Land Rover Discovery I

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan discovery-V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 296
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 123,207
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Land Rover Discovery I

Zaten şu an lastik çamurluğa göre gayet iyi bir mesafede yani görüntü olarak, bence bu bump stop güzel bir çözüm gibi, hem kolay uygulanabilir hem de düşük maliyetli bir çözüm olur sanırım, kabini ayırmak falan çok uğraştırır
 

Etiketler
Ynt: Land Rover Discovery I

Bende açılı kol yok Yavuz abi, mevcut şase bağlantısına parça yaptırıp yarım karış kadar aşağısından bağladık kolları yani bendeki açı 6 dereceden de fazladır zaten
arka tekerde arkaya doğru sürtme çözüldü gibi, 1-2 cm daha kaldırıcaz garanti olacak ancak kapıya sürtme yapmış, kapıda işlem yapılamadığı için sıkıntı oluyor onu da bump stop ile çözeriz gibi, yükseltme orayı kurtarmaz gibi
 

Ynt: Land Rover Discovery I

Abi gel vereyim sana şu çamurluk kitinden kurtul bu dertten ;D
 


Ynt: Land Rover Discovery I

Evet kesilecek. içten 5-6 cm genişliyor ama çıkıntı dışa alındığı içinde daha kalın lastik takılabiliyor.

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=1451.0

Selamlar.
 




Ynt: Land Rover Discovery I

Bence gayet iyi bir çözüm. Şasiden yükseltme ve çamurluk kiti ile 35''-36'' yakalanabilecek demek ki. Bazen 14.000 YTL'ye bulduğum manuel V8'i alsamıydım diyorum içimden.
Benim aracım şu ana kadar gördüğüm en yapılı Vitara'lardan biri. Herhalde de en büyük lastiklisi(32''). Ama önümüzdeki sonbahara hazır lastikte yenileyecekken 255/85/16 (sadece BF'de var) veya dar enli 34'' kesik lastik mi alsam diyorum.
Takoz koymak belli bir yükseltmeden sonra aracı yola yakın tutuyor. Bunu Vitara'da 3'' yükseltmeden sonra 2'' şasi yükseltmesini formül gibi dünyadaki tüm örneklerde uyguluyorlar. Araç biraz daha dar olduğu için belki de.
Hakikaten Disco yükseltmek (ekstrem) Mert'in yaptığı gibi açı düzeltmesi yapılarak ve Yavuz Bey'in yaptığı gibi çamurluk kiti ile oldukça kolay. İşin ilginç yanı genelde ilk olmak deneme yanılma ve fazla maliyeti yanında getiriyor.
Peki aracını modifiye edeceklere örnek teşkil etmesi açısından standart 2'' yükseltme ile kaç inç lastik takılabiliyor? Maliyeti ve içeriği ne?
Ardından gelen 3 ve 4 inç yükseltmenin maliyetleri ve içeriği neler? Yavuz Bey sizin bir ara bir listenizi okumuştum ama artık alternatif çözümleri de uygulayabiliyorsunuz Disco için.

Bir sorumda benim gibi 32'' lastik kullanan Defender'ın benim geçtiğim yerden karpuz seviyesinin alçak olması sebep zorlanarak geçtiğini görmüştüm. Disco'nun da mı karpuzları aynı seviyede?
 

Ynt: Land Rover Discovery I

Bildiğim kadarıyla Vitara'da aracı yükseltince diff karpuzu da bir miktar yükseliyor, Disco ve Defender ise bir çok arazi aracı gibi sabit aks yani yükseltme sadece lastik büyütme ile mümkün
Disco'da 2" yükseltme sonrası çamurlukta basit kesme işlemleri ile 31" lastik sorunsuz takılıyor ancak lastik çok geniş olursa işler değişebilir
 

Ynt: Land Rover Discovery I

Arkadaşlar bu konu başlığı altında 297 mesaj ile beraber 15 sayfaya ulaştığı için, yeni üye ve ziyaretçilerin hakim olamayacağı şekle gelmiştir.
Dolayısı ile bir çok değerli bilgi ve görüş ayıklanamaz hal almıştır.

İnceleyip birbirinden ayrı değerde bilgi var ise ayıklayacağım.

Hoş görünüze sığınarak Land Rover Discovery I ile alakalı soru ve önerileriniz için yeni bir başlık açmanızı rica edeceğim.

Saygılar..
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,854
Mesajlar
1,524,680
Kayıtlı Üye Sayımız
166,648
Kaydolan Son Üyemiz
Kasim_Sabbag

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst