Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
raptor' Alıntı:
ortalama bir motor yaptırmak 500 civarı işçilik 400 civarı rektefiye işciliği ve 1000 lira civarı yedek parça ama bu rakam motor açıltıktan sonra değişebilir kurtarılabilir parça olabilrde olmayabilirde.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
orsaalabanda' Alıntı:
Hikmet dostumuz gerçekten çok yetenekli, güvenilir bir ustadır. Ücret konusunda da bir o kadar alçak gönüllüdür. Gözünüz arkada kalmaz hiç merak etmeyin. Bunu aynı zamanda İstanbul'da astarı yüzünden pahalıya mal olabilecek onarıma ihtiyacı olan İstanbullu vw severler için de yazıyorum...
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
raptor' Alıntı:
1980 benzinli bir t3 için daha ucuz deği.l araç dizel olsaydı hiç sorun yoktu hertürlü şekilde halledilebilirdik ama benzinliyse yedek perçada sıkıntı var ben uzak durmanızı tavsiye ederim .birde hava soğutmalı bir motor ise hiç yanaşmayın derim.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
orsaalabanda' Alıntı:
Hikmet dostumuz gerçekten çok yetenekli, güvenilir bir ustadır. Ücret konusunda da bir o kadar alçak gönüllüdür. Gözünüz arkada kalmaz hiç merak etmeyin. Bunu aynı zamanda İstanbul'da astarı yüzünden pahalıya mal olabilecek onarıma ihtiyacı olan İstanbullu vw severler için de yazıyorum...
Sevgili Cem gerçekten ne yazacağımı bilemedim.beni bu şekilde lanse edip tavsiye etmen beni çok onurlandırdı.sana çok teşekkür ediyorum.bana gelen tüm dostlarıma elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum. umarım yardımcı olabilmişimdir.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
Sayın fuoco, benim bu konuda fazla bilgim yok. Sizi yanıltmayayım. Aşağıda ekte alıntı gösterdiğim, Hikmet Usta'nın yazdığı mesajlardan sonra bu kanıya vardım.
raptor' Alıntı:
ortalama bir motor yaptırmak 500 civarı işçilik 400 civarı rektefiye işciliği ve 1000 lira civarı yedek parça ama bu rakam motor açıltıktan sonra değişebilir kurtarılabilir parça olabilrde olmayabilirde.
1980 benzinli bir t3 için daha ucuz deği.l araç dizel olsaydı hiç sorun yoktu hertürlü şekilde halledilebilirdik ama benzinliyse yedek perçada sıkıntı var ben uzak durmanızı tavsiye ederim .birde hava soğutmalı bir motor ise hiç yanaşmayın derim.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
aslanahmet' Alıntı:
Sayın fuoco, benim bu konuda fazla bilgim yok. Sizi yanıltmayayım. Aşağıda ekte alıntı gösterdiğim, Hikmet Usta'nın yazdığı mesajlardan sonra bu kanıya vardım.
Not: İnşallah İnsel bu son mesajları okumaz
Parça sıkıntısı olmasından dolayı evet .artık benzinli bir aracı dizelede çeviremiyorsunuz. belki yedek parçayı bulabiliriz ama pahalıya maal olur ve ilerde işletme esnasında yine sorun çıkacaktır o yüzden sorun yaşarsınız sadece şimdiye kadar yapıldığını zannetmiyorum ama sulu benzinli bir audi motoru konulabilir hem lpg takılırsa sorun olmaz ve işletme ayrıca yedek parca sıkıntısı olmaz ve motor benzinli olduğu için ruhsata işlenebilir ama biraz maliyetli olabilir çünkü bütün sistemi değiştitmemiz gerekecek ama tabii bu bir seferlik olacak karar sizin.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
T3 Çok keyifli bir araç. Hele 1,6 TD Olursa çok daha keyifli. Temizini bulup 1-2 bin fazla verin. İlerde size sıkıntı yaşatmaz. Ben 30.000 Km Yaptım. Sıkıntı yaşamadım. Rahat ettim. Güzel bir kamp taşıtı. Bugun silindir kapağı v.s iyi ise dizel motor 2000 tl ye yapılır. Ama turbo surynu kapak v.s olursa işte o zaman artar.
Benzinli ve su soğutmalı 1900 cc araç kullanan arkadaşlar var. Onlar lpg de dizel le aynı yakıyor ve sessiz. Genelde dizel de parça sorunu yok. Audi 80 le aynı olduğundan dolayı.Sonuçta 25 yaşında araç. Kullanıcı ve usta secçer. Zevkli arabadır. Konu ile ilgili www.volkswagen.gen.tr adresimize bakabilirsiniz. Araçı kullanan 70-80 kişi nin ortak paylaşım sitesi. Aklınıza takılanlar için antalyada 2-3 tane üyemiz var. İst a geldiklerinde görüşürüz. Size yardımcı olacaklardır.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
raptor' Alıntı:
Parça sıkıntısı olmasından dolayı evet .artık benzinli bir aracı dizelede çeviremiyorsunuz. belki yedek parçayı bulabiliriz ama pahalıya maal olur ve ilerde işletme esnasında yine sorun çıkacaktır o yüzden sorun yaşarsınız sadece şimdiye kadar yapıldığını zannetmiyorum ama sulu benzinli bir audi motoru konulabilir hem lpg takılırsa sorun olmaz ve işletme ayrıca yedek parca sıkıntısı olmaz ve motor benzinli olduğu için ruhsata işlenebilir ama biraz maliyetli olabilir çünkü bütün sistemi değiştitmemiz gerekecek ama tabii bu bir seferlik olacak karar sizin.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
dagciark28' Alıntı:
T3 Çok keyifli bir araç. Hele 1,6 TD Olursa çok daha keyifli. Temizini bulup 1-2 bin fazla verin. İlerde size sıkıntı yaşatmaz. Ben 30.000 Km Yaptım. Sıkıntı yaşamadım. Rahat ettim. Güzel bir kamp taşıtı. Bugun silindir kapağı v.s iyi ise dizel motor 2000 tl ye yapılır. Ama turbo surynu kapak v.s olursa işte o zaman artar.
Benzinli ve su soğutmalı 1900 cc araç kullanan arkadaşlar var. Onlar lpg de dizel le aynı yakıyor ve sessiz. Genelde dizel de parça sorunu yok. Audi 80 le aynı olduğundan dolayı.Sonuçta 25 yaşında araç. Kullanıcı ve usta secçer. Zevkli arabadır. Konu ile ilgili www.volkswagen.gen.tr adresimize bakabilirsiniz. Araçı kullanan 70-80 kişi nin ortak paylaşım sitesi. Aklınıza takılanlar için antalyada 2-3 tane üyemiz var. İst a geldiklerinde görüşürüz. Size yardımcı olacaklardır.
Ynt: Motokaravan Olarak VW Grubu Araçlar Hakkında Herşey
Arkadaslar baska bir baslikta tartistigimiz T4 ic dizayn ile ilgili konuyu burda devam ettirmeyi uygun buldum diger konuyu cok dagitmamak icin. Bu araci kullanan arkadaslarin en buyuk sikintisi WC ve dus a yer bulamamak. Henuz VW bir aracim yok fakat kendimce olculu olarak bir proje cizdim belkide ileride bu araci alip yapmak isteyenler olabilir diyerek. Bu araci kullananlar arkadaslardan basta moderatorumuz cem olmak uzre bakip yorumlarlarsa sevinirim.
[attachment=1]
Giris kapisi karsisinda 80*80 dus ve WC. Dus yani karsilikli iki tane 80*60 cm koltuk. 80*80 yada 80*60 masa tercihe gore (Masa koltuklarin uzerinde oldugu icin masayi buyutmek icin ic duzende degisiklige gerek yok). Arka kapi tarafinda dolap. Oturma grubu karsisinda tezgah, tezgah alti buz dolabi ve yaninda 50*40 lik 2 adet tam boy dolap (ust kattaki yatak hizasina kadar). Bu dolaplardan birinin yerine tam boy buzdolabi koyulup tezgah alti cekmece yapilabilir. Orta koridor 50cm eger koridordan bir 5-10 cm daha yemek isterseniz tezgah buyutulebilir ama kesmek bicmek dogramak icin oturma grubunun masasini kullanarak koridoru biraz daha genis birakmak daha uygun geldi bana.
[attachment=2]
Burada duzenin ust yatak acik hali gorunuyor. Yatak boyu 180 cm. Uste birisi yatarken altta digeri oturmaya devam edebilir. Cunku ust kattaki yatagin yuksekligi bir insanin oturma yuksekliginden daha yukardan basliyor. Alttaki yatak ise 180*80 olculerinde tek yetiskin yada cocuk yatagi olabilir.
[attachment=3]
ust kattaki yatak alandan calmamasi icin katlanip tavana iliskilendirilebilir olacak. Bunun bir ornegini Sureyya beyin yeni aldigi Mercedes camperda gorebilirsiniz. Boylece yatagin arkada verev yaptigi ufak bir bolme disinda yatagin varligi pek hissedilmeyecek.
Bu kamperi dusunurken 2+1 olarak dusundum. 3 yetiskin yada 2 yetiski bir cocuk. Eger sadece iki kisilik bir aile kullanacaksa bu durumda asagiyi yatak yapmadan yani oturma duzenini bozmadan kullanilabilecek.