3-4 inch lift ile 33-34 x 12,50 lastik rahat çalışır, 5,5 inch lift 35-37 inch rahat çalışır, body lift e girerseniz 44 e kadar yolu var, arazi oranlarını, 35-38 arası 1,41 e 38 den sonra 1,667 ye düşürmeniz gerekir. Büyük ve ağır lastikle Ağır hizmet rot kolu, 2 inch lift ten sonra çift kardan milli ağır hizmet şaftı (Hazırı var Zırhlı v8 akrep lerde kullanılar şaftlar), açılı kollar (veya kulak pozisyonlarını bozulan caster açılarını düzeltecek şekilde aşağı çekerek) kullanmanız gerekir.
34 ten büyük lastikle Kilit kullanacaksanız, great basin , ascroft, scorpion benzeri takviyeli aks kullanmanız gerekir. Bazı markalar
gibi diferensiyelerle oynamanıza gerek yok sadece aks yeter.
Tabi söylemeye gerek yok bunlar dizel motorlarla biraz zor döner. Ciddi şekilde oran , son hız hesaplamaları yapmanız gerekir.
Yazdıklarım araç dinamiklerini bozmamak için yani off-roada yaklaşıp on-road dan uzaklaşmamak için, hem off-road un alasını yaparım hemde uzunyol yaparım diyenler için, yoksa alta takozu koyup kaldırınca herşey sığar, ama ilk köşede devrilmemek için tedirgin şekilde kullanırsınız.
Mert le denedik, 100 km nin çok üzerlerini kolaylıkla tedirgin olmadan yapabiliyorsunuz.
Selamlar