli ve son yol ama önce böyle birisinin olması ve davayı başlatması gerekmekte. Bu olasılıktan zaten başlıkta bahsedildi ve beklenmekte.
Bu arada başvuru ve şikayetin denenmemesi için geçerli bir sebep olduğunu sanmıyorum.
Üstelik böylece kaç kişinin harekete geçebileceği de görülmüş olmakta..
Bence bu bile az birşey değil.
.